Et ikinä

antanut

minulle mahdollisuutta näyttää kuinka paljon sinusta (m) välitän. Annoit mahdollisuuden kertoa, että tykkään sinusta. Siihen kaikki jäikin.

57

2737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • estetty...

sitten näyttämästä?

• tuo

toinen enää näyttäydy... poissa on.

• toisen..
        tuo kirjoitti:

toinen enää näyttäydy... poissa on.

mahdollisuuden kunhan kerrot kelle oli tää?

• et olisit
        toisen.. kirjoitti:

mahdollisuuden kunhan kerrot kelle oli tää?

just se kelle tää oli... riippuu kuka kysyy.

• antanut

haist kukkanen.......................... älä kiusaa mua ................................................ luulis sun nyt jo tajuavan miten mä kärsin tästä ku sä oot tollanen.

• millainen

oon, kerro pois! Luulis sun jo tajuavan, että täällä joku toinenkin kärsii.

• et...

heti kun olin valmis enempään otit ja lähdit.

• sua kohtaan
        millainen kirjoitti:

oon, kerro pois! Luulis sun jo tajuavan, että täällä joku toinenkin kärsii.

jotain... tosi paljon...en halua sun kärsivän.... emmä tiiä... sä oot varmaan vaan sellainen joka ärsyttää mua teki mitä tahansa.

• ..................
        et... kirjoitti:

heti kun olin valmis enempään otit ja lähdit.

en tiedä tosiaan mitä sanoisin.

• siis...
        sua kohtaan kirjoitti:

jotain... tosi paljon...en halua sun kärsivän.... emmä tiiä... sä oot varmaan vaan sellainen joka ärsyttää mua teki mitä tahansa.

ärsytän sua... selvä!! no sen käsityksen sainkin ettei seura kiinnosta. et halua mun kärsivän, mähän kärsin koko ajan.

• ei siihen
        .................. kirjoitti:

en tiedä tosiaan mitä sanoisin.

mitään tartte sanookaan. Sen olen oppinut, että liukenet aina paikalta.

• sitä ettenkö olis
        siis... kirjoitti:

ärsytän sua... selvä!! no sen käsityksen sainkin ettei seura kiinnosta. et halua mun kärsivän, mähän kärsin koko ajan.

ihastunut suhun. mua vaan jotenki ärsyttää se että kun tai siis jos mä oon sun kanssa, niin jotenki muut ihmiset huomaa sen ja sitte apua... emmä tiiä.... siis mä pelkään sitä että mitä muut ajattelee. ainakin joskus pelkäsin. vitsit kun sais olon paremmaks. oon tosi typerä.

• vaiheessa.....
        ei siihen kirjoitti:

mitään tartte sanookaan. Sen olen oppinut, että liukenet aina paikalta.

jos en pidä tilanteesta.. ja siinä on jotain mikä on musta väärää......

• tuo
        sitä ettenkö olis kirjoitti:

ihastunut suhun. mua vaan jotenki ärsyttää se että kun tai siis jos mä oon sun kanssa, niin jotenki muut ihmiset huomaa sen ja sitte apua... emmä tiiä.... siis mä pelkään sitä että mitä muut ajattelee. ainakin joskus pelkäsin. vitsit kun sais olon paremmaks. oon tosi typerä.

käytös ainakaan kivalta tunnu.

• itsestäkään...
        tuo kirjoitti:

käytös ainakaan kivalta tunnu.

......................

• tajuan
        vaiheessa..... kirjoitti:

jos en pidä tilanteesta.. ja siinä on jotain mikä on musta väärää......

kyllä tuon lauseen. Se että me vietetään aikaa yhdessä on siis väärin. Ei kai siinä sen kummempaa.

• en tarkoita sitä...........
        tajuan kirjoitti:

kyllä tuon lauseen. Se että me vietetään aikaa yhdessä on siis väärin. Ei kai siinä sen kummempaa.

............. :/

• siis muita
        itsestäkään... kirjoitti:

......................

ja mitä ne ajattelee jos näkee meidät yhdessä. No ethän sä koskaa halunnut edes esitellä mua. Eli et ole tosissaan minun suhteen. Selväähän se on ollut. Ihmettelen vaan sitä miten toimit, annat ymmärtää ja sitten lähdet.

• kuulen
        en tarkoita sitä........... kirjoitti:

mitä sitten tarkoita. Tai yksinkertaisesti mä en vaan kolahda...

