Siinä Tanja Vienonen/ Karpela/ Saarelassa..? Kertakaikkiaan "hevosennaamainen" lommoposki. Nenäkin on luonnottoman kapea ja silmät hassun muotoiset. Luulin, että siks voitti missikisat aikanaan, kun on heteromiesten mieleen; yhtä jalkaa, tissiä, suuta ja hiuksia koko nainen.
Mutta että tekin.. tuolla alempana kehutte, kuinka oli muka linnanjuhlien kaunein jne.
En ymmärrä, valistakaa minua, oi te kauneustajuiset, kun juttu ei avaudu minulle ilman apua...
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135220653201.jpeg
http://www.hameensanomat.fi/uploaded/image/2006/4/11/0203tanja4v1p.jpg
http://citykuvat.city.fi/articles/1616_2.jpg
Mitä te oikein näette??
7
1168
Vastaukset
- sua
vois valistaa kun sulla ei sellaista kauneudentajua näytä olevan kuin monilla muilla?
Jokaisella olkoon omat mieltymyksensä. Myös kritiikit toisten ulkonäköä kohtaan vois olla hyvä pitää ihan omana tietonaan. - Sallittakoon ne pienet erot
Toinen tykkää aidasta ja toinen aidan seipäästä. Asia siis selvä, sinä et pidä. Jos minä pidän, niin minä pidän :)
- Hapsu
kauneus on muutakin kuin nenän muoto tai korvien asento.
Aikuinen nainen on aina kaunis.
Kauneutta on myös elämänkokemus. Hillityssä olemuksessa on myös viehättävyytensä. Positiivinen asenne tulevaan, iloinen mieli on kauneinta katseltavaa minun silmissäni.
Näin minä olen aina nähnyt kyseisen henkilön ja tulen varmasti aina näkemään.- linjoilla
Saarelassa minuakin viehättää juuri tietynlainen olemus, on aina viehättänyt. Mielestäni hyvin sensuelli sellainen. Häntä katsellessa tulee tunne, että pintaa raaputtamalla alta paljastuu paljon, ja siihen mitä löytyy ei tule pettymään. Aivan kuin katselisi joulukalenterin avaamatonta luukkua, enkä puhu nyt ulkoisista ominaisuuksista vaan sisäisistä. :)
Hillitty ja ehkä siksikin erityisen naisellinen olemus viehättää, mutta kyllähän hän on esimerkiksi urheilullinen ja sitä myötä sitä räväkkyyttäkin löytyy. Se ei vain tule nykyisessä ministerintyössä samalla tavoin esille.
- LaikaQ
Tanja Saarelaa, kuten muitakin julkisuuden henkilöitä, voi pääosin arvioida sen mukaan miten he julkisuudessa näyttäytyvät. Oma kokemukseni kuitenkin tästä asiasta on, että jotakin siitä henkilön todellisesta persoonasta (ainakin täällä Suomessa) välittyy myös tuon julkisuuskuvan kautta.
Ja siksi on sanottava, ettei Saarela minuakaan erityisemmin sytytä, niinkuin ei monet muutkaan hänenlaisensa naiset. Minulle he ovat liian elottomia, ilmeettömiä ja pidättyväisiä. Pidän nauravista, iloisista, persoonallisista, eloisista naisista, jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä pelkäämättä muiden arvostelua. Tämähän ei sulje pois aikuisuutta ja hyvää käytöstä. Tällaisten naisten kanssa elämä on ihanaa, lämmintä, eikä juurikaan ole harmaata.
Mutta kuten sanottu, makuasiat ovat makuasioita. Niistä voi kiistellä mutta yhtä oikeaa ei ole niissä olemassakaan. Linnan juhlista en osaa muuta sanoa kuin että erään ohimennen näkemäni leidin kirkkaanoranssi mekko ja siihen sävytetty oranssi kampaus näyttivät äärimmäisen piristävältä niissä ympyröissä! En edes tiedä kuka nainen oli.- tuosta
asiasta on taas aivan päinvastainen. Olen muutaman kerran saanut/joutunut tutustumaaan ns. julkisuuden henkilöön, jonka julkisuuskuva ei ole minua millään tavalla miellyttänyt. Yllätys onkin ollut melkoinen, kun todellinen ihminen julkisuuskuvan takana onkin ollut tyystin toisenlainen, fiksu ja kiva ihminen. Toki tämä toimii toisinkin päin. Miellyttävä julkisuuskuva ei takaa miellyttävää persoonaa tosi elämässä.
Mutta mitäpä sitä muutaman tapauksen perusteella mitään johtopäätöksiä voi vetää;) Saarela on mielestäni oikein kaunis ja huomattavasti fiksumpi, kuin mitä media antaa ymmärtää. Tosin hänkin kyllä tietää, miten media toimii ja mistä langasta pitää milloinkin vetää. Julkkikset ja media ruokkivat toinen toisiaan. - tuo Saarela, ent.Karpela
tuosta kirjoitti:
asiasta on taas aivan päinvastainen. Olen muutaman kerran saanut/joutunut tutustumaaan ns. julkisuuden henkilöön, jonka julkisuuskuva ei ole minua millään tavalla miellyttänyt. Yllätys onkin ollut melkoinen, kun todellinen ihminen julkisuuskuvan takana onkin ollut tyystin toisenlainen, fiksu ja kiva ihminen. Toki tämä toimii toisinkin päin. Miellyttävä julkisuuskuva ei takaa miellyttävää persoonaa tosi elämässä.
Mutta mitäpä sitä muutaman tapauksen perusteella mitään johtopäätöksiä voi vetää;) Saarela on mielestäni oikein kaunis ja huomattavasti fiksumpi, kuin mitä media antaa ymmärtää. Tosin hänkin kyllä tietää, miten media toimii ja mistä langasta pitää milloinkin vetää. Julkkikset ja media ruokkivat toinen toisiaan.Saarela on varmaan kauniin ulkomuotonsa alla myös aivan fiksu, mutta ihmettelen nopeita tempauksia miesmarkkinoilla. Säheltää sinne jä tänne, milloin sen ja tämän kanssa. Ei atida ehtiä ottaa selvää, millainen kumppani on, ennenkuin on jo menossa yhteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964