Hyvä Nukkumaijatar!
Osaisitko kertoa mitä merkitsee uneni. Itse koin aamulla herätessäni sen vahvasti enneuneksi. Minulla oli tarve kertoa uni perheenjäsenille.
Uni:
Ajoin mieheni kanssa autolla läheisyydessämme olevan seurakuntakodin ohitse. Kuulin hirveää rääkymistä. Huomasin srk-kodin pihalla tavattoman pitkäjalkaisen variksenpoikasen.
Sen jalat olivat kuin kurjella ja se rääkyi säälittävästi.
Rastas nokki pakenevaa poikasta päähän ja tiesin, että varis kuolisi kohta. Olin kauhuissani sen kitumisesta ja pyysin miestäni pysäyttämään auton.
Seurasimme avuttomina, kuinka rastas edelleen hakkasi poikasen päätä. Jostain syystä emme voineet tehdä mitään. Lopulta variksenpoika makasi maassa verissään.
Tunsin valtavaa hätää ja surua sen kohtalosta.
Outo uni! En tiedä, miksi se minusta tuntuu enteeltä. Voisitko, pystyisitkö selittämään uneni, hyvä Nukkumaijatar?
Nukkumaijatar
2
104
Vastaukset
Unesta tulee tunne, että sinä olet itse jotenkin "nokittavana". Elämässähän on usein "nokkimisjärjestys". Vahvemmat, isommat tai itseekkäämmät alistavat pienempiä, heikompia tai hyvätahtoisempia. Olet avuton tällaisessa tilanteessa. Kuka on elämässäsi tämä nokkija jonka vuoksi kärsit? Miehesi? Joku muu?
- Anjeetta
Nyt tajuan unen symbolin! Kiitos Nukkumaijatar tuhannesti.
Variksenpoikanen on oma aikuinen poikani. Hän elää tai kärsii tällä hetkellä vaikeassa avioliitossa. Hän on luonteeltaan hyvänahkainen ja antaa voimakastahtoisemman osapuolen "nokkia" ja hallita melkeinpä määräämättömästi.
Tuo seurakuntakoti oli paikka, missä aikoinaan pidettiin poikamme ja hänen morsiamensa häätilaisuus.
Merkillistä, kuinka hienosti unen symboliikka avautui.
Olemme mieheni kanssa joutuneet avuttomina seuraamaan nykyistä alistavaa tilannetta. Aivan kuin unessakin.
Kiitos vielä kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431