Unet on vähän erikoisia, etten kykene niitä itse tulkitsemaan..
1)Unessa olen nukkunut yön jossakin kaupassa, ihan sängyllä. Nyt alkaisin nukkumaan ihan kassan hihnan(minne laitetaan tavarat ennen kassatätiä)vieressä, mutta juuri sillä hetkellä se kassa avataan. Joudun nousemaan ylös ja lähtemään pois asiakkaiden tullessa. Menen ulos ja edessä näkyy iso rakennus. Yhtäkkiä seuraan liittyy mieshenkilö(valveilla tiedän henkilön, mutten tunne sen enempää) ja sillä on valkoinen lakki, jossa on tahra otsan kohdalla. Pidän lakkia itselläni hetken ja samalla tämä henkilö kertoo kasvojensa huonokuntoisesta ihosta. Mua alkaa vähän etomaan sen lakin käsissä pitäminen kertomansa jälkeen. Annan lakin takaisin, mutta valehtelen syyksi muun kuin huonokuntoisen ihonsa.
2)Olen koiramme kanssa ulkona jonkun rakennuksen seinän vierellä. Yritän saada koirani pois puskasta samalla kun yritän pitää pyöräni pystyssä. Puskasta kuuluu sihinää. Pieni, vaaleanpunainen käärme tulee esiin, josta on lähtenyt palanen pois. Pelkään sen pistäneen koiraamme. Ei kuitenkaan näytä koiralle mitään sattuneen. Sitten olemme lääkärissä ja lääkärillä on tämä käärme olkapäillään. En haluasi enää nähdä koko otusta.
3)Olen taas kassan hihnalla. Laitan ison määrän tyhjiä muovipulloja kulkemaan hihnaa pitkin. Tämän jälkeen en niitä enää näe. Yhtäkkiä olen hihnan toisessa päässä(jossa kerätään ostokset pussiin) ja alan musertamaan mandariineja. Mandariineihin ei saa jäädä yhtään mehua. En heti ensimmäisellä kerralla saa kaikkia ulos, joten joku nainen auttaa. Seuraavalla kerralla onnistun. Kun mandariineista oli mehut pois, ne piti kuivata talouspaperiin, jotta ne saadaan täysin kuiviksi. Eivät näyttäneet tämän jälkeen enää kovin herkullisilta.
4)Joku pitää kädellään vastasyntynyttä. Se näyttää vielä aivan sikiökasvuiselta. Siinä on jokin poikkeuma, jokin tumma alue.
Nukkumaijatar
2
127
Vastaukset
1.Olet ehkä jollain tavalla väsynyt, voi liittyä jonkin valinnan tekoon. Miehen lakki, jossa tahra voi kertoa likaisista eli negatiivisista ajatuksistasi, jotka voivat liittyä johonkin mieheen, ne sinua etovat, kun joudut niitä miettimään. Koitat silti olla kuin se ei sinua haittaisi, et ole rehellinen itsellesi.
2.Koira kertoo uskollisuudesta ja ystävyydestä. Onko nyt päässyt käärme, kierous, ystävyyden väliin? Parannuskeinoja mietit, mitä siis tehdä.
3.Taas olet valintatilanteen edessä (tai sitten sen edessä, että enää ei ole valinnan varaa), olet jotenkin ihan tyhjäksi käytetty (tyhjät pullot) ja varsinkin kaikki mehut sinusta on tyhjiin puserrettu. Siis voi olla, että energiasi ovat ihan lopussa.
Mitä ajatuksia itsellesi tuli näistä?- Becca
Kiitos tulkinnoista! Kyllä tulkinnat olivat ihan järkeenkäyviä, mutta kaikkia en vielä saanut yhdistettyä tähän hetkiseen tilanteeseeni nähden. Pitää miettiä näitä vielä lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112732Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän181728Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2691612Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?881048RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022