Miksi suomalaisten on vaikeaa ilmaista positiivisia tunteitaan/ominaisuuksiaan?
http://www.nakokulma.net/index.php?topic=12686.0
Olen hyvä!
3
1255
Vastaukset
- pisaras
niitä kehuja odotetaan ja kaivataan lähinnä toisilta ihmisiltä? Oma ego kasvaa, sillä itsekehu ei koskaan yllä samalle tasolle kuin kehut lähimmäisiltä ja täysin vierailtakin vastaantulijoilta.. Näin olen itse asian tulkinnut. :D
Kulttuuriimme kuuluu suurilta osin myös kateus, joten kysymyksen voisi asettaa näinkin: kuka enää uskaltaa olla ylpeä itsestään ja ominaisuuksistaan kun seuravan kulman takaa löytyy aina joku, joka tuomitsee itsestään, ajatuksistaan sekä onnistumisistaan tyytyväisen ja tämän tyytyväisyyden esille tuovan ihmisen itserakkaaksi ja ylpeäksi, sietämättömäksi haihattelijaksi? ;)
En lukenut näkökulmaa jonka laitoit esille mutta tässä muutamia ajatuksiani aiheeseen liittyen.
Mitä mieltä itse olet? :)- Anonyymi
Minä en odota kehuja keneltäkään. Pidän itsestäni sellaisena kuin olen!
- Anonyymi
Ujous se on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352470
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953