Moi! ;)
Tähän alapuolelle on kirjoitettu viesti erikoismusteella, tiiät kai miten se luetaan?
Pete
16
823
Vastaukset
Viesti on 20 v. miehelle.
Ja sit multa unohtu yks tähti. xD- ****
En oo ihan varma iästä, voi olla 30?
Ainii ja tähtiä oli yks siis liikaa.
Mut se mustejuttu oli ihan tyhmä, sen voi unohtaa. xD - lueskella vähän
**** kirjoitti:
En oo ihan varma iästä, voi olla 30?
Ainii ja tähtiä oli yks siis liikaa.
Mut se mustejuttu oli ihan tyhmä, sen voi unohtaa. xD"kirjallisuutta"............
- tähtiä
lueskella vähän kirjoitti:
"kirjallisuutta"............
"kirjallisuutta"???
luen mä kirjoja - tiedät mitä
tähtiä kirjoitti:
"kirjallisuutta"???
luen mä kirjojamä tarkoitan.... sellainen teksti ei muuten näy googlettamalla...
- tähtiä
tiedät mitä kirjoitti:
mä tarkoitan.... sellainen teksti ei muuten näy googlettamalla...
no en tiiä??
ainii ja ikä voi olla kyl päällekin 30, vaikee sanoo
niin muuten niitä tähtiä oli sitten 10 xD - ....................
tähtiä kirjoitti:
no en tiiä??
ainii ja ikä voi olla kyl päällekin 30, vaikee sanoo
niin muuten niitä tähtiä oli sitten 10 xDet oo homo kuiteskaan???? ehe... pliis ei enää masentavia kirjoituksia :/
- tähtiä
.................... kirjoitti:
et oo homo kuiteskaan???? ehe... pliis ei enää masentavia kirjoituksia :/
mä todellakaan homo oo
mitä masentavia kirjotuksia?
oot ihan pihalla - ...................
tähtiä kirjoitti:
mä todellakaan homo oo
mitä masentavia kirjotuksia?
oot ihan pihallamutta mulla on enemmän tähtiä............. ääh...... haluaisin kuolla pois...
- tähtiä
................... kirjoitti:
mutta mulla on enemmän tähtiä............. ääh...... haluaisin kuolla pois...
onko sulla noin kurja olo, pura vaan paha olo pois kun siltä tuntuu, tiiäthän sä et aina ennemmin tai myöhemmin tulee parempia hetkiä
- yksi........
Pete....olen vantaalta ja 30.....
- tähtiä
ai oot.. mut ikä voi olla enemmänkin ku 30, vaikee sanoa?
en oo koskaan ollu hyvä arvioimaan ikää xD - yksi........
tähtiä kirjoitti:
ai oot.. mut ikä voi olla enemmänkin ku 30, vaikee sanoa?
en oo koskaan ollu hyvä arvioimaan ikää xDsekoittaa ikää kun minulla on viikset parta ;-)
- tähtiä
yksi........ kirjoitti:
sekoittaa ikää kun minulla on viikset parta ;-)
niin
haluisin päästä koskettamaan sua - yksi........
tähtiä kirjoitti:
niin
haluisin päästä koskettamaan sualäheltä nuo tuntomerkit.....jos menee niin tule koskettamaan vaan lupaan olla syömättä sinut;-)
- tähtiä
yksi........ kirjoitti:
läheltä nuo tuntomerkit.....jos menee niin tule koskettamaan vaan lupaan olla syömättä sinut;-)
höh, enhän mä voi yhtäkkiä mennä/tulla koskettamaan, kun se tuntuis niin hyvältä, kun pelkkä läsnäolokin tuntuu ja mitä sä/se mies ajattelis, jos ei se oliskaan hyvä juttu ku pelkästään mun mielestä... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938