tällä palstalla on niin paljon asiattomuutta? Minkään muun automerkin palstalla ei tällaisessa laajuudessa olevaa häirintää ole.
Miksi
18
987
Vastaukset
- tsiigaa
city-maasturipalstalle, siellä vasta typeryksiä on kirjoittelemassa.
- Make
Aivan. Mä olenkin tuplavoittaja, kun mulla on Mersu-citymaasturi... asiallista kirjoittelua ei lainkaan.
- tietysti...
muunmerkkisten kateudesta mersua kohtaan, sen huomaa siitä kun ne jatkuvasti vakuuttelevat etteivät ole kateellisia. Totta hitossa ne ovat on se mersu niin paljon edellä muita.
- Mersu-Mikko
Tästähän se juuri johtuu, kateudesta mersua kohtaan. Ärsyttää itseäkin, kun ihmiset kysyy oikeaa asiaa ja haluaa saada asiallisia vastauksia, niin sitten jotkut asiasta tietämättömät tojotamiehet pistää jotakin naurettavia vastauksia joista ei varmasti kenellekkän ole mitään apua.
- jalkalihas
Missä kohtaa mersu on edellä muita, paitsi hinnassa.
Minulla ei ole mersua, eikä tule, mutta olen saanut monesti taksia tilatessani sellaisen.
Eikä voi sanoa kovin kehuvia lauseita.
Diesel toyota avensis on hiljaisempi. citroen c5 on ehdottoman mukava matkustaa, volvot ei natise jne jne...
Mersu ei ole MISSÄÄN edellä muita.
Kiitos. - vaikka
jalkalihas kirjoitti:
Minulla ei ole mersua, eikä tule, mutta olen saanut monesti taksia tilatessani sellaisen.
Diesel toyota avensis on hiljaisempi. citroen c5 on ehdottoman mukava matkustaa, volvot ei natise jne jne...
Kiitos.citroenilla 1 milj. km ja vertaa saman verran ajettuun mersuun. Voisin lyödä vetoa, että eron huomaa. Ps. eipä taida semmoista citroenia olla millä edes 0,5 milj. km pääsis... Citroen ehdottoman hyvä auto uutena, mutta parin-kolmen vuoden jälkeen alkaa olla melko mystisiä oireita.
- kilometriä
vaikka kirjoitti:
citroenilla 1 milj. km ja vertaa saman verran ajettuun mersuun. Voisin lyödä vetoa, että eron huomaa. Ps. eipä taida semmoista citroenia olla millä edes 0,5 milj. km pääsis... Citroen ehdottoman hyvä auto uutena, mutta parin-kolmen vuoden jälkeen alkaa olla melko mystisiä oireita.
ajettiin entisajan mersuilla. Nykyiset eivät kestävyydessä pärjää kilpailijoilleen. Kokemusta on viidestä mersusta, sekä vanhoista että nykyisistä.
- tuc
kilometriä kirjoitti:
ajettiin entisajan mersuilla. Nykyiset eivät kestävyydessä pärjää kilpailijoilleen. Kokemusta on viidestä mersusta, sekä vanhoista että nykyisistä.
Myös väyrysillä on pistelty miljoonaa rikki. Nettiautossa hirveä määrä yli 500tkm ajettuja.
Mersun laatu ei ole kyllä yhtä hyvää kuin ennen, mutta ei kilpailijoilla sen parempia ole. Asian voi tarkastaa tilastoista. - leeri
jalkalihas kirjoitti:
Kiitos.Vai että avensis hiljaisempi kuin mersu?. Mersu on varmaankin hiljaisin auto markkinoilla, ja vaikka ei olisi, on se ainakin avensista hiljaisempi...
- ihmettä?!
leeri kirjoitti:
Vai että avensis hiljaisempi kuin mersu?. Mersu on varmaankin hiljaisin auto markkinoilla, ja vaikka ei olisi, on se ainakin avensista hiljaisempi...
Vai Mersu hiljaisin auto markkinoilla? Ehkä joku S-sarjalainen, mutta ei tosiaankaan edes E-malli! Hirveät rengasäänet! Sama koskee Audiakin.
- jalkalihas
leeri kirjoitti:
Vai että avensis hiljaisempi kuin mersu?. Mersu on varmaankin hiljaisin auto markkinoilla, ja vaikka ei olisi, on se ainakin avensista hiljaisempi...
Valitse joskus sieltä taksijonosta joku muu kuin mersu niin huomaat eron, omaasihan et voi verrata koska se ei ole mersu, ellei sitten -80 luvun mallia.
Kyllä se avensis on hiljainen verrattuna mersuun, sitikasta en tiedä koska en ole ajanut C5 mallia.
Itsellä merkkinä Mitsubishi, mutta sitikkaa on ollut aiemmin, ei C5, ja kaikki ne ovat olleet mukavampia kuin yksikään japsi jonka olen omistanut.
Sitikat BX:ä ja XM malleja. - Kateellinen
Mitä ihmeen kateutta tarvitsee tuntea jonkun Mersusta. Saahan noita joka jannu velaksi ostaa, jolla on luottotiedot kunnossa. Mullakin on velaton asunto, ei muuta kuin pankkiin hakemaan lainaa ja asunto vakuudeksi. Näin se käy. Turha väittää että, joka poika lampsii Vehon tiskille 40 tonnia taskussa Mersua ostamaan. Rahoitusalalla työskentelevänä tiedän, että hyvin, hyvin monella esim. Mersulla, Volvolla, Bemarilla, Audilla jne, jne, ajavalla on jopa yli 30 tonnia velkaa autosta, ja jopa enemmän velkaa kuin mitä auton arvo on. Ja tämä tarina on totta.
- Näinköhän?
leeri kirjoitti:
Laguna hakkaa teidän Mersut ja Avensikset hiljaisuudessa mennen tullen. Sen ovat monet autotoimittajatkin myöntäneet. Voitte vaikka itse testata miten hyvin Renault on onnistunut äänieristyksessä, koskien kaikkia malleja.
- C5:n
jalkalihas kirjoitti:
Kiitos.Citroen C5:ä ei tässä yhteydessä kannata edes mainita. Citikka, kuten muutkin ranskalaiset ovat kaikkien muiden yläpuolella, kun puhutaan ajomukavuudesta ja varsinkin matkustusmukavuudesta. Turha väittää mitään muuta. Taitaa olla Citroen C6:nkin vielä kova pala muille nieltäväksi. Aika näyttää....Eikä mulla ole ranskista jos näin luulette, mutta olen kuitenkin valmis myöntämään tämän asian. Mutta, mutta, C5:n on tulossa.
- C5:n
vaikka kirjoitti:
citroenilla 1 milj. km ja vertaa saman verran ajettuun mersuun. Voisin lyödä vetoa, että eron huomaa. Ps. eipä taida semmoista citroenia olla millä edes 0,5 milj. km pääsis... Citroen ehdottoman hyvä auto uutena, mutta parin-kolmen vuoden jälkeen alkaa olla melko mystisiä oireita.
Eiköhän joku tommonen 300 tkm ole jo ihan riittävästi yhdelle autolle, että sen voi jo vaihtaa uuteen. Eikös Suomessa ole autoverotuksen avulla yritetty nuorentaa meidän autokantaa, kun täällä tunnetusti on Euroopan vanhin autokanta. Ja silti täällä pitää auton kestää seuraavat 15 vuotta.
- asianlaidan
Totta. Pahinta häirintää näyttäisi esiintyvän nimenomaan Mersun ja Ladan palstoilla !?
Ai niin, mutta nehän ovatkin ...- vaan reilusti
että sisarmerkkejä.
Kyllä se nöyrtyy Daimler-Chrysler venäläisten rahatukon edessä.
- ketkä
täällä kirjoittelee....? Itse käyn selaamassa satunnaisesti näitä viestejä, sekaan mahtuu asiallisiakin viestejä, mutta, mutta... No joka tapauksessa kannattaa mennä mese.fi foorumille, jos on kysyttävää Mersuista, sieltä löytyy asiallista tietoa, eikä pikkupoikien/tyhjän päiväisten jorinoita. Modet kyllä hoitaa, ettei niillä sivuilla asiattomat ole sotkemassa keskusteluja. Hurtti huumori kuuluu mese.fi sivuillekin asian ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938