sitä aikaa kun olit mulle lähes yhdentekevä, näkymätön, koska ensivaikutelman takia olin siinä uskossa että sinä et minusta välitä. Ja nyt kun tunteeni ovat voimistuneet niin etten paljon mitään muuta enää ajattelekaan, on sydäntä raastavaa oivaltaa että taisin olla oikeassa silloin alunperin...
Kaipaan...
9
748
Vastaukset
- sinulle, paitsi
...että alussa olit kiinnostuntu monesta muustakin. Huomasin se myöhemmin. En tiedä mitä haet ja mitä ajattelet oikeasti.
- ihastuu moneen....
mutta se vasta oli tuskaa kun kukaan muu ei kelvannut....
- minäkään
ihastuu moneen.... kirjoitti:
mutta se vasta oli tuskaa kun kukaan muu ei kelvannut....
...jossain vaiheessa. Hyvää jatkoa silti, kuka tahansa oletkin.
- pikkuvinkkiä
kelle toi oli???
- A***i (m)
melkein kaimalle. Naiselle.
- * * *
A***i (m) kirjoitti:
melkein kaimalle. Naiselle.
pk-seudulla ja työpaikalla?
- A***i (m)
* * * kirjoitti:
pk-seudulla ja työpaikalla?
Ei ole ja on. Tässä järjestyksessä.
- on taas spekulointia
Hei A***i! Jos toinen on ollu sulle yhdentekevä jossakin vaiheessa, niin eiköhän se ole välittynyt sille naiselle....on siinä varmaan välitetty, puolin ja toisin. Ei tunteet ole peliä siitä, että kuka pärjää paremmin ja loukkaantuu vähiten.
- A***i (m)
tuota yhdentekevää ihan kirjaimellisesti, vaan sitä että hän oli minulle vain yksi muiden joukossa. Se taas johtui siitä että hän itse osasi olla niin välinpitämätön/peittää tunteensa minua kohtaan etten osannut edes ajatella että hän voisi olla kiinnostunut minusta. Ei tämä mitään peliä olekaan. Oli vain helpompaa silloin kun hän ei ollut kokoajan mielessä eikä ollut sydänsuruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904