Autostani (BMW 530 d -vm -02) lienee joku välikäsi pöllinyt cd-boxin, kun sitä ei ole eikä TV näy kunnolla (auto varustettu navigointilaitteella). Kasettisoitin on näytön takana. TV:tä en tietenkään tarvitse, mutta jotain tarttee tehdä. Hankinko jostain alkuper. cd-boxin vai onko viisaampaa ja ylipäätään mahdollista päivittää ko laitteet nykytekniikan mukaisiksi (digisovitin?, dvd?), jotka olis yhteensopivia auton alkuperäisen audio/video-järjestelmän kanssa? Pystyvätkö alan liikkeet auttamaan?
CD/TV
3
276
Vastaukset
- 530d
Onko autossasi ollutkaan cd-poksia. Omassani ei ollut vaan ostin siihen alkup. cd-poksin. Poksi on lisävaruste ja kaikki eivät näköjään sitä valitse autoa tilatessaan. Huoltokirjan eka sivuilta voi tarkistaa onko lisävaruste luettelossa kyseistä varustetta ollutkaan.
Itse olen yrittänyt selvittää digisovittimen asentamista autooni (ilmeisesti minulla on samanlainen järjestelmä kuin sinulla) laihoin tuloksin. Bemussa alkuperäisessä tv:ssä ei ole normaalia antenni piuhaa vaan jotkut bemun omat viritykset. Uusi Tv-vastaanotin digitaalisena maksaa rapeat 1400€ Bmw-liikkeestä ostettuna. Summa tuntuu hiukan kalliilta sen hyötyyn nähden. - huollosta
varusteluettelo, millä varusteilla autosi on tehtaalta lähtenyt. Ainakaan Kokkolan BMW huollossa eivät perineet siitä hintaa.
- 530DA
Minulla oli sama tilenne cd-boksin suhteen: Ei ollut asennettu. No, toisaalta mitäpä sellaisella rakkineella nykyään tekee, kun on parempiakin tarjolla. Hommasin Ipod-soittimen ja sovittimen. Sovitin laitettiin radion takaliittimeen ja dataväylään kiinni. Ipod sitten tähän sovittimeen kiinni. Nyt ipod näkyy navilaitteen näytössä kuin cd-boksi ja sitä ohjataan kuten boksia radion ja ratin napeilla. Asennus ei ollut vaikea. Eipä tarvii enää levyjen kanssa pelata ja musiikkiakin mahtuu ipodiin kymmenkertaisesti boksiin verrattuna. Tilasin ipodin ja sovittimen täältä:
http://www.maxxcount.de/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015