Päättivät "epäisänmaallisesti" - aiheuttaen osaltaan 82-vuotiaan "perusisänmaallisen" entisen poliisin viimeisen sanan sanomiseen Jyväskylässä valtakunnallisessa paraatissa.
Hän on kerrottu todenneen:
“Suomi ei ole enää itsenäinen” ja “taivaan pankoilla tavataan”. Hänestä ja monesta muusta veteraanista tuntuu, että he ovat turhaan puolustaneet Suomea, kun heidän mielestään itsenäisyys on nyt menetetty EU:lle !
http://www.youtube.com/watch?v=tsjOLvYcuTc
Tuolloin tämä sotaveteraani antoi "kalleimman viestin" jälkeenjääville, omana "testamenttinaan"
joka tulisi saattaa kaikille,myös vl-kansan-edustajille tiedoksi. Josko heidän omatunto heräisi ajattelemaan maamme parasta eikä yksin "kepun" parasta?
Eihän esim. kepun Petri Neittaanmäkikään puoltanut moista perustuslakimme raiskaamista.
HYI HÄVETKÄÄ VL-KANSANEDUSTAJAT!
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/ptk_127_2006_aan_liite1_p.shtml
Miten Vl-kansanedustajat päättivät EU-perustuslaista 05-12-2006 ?
19
1593
Vastaukset
- viekkaudella meni
Ei aseilla vaan viekkaudella. Sinne meni Suomi-kulta.
Kyllä yhtä pientä kristittyä täälläkin itkettää. Ollaanko me enää itsenäisiä...- meni, mutta
menkoon - mata mika mata.
Ne veteraaninhoriskot luulivat tehneensa jotakin. Jumalahan se varjeli maan. Mahtaako varjella moista matapaisetta toista kertaa, kunhan idasta tullaan?
Mutta vakavasti:
En ole kuullut EU-perustuslaista. Onko sellainen nyt Suomessa hyvaksytty?
Toiset vouhkasijat sanoivat, etta itsenaisyys meni jo silloin kun liityttiin EU:iin.
Ei se mennyt silloin eika nytkaan. Mita merkitysta sellaisella perustuslailla muka olisi? Luultavasti kirjoitettu niin paksulle paperillekin, ettei kelpaa vessapaperiksikaan.
Eli joutavuuksia puhutte.
Vain se on oleellista, kun idasta tullaan... ... - " L u u 5 "
...pakoilla ja väistellä näitä foorumeita?
Ei ainakaan tunkua ole heiltä tänne.
- todella oli
sellaista sanonut, sen voi panna seniiliyden piikiin. Epäitsenäisyys ei hänelle ole mitenkään uutta, koska hänhän on taistellut talvisodassa ruotsalaisten vapaaehtoisten rinnalla ja jatkosodassa virolaisten vapaaehtoisten ja saksalaisten rinnalla, siis liitossa muiden valtioiden ja kansojen kanssa. Puhumattakaan siitä, että hän eli yli 40 vuotta YYA-Suomessa, jota ei parhaalla tahdollakaan voi nimittää itsenäiseksi.
EU-Suomi on itsenäisempi kuin koskaan. - vl_50
Mainiota Päiväperhonen! Vihdoinkin joku keksi uuden asian, josta lestadiolaisia voi syyttää. En olisi villeimmälläkään mielikuvituksella voinut kuvitella, että tämäkin oli meidän lestadiolaisten vika.
- p ä i v ä p e r h o n e n
... meidän kansanedustajiemme vika, Niinhän minä kirjoitin !
Nyt on vain pidettävä huoli ettei heitä päästetä enään nuolemaan "vallanpitäjiä" ensi kevään vaaleissa! - osoite
p ä i v ä p e r h o n e n kirjoitti:
... meidän kansanedustajiemme vika, Niinhän minä kirjoitin !
Nyt on vain pidettävä huoli ettei heitä päästetä enään nuolemaan "vallanpitäjiä" ensi kevään vaaleissa!Eikö kansanedustajilla ole omia sähköpostisosoitteita? Kuvitteletko, että joku lukee tätä palstaa?
osoite kirjoitti:
Eikö kansanedustajilla ole omia sähköpostisosoitteita? Kuvitteletko, että joku lukee tätä palstaa?
Ja sinäkin siinä mukana ?
Kumman joukoissa seisot veteraanien vai heidän vastustajien puolella? - osoite
Ja sinäkin siinä mukana ?
Kumman joukoissa seisot veteraanien vai heidän vastustajien puolella?Teetpä rohkeita rintamalinjoja! Itse arvostan veteraaneja ja heidän työtään suuresti, mutta sillä ei minun nähdäkseni ole mitään tekemistä EU:n perustuslain kanssa eikä minulla ole mitään kantaa EU:n perustuslakiin. Päätä itse kumpaan joukkoon minut tyrkkäät!
osoite kirjoitti:
Teetpä rohkeita rintamalinjoja! Itse arvostan veteraaneja ja heidän työtään suuresti, mutta sillä ei minun nähdäkseni ole mitään tekemistä EU:n perustuslain kanssa eikä minulla ole mitään kantaa EU:n perustuslakiin. Päätä itse kumpaan joukkoon minut tyrkkäät!
!!!
- osoite
!!!
Kiitos tiedosta!
Kumpaa minun nyt pitäisi äänestää, Timo Soinia vai Petri Neittaanmäkeä? - p ä i v ä p e r h o n e n
osoite kirjoitti:
Kiitos tiedosta!
Kumpaa minun nyt pitäisi äänestää, Timo Soinia vai Petri Neittaanmäkeä????
- VL kansalainen
Vuoroin epäisänmaallinen vuoroin isänmaallinen.
Monesta lotasta tuntuu, että he ovat turhaan puolustaneet Suomea kun pp sanoo heitä natsijärjerjestelmäksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000490&posting=22000000014868070
eli päättelynä ei väliä isänmaasta kunhan SRK syytteet käy. - että ollaan
itsenäisempiä, kuin konsanaan Kekkosen aikana. Nythän täällä on sentään mielipiteenvapaus yms.
En kaipaa Kekkosen aikoja. - sinulla nyt
päivän helsingin sanomissa oli juttua tuosta...
kyseinen veteraani ei ollut sanonut välttämättä kumpiakaan lauseita noista kahdesta. artikkeli oli hesarin loppupuolella, käsitteli mm. tuon videon järkevyyttä ja julkaisua tai jotain sellaista.- p ä i v ä p e r h o n e n
Luin jutun hesarista aamulla ja se oli medialta päin täysin odotettu "totuuden suolausta".
Miksi "TOTUUS ei kuulu kaikille vaan VALHE" sen sijaan kuuluu ? Vastaus: "Totuuden puhujalla ei ole yösijaa" !
Ainoa jota vielä odotan asiassa on se antaako poliisi julkisuuteen edes sitä tietoa - "testamenttia" kuinka olennaisesti se liittyi eduskuntamme edellisen päivän EU-lain ratifioimiseen. Veteraanin sanomiset ja tekoaika ja -paikka viittavaat täysin aiheen liittymiseen tähän "yhden miehen jatkosotaan" ! - " L u u 5 "
Luin jutun hesarista aamulla ja se oli medialta päin täysin odotettu "totuuden suolausta".
Miksi "TOTUUS ei kuulu kaikille vaan VALHE" sen sijaan kuuluu ? Vastaus: "Totuuden puhujalla ei ole yösijaa" !
Ainoa jota vielä odotan asiassa on se antaako poliisi julkisuuteen edes sitä tietoa - "testamenttia" kuinka olennaisesti se liittyi eduskuntamme edellisen päivän EU-lain ratifioimiseen. Veteraanin sanomiset ja tekoaika ja -paikka viittavaat täysin aiheen liittymiseen tähän "yhden miehen jatkosotaan" !Kun eivät vaivaannumitään kommentoimaan heitäkin koskevassa asiassa?
Luulis näin vaalienkin alla olemaan nöyrä ja aktiivinen?
- vai...
huhuttiin sanoneen, kas siinä pulma....
Eikä EU:n perustuslain ratifioiminen Suomen osalta vielä tarkoita, että se astuisi voimaan, se kun kumottiin Ranskan kansanäänestyksessä jokunen vuosi takaperin.- " L u u 5 "
...liitettä eli eduskunnan äänestyskertomusta. Siinä todetaan aiheen laillisuusvaikutus selvin suomalaisin sanoin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603