Hei!
Sain lyhyen viestin hollanniksi ja tarvitsin kääntöapua. Onko ketään joka voisi auttaa?
Tämä on todella tärkeää minulle.
Onko hollannin/flaamin kielen taitoisia?
4
2264
Vastaukset
- Tuula
Laitappa viesti....asun Holannissa ....puhun myös flaamia....ehkä voin auttaa.
- kääntöapuatarvitseva
Ik zie je echt graag, jij bent het liefste mooiste meisje van Finland.
Tiedän kyllä joitakin sanoja, mutta muutama on hukassa tuosta keskeltä. Kiitos! :) - Tuula
kääntöapuatarvitseva kirjoitti:
Ik zie je echt graag, jij bent het liefste mooiste meisje van Finland.
Tiedän kyllä joitakin sanoja, mutta muutama on hukassa tuosta keskeltä. Kiitos! :)Ik zie je echt graag.....on hollantilainen sanonta,
ik = minä
zie = nähdä
je sinä
echt = todella
graag = mielellään
Mutta yritän kääntää sen näin...
Viihdyn seurassasi mielellään ja sinä olet Suomen kaunein ja ihanin tyttö. - kääntöapuatarvitseva
Tuula kirjoitti:
Ik zie je echt graag.....on hollantilainen sanonta,
ik = minä
zie = nähdä
je sinä
echt = todella
graag = mielellään
Mutta yritän kääntää sen näin...
Viihdyn seurassasi mielellään ja sinä olet Suomen kaunein ja ihanin tyttö.Kiitos sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586