Onko kenellään kokemuksia/tietoa chparral veneiden laadusta/hintatasosta olen kiinnostunut chaparral signature 28 -92 mallista, mutta hieman epäilyttää muita jenkki merkkejä korkeampi hintataso.. onko siinä rahalle vastinetta? suomessa kyseistä merkkiä tuntuu olevan aika vähän?
Chaparral veneet
5
2306
Vastaukset
- vene..
Chaparral on laadukkaampi kuin Bayliner, samaa laatutasoa kuin Sea Ray mutta hieman toisentyylinen, käytännöllisempi ja enemmän "tosimiehen" vene.
USAn markkinatutkimuksessa Chaparral oli kolmen parhaimman joukossa kysyttäessä veneenomistajilta tyytyväisyyttä, sekin kertoo jotain laadusta. - sen
ainoan myynnissä olevan Chape 28:n hinta on suunnilleen kohdallaan, mutta eroon siitä ei helposti pääse jos sen menee ostamaan, 2 bensakonetta tämän päivän bensahinnoilla.. Nytkin myyjä on sitä myynyt jo ainakin kaksi vuotta tuloksetta..
- tietoa
kiitos paljon selvitys työstä, mistä sait tietää että se on ollut jo 2 vuotta myytävänä? juuri kyseistä chapia olen katsellut.
- Boat
Minulla oli muutama vuosi sitten Chaparral, eikä ole pahaa sanottavaa. Huomattavasti laadukkaampi kuin nykyinen Bayliner, vaihtaisin/olen yrittänyt vaihtaa sitä Chaparralliin, mutta ei ole oikein tarjolla. Tietääkseni aika kallis vene uutena, joten Suomessa ei ole virallista maahantuojaa.
- TMVK
Itselläni on Chaparral 29 Signature kahdella 5,0 l MerCruisereilla. Työn jälki ja viimeistely on erinomaista laatua ja ei ole teddykarvasisustuksia. Ajo-ominaisuudet on huippuluokkaa ja asuttavuuskin kohtuullista, pentteri on ehkä mitoitettu enemmän aamiaishommiin. Aika useinhan grillaillaan rannalla tai syödään ravintolaruokaa. Kuuluu ehdottomasti Sea Ray-Wellcraft-luokkaan jos vertailla pitää, jollei vähän ylikin.
Kaikkia näitä merkkejä on ollut itselläkin joten vertailupohjaa on oikeasti. Ilmastointi/lämmitys on tehokas ja nopea. Kulutus on suhteellista, litraa/maili hieman enemmän kuin dieselillä, hankintahinta taas n. 30% vs. dieselmoottori. Täytyy muistaa että polttoainekulut on ehkä se kohtuullisin kuluerä veneilyssä, ajoitpa millä aineella vaan. Tällä pääsee nopeasti määränpäähän viihtymään ja takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838