bayliner

Beikku

Hei, olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi ostaa baikkuun varaosia, esim. ikkunoita ym. Suomesta tai ulkomailta...Ja kuka tietäisi yleisesti bayliner asioista, kuka osaisi auttaa kaikissa kysymyksissä muutenkin...Kiitos jo etukäteen vastauksista.

12

5396

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä

maahantuojalta, heillä luulisi olevan vastaukset kysymyksiisi.

• beikku

Kiitos vastauksesta, mutta tarkoitin muuta esim. vene tarvikeliikkeitä tai muita tahoja, jotka ovat AMMATTILAISIA.Koska maahantuojan varaosat maksavat miljoonia...

• kyselet
        beikku kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, mutta tarkoitin muuta esim. vene tarvikeliikkeitä tai muita tahoja, jotka ovat AMMATTILAISIA.Koska maahantuojan varaosat maksavat miljoonia...

Kuule, jos joku tekee jotain ammatikseen, niin siitä täytyy ottaa sen verran suuri korvaus, että hommaa pystyy ammatikseen tekemään.

Jos joku taas harrastelee ja ostelee itsekseen, niin tavaroita saa halvemmalla, mutta joutuu ITSE tekemään paljon työtä.

Selvitä itse!

• kapukaks

saa vinkkejä ja neuvoja. Pistä hakuun bayliner,niin johan löytyy juttua moneen lähtöön.

• Boatman

Itse olen ostanut ikkunat ja luukut ihan paikallisesta venetarvikeliikkeestä joka myy Vetuksen tuotteita. Nuo luukut ovat olleet aina pari senttiä isompia kuin alkuperäiset joten asennus on käynyt kohtuullisen helposti reikää kuviosahalla vähän isontamalla. Muut tummenetut ikkunat saa tehtyä tummennetusta pleksistä ja venetarvikeliikkeestä saa selaisia muovisia tiivisteholkkeja joiden läpi ruuvi tulee veneen runkoon. Oikeastaan kaikki mitä noihin vaihtaa kannattaa laittaa muuta kuin alkuperäistä jos haluaa paremman saada...:)

• harriw

Mikä bayliner malli sinun veneesi on? minulla löytyy ainakin 2755, -89-90 mallien laseja joitain. Soita 0500-257 709

• huvibotski

mikäli jollain olisi ylimääräisenä bayliner 2052 -90 sopiva kuskinpuoleisen ikkunan päällylista. muitakin voi kaupata. ota rohkeesti yhteys [email protected]

• Kipparijuusto
        huvibotski kirjoitti:

mikäli jollain olisi ylimääräisenä bayliner 2052 -90 sopiva kuskinpuoleisen ikkunan päällylista. muitakin voi kaupata. ota rohkeesti yhteys [email protected]

Tarvisin Baylineriin (2052 vm-90) oikealle puolelle blowerin ritilän. Vator toi ennen baylineria, mutta keikahti..

• Kipparijuusto kirjoitti:

Tarvisin Baylineriin (2052 vm-90) oikealle puolelle blowerin ritilän. Vator toi ennen baylineria, mutta keikahti..

Vator ei ole toiminut Baylinerin maahantuojana.

Ja ostat vain tavallisen ritilän, vaikka Maritim:istä, ja jos ulkonäkö huolettaa, niin vaihdat samalla molemmat.

• beilaineriii
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

Vator ei ole toiminut Baylinerin maahantuojana.

Ja ostat vain tavallisen ritilän, vaikka Maritim:istä, ja jos ulkonäkö huolettaa, niin vaihdat samalla molemmat.

Onkos maahantuojana ollut S.G.Nieminen ?
        Onko vielä

• beilaineriii kirjoitti:

Onkos maahantuojana ollut S.G.Nieminen ?
        Onko vielä

Että sinulla on ns. "harmaatuontivene", mutta en ole koskaan kuullutkaan sellaisesta yrityksestä (siis edes 1980-90 luvun vaihteessa).

• grani
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

Että sinulla on ns. "harmaatuontivene", mutta en ole koskaan kuullutkaan sellaisesta yrityksestä (siis edes 1980-90 luvun vaihteessa).

on vanha yritys. Tuonnut maahan Harley Davidsonia, ja sponssannut hiihtoa 2000 luvulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe