Olen vähän ongelmissa ulkoisen Lacie (200gb) kovon kanssa : vanhan läppärini HP pavilion ze4400 omaa vain hitaan usb1.1 paikan ja sehän on ihan tuskaa käyttää mitään kovoa sen kautta. Tietääkö kukaan pystyykö läppärin Firewire liitintä hyödyntämään kovon käytössä? Käsittääkseni se on huomattavasti nopeampi kuin usb1.1. !
Muita mahdollisuuksia ? Olisiko wlanin kautta mahdollista käyttää jotenkin..
Hude
usb 1.1 kannettavassa
9
776
Vastaukset
- Hanki*
USB-2 korttia?
Esimerkki kuvan kera
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311108
Firewirea voi käyttää, jos laitteet sitä tukee.- todellakin kiinnostavalta
Tämä on siis pcmcia korttipaikkaan asetettava juttu, eikö vain ? Kykeneekö koneeni mahdollisesti sen kautta kunnon nopeuteen. Miten varmistaisi ? Minua epäilyttää se että kun olen imroinut valokuvia pcmcia korttipaikan kautta, se on ollut suurin piirtein yhtä hidas siirto kuin usb1.1 kautta.
- olla kun on
todellakin kiinnostavalta kirjoitti:
Tämä on siis pcmcia korttipaikkaan asetettava juttu, eikö vain ? Kykeneekö koneeni mahdollisesti sen kautta kunnon nopeuteen. Miten varmistaisi ? Minua epäilyttää se että kun olen imroinut valokuvia pcmcia korttipaikan kautta, se on ollut suurin piirtein yhtä hidas siirto kuin usb1.1 kautta.
kyse vanhasta läppäristä ettei siinä kikka
kutoset auta.
Vaikka laittaisitkin siihen "aidon" USB 2:n
kortin niin prosessoriteho ei yksinkertaisesti
riitä eikä nopeus nouse 1.1:n tasosta mihkään. - eihän tämä enää
olla kun on kirjoitti:
kyse vanhasta läppäristä ettei siinä kikka
kutoset auta.
Vaikka laittaisitkin siihen "aidon" USB 2:n
kortin niin prosessoriteho ei yksinkertaisesti
riitä eikä nopeus nouse 1.1:n tasosta mihkään.mikään tykki ole. Luuletko että amd athlon 2400 riittäisi kuitenkin ? Tiedä sitten onko koneessa jokin muu koira haudattuna. Hassua että aikoinaan luulin että ilmanmuuta usbit oli2.0, mutta enpä tullut tarkistaneeksi. Yksi syy edulliseen hintaan..
- jos siinä on
eihän tämä enää kirjoitti:
mikään tykki ole. Luuletko että amd athlon 2400 riittäisi kuitenkin ? Tiedä sitten onko koneessa jokin muu koira haudattuna. Hassua että aikoinaan luulin että ilmanmuuta usbit oli2.0, mutta enpä tullut tarkistaneeksi. Yksi syy edulliseen hintaan..
athlon 2400 niin prosessorin puolesta kyllä
vauhti riittää.
Tiedä sitten muistiväylän yms. nopeuksista.
Kone on kokonaisuus, ja halpamalleissa
pullonkauloja riittää. - ominaisuuksia koneessa
jos siinä on kirjoitti:
athlon 2400 niin prosessorin puolesta kyllä
vauhti riittää.
Tiedä sitten muistiväylän yms. nopeuksista.
Kone on kokonaisuus, ja halpamalleissa
pullonkauloja riittää.freshdiagnose sanoi:
Nämä ominaisuudet OK:
PCI Slot 1
32 bit
Full length slot
Provides 5 volt
Seuraavat ominaisuudet puuttuu:
support cardbus ; NO
PC-card 16: NO
zoom video: NO
hot-plug devices : NO
SMBUS Signal : NO
Voiko näiden pohjalta tietää toimiiko USB2.0 ?
Onkohan tässä kyseessä semmoinen PCMCIA I paikka.. - hööjöj
olla kun on kirjoitti:
kyse vanhasta läppäristä ettei siinä kikka
kutoset auta.
Vaikka laittaisitkin siihen "aidon" USB 2:n
kortin niin prosessoriteho ei yksinkertaisesti
riitä eikä nopeus nouse 1.1:n tasosta mihkään.höpö höpö, usb2 ei paljoa prossutehoa vaadi
- pc-guru
ominaisuuksia koneessa kirjoitti:
freshdiagnose sanoi:
Nämä ominaisuudet OK:
PCI Slot 1
32 bit
Full length slot
Provides 5 volt
Seuraavat ominaisuudet puuttuu:
support cardbus ; NO
PC-card 16: NO
zoom video: NO
hot-plug devices : NO
SMBUS Signal : NO
Voiko näiden pohjalta tietää toimiiko USB2.0 ?
Onkohan tässä kyseessä semmoinen PCMCIA I paikka..koneessa on pcmcia ja usb2 kortti toimii täydellisesti. Eli hankit semmoisen!!!
- asiallisestkin korjata
hööjöj kirjoitti:
höpö höpö, usb2 ei paljoa prossutehoa vaadi
asiavirheet, eikä tärkeillä vai mitä.
Errare humanum est !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419