Yksinäisyys ympärillä, joskus ottaa muodon ihmisen...
Yksinäisyyttä on niin monenlaista. Itse oon alkanu siitä nyt syksyn pimeillä kärsimään. Mulla on paljo kavereita ja sukulaisia on tulossa toistakymmentä meile joulua viettämään. Aina ennen oon joulua odottanut ja mikään ei oo ollu hauskempaa kun olla sukulaisten kanssa ja syödä... Mutta nyt mua ei kiinnosta oikeen mikään ja koko ajan masentaa. Ikinä en oo kunnolla seurustellu enkä oo sitä erikoisemmin kaivannukkaan..
Kaikki alkoi lokakuun alussa kun tapasin tytön joka ihastui minuun. Alettiin käydä treffeillä ynm. Rakastuin tyttöön ja tyttö löi luukut kiinni. Ei muka enää kerenny tavata ja aina oli joku tekosyy. Ikinä se ei ees sanonu et suhde on ohi se vaan ei halunnu tavata eikä oo mitään yhteyttäkään ottanu... Parikuukautta mennyt eikä se ees enää moikkaaa. Eikä mulla ollu munaa eikä oo vieläkään mennä kysyyn et mistä kiikasti. Sit vielä vipan kerran kun tavattiin kaikki oli sika hyvin ja se halas mua kovemmin kuin koskaan ja mä meinasin jo kysyy siltä et haluuko se alkaa seurustelee oike tosissaa...
Se tyttö sai mut vaan tajuamaan että mistä jään paitsi... Oikeestaan se pilasi mun koko syksyn mutta en mä toivo että mä en sitä olis tavannu. Enkä ymmärrä miksi mä sen perään murehdin koska mä haluun naisen joka on valmis näkee vaivaa mun eteen...
Vois kiteyttää...
3
332
Vastaukset
- m28-hki
Minäkin tunnen yhden tytön, jota tulee tavattua ehkä parin kuukauden välein, tosin tuossa kesällä oli 6kk taukokin. Missään vaiheessa ei ole selvästi ollut puhetta, että seurustelu olisi ohi, tosin olen aina toisinaan yrittänyt huomauttaa että ei tällainen mitään seurustelua ole.
Kaipa kaikki kunnolliset tytöt jotka tykkäävät olla yhdessä vaikka joka päivä, ovat jo onnellisesti varattuja, ja sinkuista 99% on näitä outoja ylijäämätyttöjä jotka enimmäkseen nauttivat yksinolosta eivätkä halua kovin usein tavata.- Yli 30-vee ja yksin
Ei oo kaikki onnellisesti varattuja. Mä oon kunnon tyttö (tai siis nainen, en enää niin hirveän nuori mutten vanhakaan). Olen kait sitten sellainen ylijäämätyttö kun en niin kovin hyvännäköinen ole, luonteeltani olen mielestäni kiva ja oon tosi uskollinen. Ei vaan miehet kiinnostu, johtuuko sitten ulkonäön puutteista vai siitä etten juokse baareissa ym. menopaikoissa. En todellakaan nauti yksinolosta, vaan kärsin siitä suunnattomasti. Yllättävää kun lukee tätä palstaa että niin monet yksinäiset miehet kirjoittelee, olen luullut ettei sellaisia olekaan, kun ei mullekaan oo löytynyt yhtäkään tähän ikään mennessä. Rupee loppumaan toiveenrippeet, paskaa tää on koko elämä näin. Mut kännäävää uskotonta paskaa en kyl kattelis.
- Suikkasas
Yli 30-vee ja yksin kirjoitti:
Ei oo kaikki onnellisesti varattuja. Mä oon kunnon tyttö (tai siis nainen, en enää niin hirveän nuori mutten vanhakaan). Olen kait sitten sellainen ylijäämätyttö kun en niin kovin hyvännäköinen ole, luonteeltani olen mielestäni kiva ja oon tosi uskollinen. Ei vaan miehet kiinnostu, johtuuko sitten ulkonäön puutteista vai siitä etten juokse baareissa ym. menopaikoissa. En todellakaan nauti yksinolosta, vaan kärsin siitä suunnattomasti. Yllättävää kun lukee tätä palstaa että niin monet yksinäiset miehet kirjoittelee, olen luullut ettei sellaisia olekaan, kun ei mullekaan oo löytynyt yhtäkään tähän ikään mennessä. Rupee loppumaan toiveenrippeet, paskaa tää on koko elämä näin. Mut kännäävää uskotonta paskaa en kyl kattelis.
Siinäpä se onkin että ne miehet jotka ei juokse baareissa ei välttämättä niitä tyttöjä niin helposti löytäisikään. Eli missä sellaiset ihmiset sitten kohtais jotka ei niinkään biletyksestä välitä??? Kannattaisko kokeilla ettiä miehiä netistä koska sieltä niitä samantyyppisiä helposti löytää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712601
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454710Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201935Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471