• vaan oikeasti
        siis muita kirjoitti:

ja mitä ne ajattelee jos näkee meidät yhdessä. No ethän sä koskaa halunnut edes esitellä mua. Eli et ole tosissaan minun suhteen. Selväähän se on ollut. Ihmettelen vaan sitä miten toimit, annat ymmärtää ja sitten lähdet.

just sitä halusin ja ajattelin. SE ON IHAN TOTUUS VAAN.

• en enää
        en tarkoita sitä........... kirjoitti:

ahdistele sua. Saat rauhan.

• esitellä
        vaan oikeasti kirjoitti:

just sitä halusin ja ajattelin. SE ON IHAN TOTUUS VAAN.

mutta jokin esti toimimasta niin... ymmärrän.

• sitä että
        kuulen kirjoitti:

mitä sitten tarkoita. Tai yksinkertaisesti mä en vaan kolahda...

jostain syystä elän pakonomaisessa jännitystilassa enkä pysty antaa itseni rentoutua... tiedän että sun seurassa rentoudun jossain vaiheessa lopulta... ikävää että tuntuu näin pahalta.

• ........................
        esitellä kirjoitti:

mutta jokin esti toimimasta niin... ymmärrän.

sitä oikeasti halusin.

• on molemmin
        sitä että kirjoitti:

jostain syystä elän pakonomaisessa jännitystilassa enkä pysty antaa itseni rentoutua... tiedän että sun seurassa rentoudun jossain vaiheessa lopulta... ikävää että tuntuu näin pahalta.

puolinen :/ kummallista touhua tämä...

• väärin mun
        en enää kirjoitti:

ahdistele sua. Saat rauhan.

mielestä, kaikki mikä estää meitä rentoutumasta yhdessä on musta väärin.

• no jos
        ........................ kirjoitti:

sitä oikeasti halusin.

todellakin halusit sitä, niin en ymmärrä enää mitään oikeesti... oon aivan sekasin :s

• miten..
        väärin mun kirjoitti:

mielestä, kaikki mikä estää meitä rentoutumasta yhdessä on musta väärin.

ratkaista sokkelo, tiedätkö miten tästä pääsee ulos sillä itse en tiedä. Se on susta kiinni nyt. Älä kuitenkaan tee tuota enää uudestaan mulle sitä en kestäis.

• että meidän
        miten.. kirjoitti:

ratkaista sokkelo, tiedätkö miten tästä pääsee ulos sillä itse en tiedä. Se on susta kiinni nyt. Älä kuitenkaan tee tuota enää uudestaan mulle sitä en kestäis.

täytyis ihan kahdestaan setviä asiat, eikä sotkea siihen ketään muita. JA sitten nähtäis että mihin toista tarvitsee. ihan siis vaan niin että pystyis nyt luottaan siihen että et puhu muille asioista joita mun kans puhut.. se tieto on ollu mulle tuskaa.

• mieltä
        että meidän kirjoitti:

täytyis ihan kahdestaan setviä asiat, eikä sotkea siihen ketään muita. JA sitten nähtäis että mihin toista tarvitsee. ihan siis vaan niin että pystyis nyt luottaan siihen että et puhu muille asioista joita mun kans puhut.. se tieto on ollu mulle tuskaa.

luottamuksella puhutaan. Mutta sama koskee myös sua. En itsekään halua heti rynnätä muiden luo näytille. Ensin pitää katsoa ja tutustella rauhassa kahdestaan. Kenellehän sun asioita olen puhunut. Monelle olen kyllä puhunut susta ja itkenytkin sitä kun teet noin, lähdet.

• kun tosiaan
        mieltä kirjoitti:

luottamuksella puhutaan. Mutta sama koskee myös sua. En itsekään halua heti rynnätä muiden luo näytille. Ensin pitää katsoa ja tutustella rauhassa kahdestaan. Kenellehän sun asioita olen puhunut. Monelle olen kyllä puhunut susta ja itkenytkin sitä kun teet noin, lähdet.

puhuin asiasta muille niin tiesin että silloin asiat riistäytyi käsistä, enkä pitänyt siitä tunteesta yhtään. Jos mulla vaan on mahdollisuus pitää asiat itsellä niin teen sen ehdottomasti. mitään voitonriemua tuskin tulee olemaan... sen verran oon varovainen ihminen.

• mitä tuolla
        kun tosiaan kirjoitti:

puhuin asiasta muille niin tiesin että silloin asiat riistäytyi käsistä, enkä pitänyt siitä tunteesta yhtään. Jos mulla vaan on mahdollisuus pitää asiat itsellä niin teen sen ehdottomasti. mitään voitonriemua tuskin tulee olemaan... sen verran oon varovainen ihminen.

asioista muille puhumisesta. Kerroitko "meistä"?

