Nyt on LevykauppaX:sästä saatavilla kahta erilaista Rammstein-paitaa. Mukavaa kun noita jostain täältä suomestakin saa. Saksasta postikulut 20€.
http://www.levykauppax.fi/search.php?searchtype=artist&search=rammstein&x=0&y=0
Rammstein paitoja
4
1597
Vastaukset 4
- Tallinnasta saa ihan hyviä ...
Olen ostanut sekä Tallinnasta että Tukholmsta bändin paitoja ja huppareita. Hyvin ovat pitäneet kutinsa ja hinta on korkeintaan puolet mitä näistä pyydetään. Ja osaa näköjään rahastaa, jos verkkopankillakin maksu on 2,50 euroo. Tosi törkeetä, kun kaikki tietää, että verkkopankilla maksettaessa ei välityskuluja ole lainkaan!!!
- -----------
Se on postikulu.
- Das Benzin
Tuosta haluisin vähän kysellä,että jos tilaat tuolta Rammsteinshop.de -sivulta niin periikö ne pelkän postimaksun eli sen 20 e vai ottaako enemmän?
- dfgfdgfd
Sehän riippuu paketin painosta, mutta parin kympin pintaan se on aina suunnilleen ollut :). Postimaksun lisäksi ei muita kuluja tietääkseni tule, paitsi tietenkin itse tuotteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402546
- 52996
- 66911
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53807Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227753T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10674- 49624
Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️59623Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603