keksikää kymmenen synttereilleni ohjelmaa?
10v syntteri ohjelmaa
7
1364
Vastaukset
- elli9
no olkaa vaikka
- Anneli 33
Ei 10 vuotiaat kaipaa enää mitään ohjelmaa. Meillä oli jo 9v pojan synttärit niin että heillä oli oma pöytä ja siellä kavereita sekä sen jälkeen pelasivat pleikkaria yms. Hauskaa pojilla oli sillä äsken juuri poika pyysi että voisko 10v synttärit viettää samalla lailla..
Anneli- aino89
kyllä 10vuottiaat tarvitsee ohjelmaa että olisi mukavanpaa
- juhli näin
Kyselin 10v mitä hän tänä vuonna synttäreikseen haluaa. Elokuvailtaa tuli vastaukseksi. Alkuun kuvittelin hänen haluavan elokuvateatteriin elokuviin, mutta naksu omassa pöydässä ja dvd-elokuva pyörimään riitti hänelle mainiosti. niinpä tyttö sai juhlansa ja kavereitten kanssa oli kivaa.
- ollakaan
Aino 9v., koska kolmasluokkalaiset Suomessa osaavat jo aivan hyvin kirjoittaa.
Epäilen, että asialla on Aulis 56 v., joka runkkailee kuvitellessaan pikkutyttöjen kemut ja hakee täältä vähän virikeettä talven pimeyteen.- tietysti
olla myös Aimo 61v. ...mene ja tiedä.
Mutta älkää nyt näille pedofiileille täällä vastailko. Ei kukaan alle kymmenvuotias täällä notku kysymässä tällaisia.
Ettekö tajuu dorkat? Miten on niin vaikea erottaa nämä feikit?
- salatut
Minä täytin lähi aikona kymmenen,ja minä pidin juhlat.Siellä ei ollut Typerää ohjelmaa niin kuin jollain leirillä... Me vain rupattelimme olohuoneessa,nautimme glögiä ja muitä herkkuja (teetä,limsaa,pipareita,kakkua,coktaileja,konveh-
teja,pasteijjoita ym.)Joulumusiikkki soi hiljaa taustalla.En kuitenkaan suosittele kauheasti tätä muille (olen vähän pikkkuvanha näet)Kysykää lapsiltanne mielipidettä!Ai.Luin vasta nyt viestisi loppuosan tarkasti siis "sinun" synttäreillesi ohjelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750