Niin et kun asun kerrostalossa ja ostan kaapeliverkkoon kalliin hienon tallentavan poxin ja muutan omakotitaloon joka on tietty antenniverkossa niin pyyhinkö persessä sillä viisisatasella minkä olen juuri sijoittanut uuteen hienoon poxiin! Onkohan tulossa digipoxeja molempiin verkkoon tai onkohan mahdollisesti nörtit keksiny modausjippoja? Niin notta mitenkä?
antenni vai kaapeli vai molemmat?
3
531
Vastaukset
- valitettavasti
Näin on näreet, ei ole mitään jippoa olemassa eikä mihinkään järkevään hintaan ole kaapeli antennikäyttöön käypää boksia näköpiirissä. Joudut etsimään päinvastaista kohtalotoveria ja yrittämään tehdä päittäin vaihtokauppaa.
- ap Setä
Jos asut lähellä lähetintä ja/tai näkyvyys lähettimeen on esteetön, voi T-boksi toimia.
Esim. minulla toimii, matkaa 30 km, esteenä harva metsikkö.
Ja sisäantenneja on monenlaisia, paras "sisäantenni" on mastoon tarkoitettu log-periodinen harava;-) - Vaihtoehto
Itselläni on kotona kaapeliverkko, mökillä antenni.
Omistan nyt vain yhden Philipsin perusboxin ja pöytäantennin (vahvistimella n. 20e) joita käytän
mökillä. Hyvin näkyy.
Nyt käytän samoja laitteita myös kotona eli pöytäantennista antennijohto digiboxiin, boxista
scart TV:hen. Kaapelin antennijohto seinästä menee VHS-nauhuriin ja nauhurista antennijohto ja scart TV:hen.
DVD:stä scart menee digiboxin toiseen scartiin.
Nyt kaikki laitteet toimivat kuten ennenkin ja voin lisäksi katsoa joko digilähetyksiä tai halutessa analogisia kaapelilähetyksiä ensi syksyyn asti.
Paras kuvanlaatu saadaan, kun DVD-Boxi-TV yhdistetään niihin scart-liittimiin, jossa on RGB.
VHS liittämisessä RGB:llä ei ole merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691