KOOTTU VAI VALMIS PAKETTI?

Luna1234

Olen hankkimassa uutta keskusyksikköä. Olen kierrellyt kaupoissa ja tutkinut tarjontaa. Vähemmästäkin siis pää pyörällä.
Kauppiaat sanovat, ettei enää nykyään säästä paljoa itse kokoamalla, koska tietokoneiden valmistajat ovat laskeneet hintojaan ja tehot vain nousevat. Säästyy vaivalta. Toiset taas sanovat toista.

Mikä täällä on yleinen mielipide?

Olen kallistunut enemmän valmiin paketin kannalle, mutta en tiedä minkä merkin valitsisin. Packard Belliä, Fujitsua vai mitä.
En pelaa paljoa, joten siinä mielessä tehoilla ei ole niin suurta merkitystä.

Kertokaa naiselle, mikä olisi paras ratkaisu.

6

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

Vaikutat tumpelolta,osta valmis paketti.HP on hyvä merkki.

• jorma,,

valmista pakettia. taitaa jopa tulla halvemmmaksi kun itse valituista komponenteista koottu . ja suosittelen että ostat koneen mielummin atk alan erikoisliikkeestä koska niissä myyjät tietävät mitä myyvät . tosisin kuin kodinkoneliikkeissä . alla yksi minkä olen todennut hyväksi.

http://www.verkkokauppa.com/

• Triarity

Että pelaamisesi on tasoa pasianssi. Joten näytönohjain voi olla huonompi. Prosessorin olisi hyvä kaksiytiminen, esimerkiksi Intel Core 2 Duo, merkkinen. Keskusmuistia saatat tarvita jo parikin gigaa, ja mahd. nopeaa. Emolevyn pitäisi kyetä tukemaan DDR2-muistia ja näytönohjaimesi liitin paikkaa, joka on joko PCI, PCI-E tai AGP.

• parhaan saat

n.s.merkikone paketit ovat aina kompromissi paketteja laadun ja ominaisuuksien suhteen, jopa tosi huonoja joiltakin ominaisuuksiltaan, esim. aivan liian vähän RAM-muistia,huono näytönohjain tms. heikkouksia.

Kun ostat tietokonekaupasta tietokoneen tai jo siellä valmiina jo olevan konepaketin, johon silti voit vaihdattaa haluamiasi komponettejä, tai pyydät kasaamaan sinulle haluamasi konepaketin laadukkaista komponenteistä joka soveltuu parhaiten just sinun käyttötarpeisiisi, hinnassa et ehkä paljoa voita, mutta laadussa ja ominaisuuksissa voitat sitäkin enemmän, koneen kasaaminen tietokonekaupoissa ei yleensä maksa mitään, vain käyttöjärjestelmän asennuksesta jotkin tietokonekaupat veloittavat pienen maksun.

Tietokonekaupoista ostetuissa koneissa mahdolliset takuuasiatkin hoituu ongelmitta ja nopeasti.

Sinulle paras ratkaisu on mennä lähimpään tietokonekauppaan siellä ammattitaitoiset myyjät auttavat sinua tarpeitasi vastaavan koneen hankinnassa ja saat varmasti laadukkaan hyvin toimivan koneen.

• mieltä

Tietokonekaupasta saat aivan varmasti paremman tietokoneen.

• mieltä minäkin

ja lisäisin vielä etten ajattelisi noita "merkkikoneita" koska kaikki mitä tarvitset myöhemmin maksaa sikana etkä edes ehkä saa haluamaasi. Samoin kunnollisessa tietokonekaupassa osaavat valita komponentit siten että saat myöhemmin parannettua konetta halvalla eikä tarvitse joka kerta vaihtaa koko konetta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3090
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      32
      1974
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      276
      1565
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      100
      1533
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      260
      1196
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1098
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1066
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1054
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1030
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1013
    Aihe