Eikö Hesan, Espoon ja Vantaan takskuskit tunne liikkennemerkkejä kun ajatte Helsigin Aleksilla 'moottoriajoneuvolla ajo kielletyy' merkkiä päin. Eilen meni monta taxia siitä, minä näin. Hyvä on ettei siitä mene haisevien ja saatutavien bussien linjoja. Ne varmaan kaahais siitä ylinopeutta. Vastatkaa takksimiehet ja perustelkaa myös.
Hesan takseille kysmys
10
1990
Vastaukset
Sitä väliä Keskuskadulta Mannerheimintielle koska se on ainoa josta taksitkaan ei saa ajaa! Olen itsekin silloin tällöin nähny siitä taksin ajavan ja väärinhän se on... Mutta muutama taksi jos siitä ajaa niin ei se tarkoita että kaikki ajaa. Suurin osa (ainakin 90%) kuitenkin ajaa liikennesääntöjen mukaan, koska niiden rikkomisesta saattaa tulla sakkoja ja sakot liian usein saattaa johtaa ajokortin hyllyttämiseen, joka taas tarkoittaa sitä ettei voi tehdä töitä.
- vissiin
tuntee, mutta oletko varma ettei kyydissä ollut vastaava valittaja kuin sinä, joka vaatimalla vaatii ajamaan sitä lyhintä reittiä että säästää 0,20e ja 30sekuntia?????
- Kyttäiletkö
Vosikoita Janis petken sukulainen muka insinööri.
Tässä taas esimerkki suora lainaus (takksimiehet)
mitä noi on?.
- hannu DI
Eikö Hanna osaa muuta kuin narista niinkuin kerjäläisen perse?
- asiakas maksaa matkasta
mikäli inva-asiakas tilaa taksin osoitteeseen aleksi 48 niin mitä itse teet?
- Hanna K ins
Saa siihen numeroon 48 ajaa. Se ei ole stockmann.
- On siis
Hanna K ins kirjoitti:
Saa siihen numeroon 48 ajaa. Se ei ole stockmann.
taksirenki buaa hahahahaahahhaaha menee invalla hakee pokaa taitaa olla TJP läisiä.
- kyllä
On siis kirjoitti:
taksirenki buaa hahahahaahahhaaha menee invalla hakee pokaa taitaa olla TJP läisiä.
tjp:läisiä hanna persaukko olla..tietääkseni siellä ei ole naiskuskeja yhtään..
- Hanna k.ins.
Edellinen feikki hanna ja persaukko ei ole sama kun hanna.
Hanna ottaa kantaa vaan tosiasioihin.
Kiitän taas kiinnostuksesta nimimerkkiänikohtaan. - vain??
Sain eilen kyydin Stockmannin kellolle ja tarkastin kaikki merkit samalla kun nyt olin siellä (kääntymässä manskulta aleksille). Mannerheimintiellä ei ole mitään merkkiä mikä kieltäisi taksien kääntymisen aleksille. Aleksilta taas ei saa ajaa millään moottoriajoneuvolla manskulle.
Asiakasta pois jättäessäni laillisesti manskun suunnasta ajoi 2 taksia ja laittomasti 2 privaattiautoa. Aleksilta manskulle, täysin laittomasti ajoi 4 privaatti autoa ja yksi kuorma-auto.
Ja taksitko on ne jotka ei tunne sääntöjä??? Laske ens kerralla kaikki autot mukaan noihin sun "tutkimuksiis" äläkä huomio vaan takseja. Voisin minäkin väittää että sinisten autojen kuskit on törppöjä, näin tänään semmosen.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306142Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144644Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413284IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623081Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111478- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2401299- 791189