Kuinka moni ajelee vielä kesärenkailla? Itse ajan niin kauan kuin kesäkelejä riittää.
Vieläkö kesärenkailla?
5
325
Vastaukset
- vie-lä
poliisit pysäytti eileen.Oli vain puhallus ratsia.Kysyin samalla että,pitääkö minun vaihtaa talvirenkat alle lämmintä oli 6.Poliisi setä vastasi pitää käyttää maalais järkeä asian suhteen.Että niin.
- poliisit
He tekivät vakavan virkavirheen. Huonot poliisit ovat yhteiskunnan syöpä, koska käyttävät heille myönnettyä valtaa väärin. Ei ihme, että liikennekuri on höltynyt, kun poliisit katsovat rikoksia läpi sormien.
- oikeassa
poliisit kirjoitti:
He tekivät vakavan virkavirheen. Huonot poliisit ovat yhteiskunnan syöpä, koska käyttävät heille myönnettyä valtaa väärin. Ei ihme, että liikennekuri on höltynyt, kun poliisit katsovat rikoksia läpi sormien.
Kunnon poliiseja kun eivät puutu tuollaiseen.
- väärässä
oikeassa kirjoitti:
Kunnon poliiseja kun eivät puutu tuollaiseen.
Yleensä poliisit liikkuvat parettain. Toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa. Ilmeisesti tässä tapauksessa on sattunut esimiehelle moka ja partioon on sattunut kaksi kirjoitustaitoista poliisia, mutta ei ainoaakaan lukutaitoista.
Kyllä lain rikkomisesta pitäisi vähintään suullinen huomautus antaa.
- joooo000000000000000
Kesärenkailla tietysti ajellaan kun on kesäkeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746