Saa nähä mihin tämä kaikki taas johtaa...
sinne upposi eka kalja!
15
1164
Vastaukset
- Hamara
Meikäpoika ei ole vielä sortunut, mutta koskaan ei tiedä koska viedään. Pysyttelen nyt toistaiseksi erossa.
- satunnainen juoppo
Kuka poisti mun viestin,kun jotain kävin kommentoimassa?
En nyt niin kännissä ole!
Olen ihan varma,että just tähän vastasin jotain ja häipy kun pieru jonnekin.Taidan tulla hermoheikoks. - Karjalan Sissi
satunnainen juoppo kirjoitti:
Kuka poisti mun viestin,kun jotain kävin kommentoimassa?
En nyt niin kännissä ole!
Olen ihan varma,että just tähän vastasin jotain ja häipy kun pieru jonnekin.Taidan tulla hermoheikoks.juoppohulluutta että kuvitteloo asioita ja pikku-ukkoja? Toistaseks ei oo mitään sattunu oon kotona pysytelly. Mieli tekis lähtee "säätämään"
- satunnainen juoppo
Karjalan Sissi kirjoitti:
juoppohulluutta että kuvitteloo asioita ja pikku-ukkoja? Toistaseks ei oo mitään sattunu oon kotona pysytelly. Mieli tekis lähtee "säätämään"
tulipa selville tuokin, etten ihan hullu vielä ole.Siis ihan kajahtanu.
Kiitos vaastauksestasi.
- Karjalan Sissi
se jäi kuuteen kaljaan ja mitään en tehnyt. Kerrankin kaikki meni niinkuin kunnon ihmisellä. Uusi yritys.
- Tarkoitatko
raittiutta vai uutta sikspäkkiä?
- Hamara
Nyt on Hamaran vuoro.
- Karjalan Sissi
Hamara kirjoitti:
Nyt on Hamaran vuoro.
sitte miten kävi. Toivottavasti homma pysy hanskassa...
- Karjalan Sissi
Tarkoitatko kirjoitti:
raittiutta vai uutta sikspäkkiä?
Ja olen ÄÄRIMMÄISEN ehdottoman iloinen ja sanoinkuvaamattoman tyytyväinen etten eilen(tai siis toissailtana) lähtenyt haahuilemaan. Se ei harmita paljoakaan että sorruin niihin 6 kaljaan... Koska juoda voin niin kauan kun vaan kotona pysyn.
- Hamara
sitte miten kävi. Toivottavasti homma pysy hanskassa...
Vittuako Sillä on väliä. Ryyppään viinaa, niin kauan kun sitä riittää, ja sitten veretään sissiä hanurista.
- Kipinämikko.
Ja olen ÄÄRIMMÄISEN ehdottoman iloinen ja sanoinkuvaamattoman tyytyväinen etten eilen(tai siis toissailtana) lähtenyt haahuilemaan. Se ei harmita paljoakaan että sorruin niihin 6 kaljaan... Koska juoda voin niin kauan kun vaan kotona pysyn.
Voi jessus miten ihminen osaa kusettaa itseään... Eipä silti, noin minäkin ajattelin ennen. Muutoman viikon uusissa tottumuksissani saatoin elää ja kuvitella, että olen muuttunut. Tuo päätös, että juon vain kotona kohtuullisesti enkä missään tapauksessa lähde kapakkaan yms. enkä soittele kännipäissäni tutuille ja tuntemattomille olivat vakiaiheita "luonteenkoulutuksessani".
Tuo harha, että olisin oppinut hallitsemaan juomistani oli pahempi tulevaisuutta silmällä pitäen kuin kunnon krapula. Se sai minut "muutoman oluen miehen" korkkaaman uudestaan taas seuraavana viikonloppuna takuuvarmasti. Kunnes sitten muutoman viikon päästä taas... Pahimman laatuista itsepetosta tuo oli. Mutta sitten tulin siihen käsitykseen että olen alkoholisti. Ja korkki on pysynyt kiinni yli kuusi vuotta. - Hamara
Hamara kirjoitti:
Vittuako Sillä on väliä. Ryyppään viinaa, niin kauan kun sitä riittää, ja sitten veretään sissiä hanurista.
Taidan vetää itteäni hanurista ja kovaa :)
- tarkistin
Hamara kirjoitti:
Taidan vetää itteäni hanurista ja kovaa :)
- Karjalan Sissi
Kipinämikko. kirjoitti:
Voi jessus miten ihminen osaa kusettaa itseään... Eipä silti, noin minäkin ajattelin ennen. Muutoman viikon uusissa tottumuksissani saatoin elää ja kuvitella, että olen muuttunut. Tuo päätös, että juon vain kotona kohtuullisesti enkä missään tapauksessa lähde kapakkaan yms. enkä soittele kännipäissäni tutuille ja tuntemattomille olivat vakiaiheita "luonteenkoulutuksessani".
Tuo harha, että olisin oppinut hallitsemaan juomistani oli pahempi tulevaisuutta silmällä pitäen kuin kunnon krapula. Se sai minut "muutoman oluen miehen" korkkaaman uudestaan taas seuraavana viikonloppuna takuuvarmasti. Kunnes sitten muutoman viikon päästä taas... Pahimman laatuista itsepetosta tuo oli. Mutta sitten tulin siihen käsitykseen että olen alkoholisti. Ja korkki on pysynyt kiinni yli kuusi vuotta.En tarkoittanut tuolla lauseella "kotona voin juoda kyllä", sitä siis että VOIN juoda. Mutta tarkoitin että VOISIN juoda jos OSAISIN, mutta itsekkin tiedän ettei se aina tule onnistumaan se kotona kohtuudella ottaminen! Siksi minäkin yritän kokonaan eroon, en kohtuuden mieheksi. Näin alkuun olen vaan tyytyväinen näihin tuloksiin!
- Karjalan Sissi
Hamara kirjoitti:
Tiukkaan se ryypätään viimenenki tippa mikä löytyy! Tippaakaan ei saa jäädä. Mutta sissi porskuttaa vielä toistaiseksi taas selvinpäin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648