Kotkan palstalle jauhaa joku kervinen ja muut paskapolitiikkaa, muilla kaupungeilla sentään hiukan tasokkaampaa keskustelua. Tai ainakin muualla kuin kymenlaaksossa.
Mutta mitä muuta voi kotkalaisilta työttömiltä demareilta odottaa....?
Kotka vs muut kaupungit
7
997
Vastaukset
- sun varmaan
pitää mennä niiden muiden paikkakuntien palstoille jos niin vituttaa
- jutuissasi
heheheheh...
- Botzki
Tuskin sinulla varaa arvostella palstan keskustelun tasokkuudesta mitään!
Mitä tulee Kervisen jauhamiseen, asiaa kirjoittaa eikä niitä ole pakko lukea jos ei miellytä! Voit aivan hyvin siirtyä muiden kaupunkien palstoille jos siltä tuntuu! - Sossupena
Pieni punainen kaupunki, jossa aina riittää valittamisen aihetta...
- Vali Vali
Sä et ole ikinä tyytyväinen vaikka asiat olis miten olet tyypillinen itkiä iso mies.
- heihei
vertaa vaan vaikka Kouvolaan juttuja. Sielä kaupungissa kummaa sakkia vasta on.
- tosi mätä
Kotka on niin mätä paikka et kaikenlasta sattuu ja tapahtuu ja aina näitten samojen sossujen aikaan saamana ja sit ne itkee jostakin palvelujen alasajosta vaikka itse ovat epäpätevät henkilöt valinneet asioita hoitamaan ja kuralle budjetit laittaneet!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251