Kertokaahan rakkaat immeiset, mitä rakkaus mielestänne on.
Sitä olen tässä viime aikoina joutunut kovasti pohtimaan ja olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä tästä kaikkien tavoittelemasta tunteesta.
MITÄ ON RAKKAUS?
6
962
Vastaukset
- että se on
sitä että tuottaa toiselle hyvän olon huomaamattaan.
- ninna_27
Vie jalat alta, kuitenkin tukee. Pelottavaa ja kuitenkin samalla jotain niin mahtavaa ettei voi jättää väliin.
Se tunne kun tietää että tuossa on "se oikea" mulle, se tunne kun tietää että tämän kanssa vietän loppuelämäni, se tunne että tämä on se minulta puuttuva puolisko, se joka täydentää sinua.
Se tunne joka saa sut leijailemaan pilvissä ja näkemään kaiken niin hienona ja ihanana. Kuitenkin jotain sellaista jota ei oikeasti täysin voi sanoin kuvata... - Rea Listi
Mainostajien hömpötystä koko juttu.
- Kapita Listien
kiero juoni ottaa persaukisilta viimeisetkin pennoset pois kaikkien juhlapyhien verukkeella. Humpuukia kaikki tyynni.
- surusilmä
Rakkaus paisuu voimakkaaksi siitäkin, että siinä on jotain väärää. Että joutuu hillitsemään itseään.
Mun mielestä parhaiten rakkauden tunnistaa siitä, että haluaa toiselle vain parasta. - rakastan ja rakastan
Hetkenkö huumaa, valhettako vain..
Se on se ihana tunne joka valtaa minut, kun katson rakastani. Hymyilen ja tunnen oloni iloiseksi.
Se on se, kun haluat rakkaallesi vain pelkkää hyvää, haluat auttaa häntä ja olla hänen tukenansa aina, tsempata ja piristää jos rakasta surettaa, käpertyä lämpöiseen kainaloon joka ilta ja nukahtaa onnellisena.
Se on tunne, jota vahvempaa ei ole. Tekisi mieli nousta katolle ja huutaa kurkku käheäksi "Minä rakastan sinua!!!"...
Rakkaus on ihanaaaaaa....
You are the One.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784