Hei, olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi ostaa baikkuun varaosia, esim. ikkunoita ym. Suomesta tai ulkomailta...Ja kuka tietäisi yleisesti bayliner asioista, kuka osaisi auttaa kaikissa kysymyksissä muutenkin...Kiitos jo etukäteen vastauksista.
bayliner
12
5396
Vastaukset
- kysyä
maahantuojalta, heillä luulisi olevan vastaukset kysymyksiisi.
- beikku
Kiitos vastauksesta, mutta tarkoitin muuta esim. vene tarvikeliikkeitä tai muita tahoja, jotka ovat AMMATTILAISIA.Koska maahantuojan varaosat maksavat miljoonia...
- kyselet
beikku kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, mutta tarkoitin muuta esim. vene tarvikeliikkeitä tai muita tahoja, jotka ovat AMMATTILAISIA.Koska maahantuojan varaosat maksavat miljoonia...
Kuule, jos joku tekee jotain ammatikseen, niin siitä täytyy ottaa sen verran suuri korvaus, että hommaa pystyy ammatikseen tekemään.
Jos joku taas harrastelee ja ostelee itsekseen, niin tavaroita saa halvemmalla, mutta joutuu ITSE tekemään paljon työtä.
Selvitä itse!
- kapukaks
saa vinkkejä ja neuvoja. Pistä hakuun bayliner,niin johan löytyy juttua moneen lähtöön.
- Boatman
Itse olen ostanut ikkunat ja luukut ihan paikallisesta venetarvikeliikkeestä joka myy Vetuksen tuotteita. Nuo luukut ovat olleet aina pari senttiä isompia kuin alkuperäiset joten asennus on käynyt kohtuullisen helposti reikää kuviosahalla vähän isontamalla. Muut tummenetut ikkunat saa tehtyä tummennetusta pleksistä ja venetarvikeliikkeestä saa selaisia muovisia tiivisteholkkeja joiden läpi ruuvi tulee veneen runkoon. Oikeastaan kaikki mitä noihin vaihtaa kannattaa laittaa muuta kuin alkuperäistä jos haluaa paremman saada...:)
- harriw
Mikä bayliner malli sinun veneesi on? minulla löytyy ainakin 2755, -89-90 mallien laseja joitain. Soita 0500-257 709
- huvibotski
mikäli jollain olisi ylimääräisenä bayliner 2052 -90 sopiva kuskinpuoleisen ikkunan päällylista. muitakin voi kaupata. ota rohkeesti yhteys [email protected]
- Kipparijuusto
huvibotski kirjoitti:
mikäli jollain olisi ylimääräisenä bayliner 2052 -90 sopiva kuskinpuoleisen ikkunan päällylista. muitakin voi kaupata. ota rohkeesti yhteys [email protected]
Tarvisin Baylineriin (2052 vm-90) oikealle puolelle blowerin ritilän. Vator toi ennen baylineria, mutta keikahti..
Kipparijuusto kirjoitti:
Tarvisin Baylineriin (2052 vm-90) oikealle puolelle blowerin ritilän. Vator toi ennen baylineria, mutta keikahti..
Vator ei ole toiminut Baylinerin maahantuojana.
Ja ostat vain tavallisen ritilän, vaikka Maritim:istä, ja jos ulkonäkö huolettaa, niin vaihdat samalla molemmat.- beilaineriii
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Vator ei ole toiminut Baylinerin maahantuojana.
Ja ostat vain tavallisen ritilän, vaikka Maritim:istä, ja jos ulkonäkö huolettaa, niin vaihdat samalla molemmat.Onkos maahantuojana ollut S.G.Nieminen ?
Onko vielä beilaineriii kirjoitti:
Onkos maahantuojana ollut S.G.Nieminen ?
Onko vieläEttä sinulla on ns. "harmaatuontivene", mutta en ole koskaan kuullutkaan sellaisesta yrityksestä (siis edes 1980-90 luvun vaihteessa).
- grani
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Että sinulla on ns. "harmaatuontivene", mutta en ole koskaan kuullutkaan sellaisesta yrityksestä (siis edes 1980-90 luvun vaihteessa).
on vanha yritys. Tuonnut maahan Harley Davidsonia, ja sponssannut hiihtoa 2000 luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693