• et on
        kun tosiaan kirjoitti:

varovainen ole mitään pahaa. Niin kannattaakin olla, mutta näinkö meille nyt sitten kävi. Ikävää

• ..................
        mitä tuolla kirjoitti:

asioista muille puhumisesta. Kerroitko "meistä"?

silloin me-tunne ei varmaan ollut päällimmäisenä..

• ne kimppuun

silloin me-tunne ei varmaan ollut päällimmäisenä..

kun noin säikähdit. Me-tunne tulee yhteisen ajan myötä, eikä siitä tosiaan tässä vaiheessa voikaan puhua...

• ei ole mitään
        et on kirjoitti:

varovainen ole mitään pahaa. Niin kannattaakin olla, mutta näinkö meille nyt sitten kävi. Ikävää

pahaa... ainoastaan siinä repivässä ja raastavassa toisesta puhumisessa...

• mun...
        ei ole mitään kirjoitti:

pahaa... ainoastaan siinä repivässä ja raastavassa toisesta puhumisessa...

pitäis sitten ystäville kertoa, kun ne kyllä vaistoo miksi oon jatkuvasti onneton. Kai nyt saa puhua, että mulla on ikävä sua, mutta minkäs sun lähtemisellekään voi...?

• ..................
        ne kimppuun kirjoitti:

kun noin säikähdit. Me-tunne tulee yhteisen ajan myötä, eikä siitä tosiaan tässä vaiheessa voikaan puhua...

.................. sentään...

• sössöttäjä
        mun... kirjoitti:

pitäis sitten ystäville kertoa, kun ne kyllä vaistoo miksi oon jatkuvasti onneton. Kai nyt saa puhua, että mulla on ikävä sua, mutta minkäs sun lähtemisellekään voi...?

voi olla miespuolinen,
        ei mitenkään

• kantsis olla onneton
        mun... kirjoitti:

minun takiani, koska en oikeastaan edes ole lähtenyt mihinkään. Olis vaan parempi että et puhuisi musta mitään. Vaan suuntaisit kaiken sen mitä musta ajattelet toimintaan ja osoittaisit mulle suoraan jotain.

• kuitenkin

.................. sentään...

teilata minua :(

• vähän pakko....
        ne kimppuun kirjoitti:

.................... kun olin niin tuskainen... ja itkuinen...

• mutta
        sössöttäjä kirjoitti:

voi olla miespuolinen,
        ei mitenkään

lueppa tuo aloittajan viesti. Se on tarkotettu m=miehelle!

• miten joku
        kantsis olla onneton kirjoitti:

minun takiani, koska en oikeastaan edes ole lähtenyt mihinkään. Olis vaan parempi että et puhuisi musta mitään. Vaan suuntaisit kaiken sen mitä musta ajattelet toimintaan ja osoittaisit mulle suoraan jotain.

hullu voi olla NOIN ihtiään täynnä,
        joka lauseessa minä minä MINÄ MINUA MUA
        MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
        MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• että...????

sun lähtemisen jälkeen ottaisin yhteyttä vai??

• että...?????

sun lähtemisen jälkeen ottaisin yhteyttä vai??

• kyllä mäkin

oon sulle loukkantunut............ tunnen varmaan ihan samoin ku sä!!!!!!!!!!!!!!! älä taas aloita tuota.... ei sun vaan muille saa puhua. se pilaa mun elämän.

• mies??
        vähän pakko.... kirjoitti:

????

• oikeinko

tuskan parahdus pääsi ja itku pienestä vahingosta.

• paskainen

vanha setä, pikkupoikia liehittelen
        JA SITTEN ITKEN JA ITKEN

• tää oli varmaan

miljoona kertaa tärkeämpää ku sulle..

• =ap=

ketjussa viestitellyt yksikään mies? , vai naisetko täällä jauhaa taas ;)

• minä likanen

vanha HAISTA VITTU -mies täällä
        NAM NAM

• minä mies

oli miespuolisen esittämä, muita en jaksanutkaan enää kelata..

• se sitten
        minä mies kirjoitti:

oli miespuolisen esittämä, muita en jaksanutkaan enää kelata..

sinun esittämäsi kysymys ja oletko siihen vastauksen saanut?

• toinen...
        se sitten kirjoitti:

sinun esittämäsi kysymys ja oletko siihen vastauksen saanut?

vastakysymys mutta ei jaksa kiinnostaa enää, liian sekavaa..

• innostaa
        toinen... kirjoitti:

vastakysymys mutta ei jaksa kiinnostaa enää, liian sekavaa..

enää minuakaan, sekavaa on ja ympäripyöreää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12601
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4710
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3679
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1935
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe