Jungfruskär, onko se sovelias paikka odotaa Kihdin ylitystä? Olen vaistonnut, että paikallset ovat "vastahankaisia". Pitäneekö paikkaansa, onko poijuja, onko suojaisa? Aina ei viitsi roikkua surkeassa ja kalliissa Korpoströmissä. Samalla seudulla on kuulemma jokin uusi parkkipaikka, onko kokemuksia?
Armeijan
5
1842
Vastaukset
- syytät armeijaa
20 vuotta sitten se oli puolustusvoimien käytössä. Silloin oli paha mennä. Itsekin olin virkatehtävissä liikkeellä, leijonalippu veneen perässä ja väkisin yritti yksi ukko estää hetkeksi tapahtuneen ankkuroinnin saarten väliin. Vajaat 10 vuotta sitten olin samanlaisissa virkatehtävissä, silloin käytiin maissa ym. eikä mitään ongelmia, tosin oli syyskuu. Olen kuullut huhuja, että paikalliset ovat kärkkäitä hätistämään pois.
Suojainen paikka on varmasti. Mutta eikö matka sinne ole aika suojaton, samalla vaivalla menee sitten koko Kihdin ylitse. - mares
Moi, Rumariin eli Korpoströmin salmea itään pienen matkaa Korppoom kunta aikoo rakentaa uuden laiturin. Tarkempaa tietoa ei ole. Rumarissa on kyllä tähänkin asti ollut hyvä ponttoonilaituri, mutta käyttä ollut melko vähäistä. Sääli, sillä omasta mielestäni rumar marina on parempi paikka (ravintola, puitteet) kuin kesäaikaan ruuhkainen korpoström.
olin siellä viime kesänä.
Siellä onmetsähallituksen omistama laituri ja kuulama erittäin hieno luontopolku.
Saarella on opas/valvoja ja laiturimaksu oli 5 €.
Suojainen paika paitsi pohjois-koillistuulilla ja mitään "mesoamista" ei esiintynyt paikaillisilta.Olimme toissa kesänä kesäkuulla. Metsähallitus rakenteli silloin siellä paikkoja. Kiva luontopolku, jonka varrella oli lihakarjaa.
Pohjoisen puoleisille tuulille pahasti avoin!
Kannattaa poiketa.
- Äimän Käki
Kihdin ylitystä. Mielenkiintoinen näkökulma. No, onhan siellä vielä Verkan http://www.verkan.com, mutta ei sielläkään mitään vuorolappuja Kihdille jaella, vapasti yli vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328