Tyttöystävälle joululahjaa

Jonttu16

Kaipaisin vähän apua lahjaa ajatellen tyttöystävälleni. Olen ajatellut jos ostaisi sellaisen sydänkorun, mikä menee keskeltä kahtia ja niihin voisi laittaa kaiverrukset. Tytön puolikkaaseen minun ja minun puolikkaaseen tytön. Sitten siihen mukaan voisi ostaa jonkun suklaalevyn vaikka. Mitä ajatuksia teillä olisi?

8

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu16

Toisaalta kun ajattelee, olisiko tytölle mieluista ostaa pelkkä sydänkoru, johon kaivertaa minun ja hänen nimensä? Ikää on 16 vuotta tyttöystävälläni.

• jemppu-

Tuo kuulostaa teidän ikäisillenne oikein hyvältä lahjalta ja kertoo, että välität. Ostappa jotain kivoja sydänkonvehteja :)

• Jonttu16
        jemppu- kirjoitti:

Tuo kuulostaa teidän ikäisillenne oikein hyvältä lahjalta ja kertoo, että välität. Ostappa jotain kivoja sydänkonvehteja :)

Kannattaako koruun ottaa kaiverrus? Itse ainakin kannatan, mutta minkälainen "nimi sydän nimi" kenties esim. Matti

• anonymo
        Jonttu16 kirjoitti:

Kannattaako koruun ottaa kaiverrus? Itse ainakin kannatan, mutta minkälainen "nimi sydän nimi" kenties esim. Matti

siitä ooteko kauan olleet yhessä.voithan ostaa vaikka sen puolitettavan korun johon voitte sitten mennä yhessä kaivertaan nimet.mulla on ollut nyt jo yli 7vuotta samaten kun avokillakin ni sydämmenpuolikas kaulassa.sain sen ilman kaiverrusta.mut jossain vaihees niihin laitatettii sit kaiverrukset.
        eli mulla lukee hänen nimi ja päivämäärä koska sen sain ja hällä mun.
        yks vaihtoehto on kans että sinne takapuolelle vedät vaan päivämäärän ja sit voi jälkikäteen kirjottaa esim nimet.
        ei tarvi välttämättä suklaata,mut voihan sitä vaikka hänen vanhemmilleen viedä suklaarasian jouluviemisiksi.siitähän saa sitten hänkin.
        en tiä oliko apua..

• Jokuvaan_
        anonymo kirjoitti:

siitä ooteko kauan olleet yhessä.voithan ostaa vaikka sen puolitettavan korun johon voitte sitten mennä yhessä kaivertaan nimet.mulla on ollut nyt jo yli 7vuotta samaten kun avokillakin ni sydämmenpuolikas kaulassa.sain sen ilman kaiverrusta.mut jossain vaihees niihin laitatettii sit kaiverrukset.
        eli mulla lukee hänen nimi ja päivämäärä koska sen sain ja hällä mun.
        yks vaihtoehto on kans että sinne takapuolelle vedät vaan päivämäärän ja sit voi jälkikäteen kirjottaa esim nimet.
        ei tarvi välttämättä suklaata,mut voihan sitä vaikka hänen vanhemmilleen viedä suklaarasian jouluviemisiksi.siitähän saa sitten hänkin.
        en tiä oliko apua..

Niin että paljonkohan maksaapi laitattaa nuo kaiverrukset suurinpiirtein...?

• _____________
        Jokuvaan_ kirjoitti:

Niin että paljonkohan maksaapi laitattaa nuo kaiverrukset suurinpiirtein...?

Kannattaa hieman kiertää liikkeitä ja kysellä. Jossain paikoissa saa kaiverruksen samaan hintaan josta korun ostaa.

• on kuin

kihlasormuksissa. jotkut tosiaan käyttävät sydänkoruja, rannekoruja tms kihlasormuksen asemasta. että kannattaa vielä miettiä tuota lahjaa jos et kosimassa ole.

• en tiedä ketään

Kuka käyttäisi mitään muita koruja kihlasormuksen sijaan. Ja se Twin Peaks- koruhan on alunperin parhaille ystäville (toisessa puolessa luki best ja toisessa friends..siitähän voi soveltaa oman jutun).. En itse antaisi puoliskolleni, mutta varmasti 16-vuotias typy rakastaa sellaista :) kaiverrus on ehkä 7e, jos et saa kaupan kylkiäisiksi. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe