MITÄ ON RAKKAUS?

_mie_

Kertokaahan rakkaat immeiset, mitä rakkaus mielestänne on.

Sitä olen tässä viime aikoina joutunut kovasti pohtimaan ja olisi mukava kuulla muiden mielipiteitä tästä kaikkien tavoittelemasta tunteesta.

6

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että se on

sitä että tuottaa toiselle hyvän olon huomaamattaan.

• ninna_27

Vie jalat alta, kuitenkin tukee. Pelottavaa ja kuitenkin samalla jotain niin mahtavaa ettei voi jättää väliin.
      Se tunne kun tietää että tuossa on "se oikea" mulle, se tunne kun tietää että tämän kanssa vietän loppuelämäni, se tunne että tämä on se minulta puuttuva puolisko, se joka täydentää sinua.
      Se tunne joka saa sut leijailemaan pilvissä ja näkemään kaiken niin hienona ja ihanana. Kuitenkin jotain sellaista jota ei oikeasti täysin voi sanoin kuvata...

• Rea Listi

Mainostajien hömpötystä koko juttu.

• Kapita Listien

kiero juoni ottaa persaukisilta viimeisetkin pennoset pois kaikkien juhlapyhien verukkeella. Humpuukia kaikki tyynni.

• surusilmä

Rakkaus paisuu voimakkaaksi siitäkin, että siinä on jotain väärää. Että joutuu hillitsemään itseään.

Mun mielestä parhaiten rakkauden tunnistaa siitä, että haluaa toiselle vain parasta.

• rakastan ja rakastan

Hetkenkö huumaa, valhettako vain..

Se on se ihana tunne joka valtaa minut, kun katson rakastani. Hymyilen ja tunnen oloni iloiseksi.
      Se on se, kun haluat rakkaallesi vain pelkkää hyvää, haluat auttaa häntä ja olla hänen tukenansa aina, tsempata ja piristää jos rakasta surettaa, käpertyä lämpöiseen kainaloon joka ilta ja nukahtaa onnellisena.

Se on tunne, jota vahvempaa ei ole. Tekisi mieli nousta katolle ja huutaa kurkku käheäksi "Minä rakastan sinua!!!"...

Rakkaus on ihanaaaaaa....

You are the One.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6541
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3866
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      22
      1415
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1061
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      165
      940
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      889
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      886
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe