Mulla primu p12 vm 2005. Mitään vikaa ei autossa ole ollut, kilometreja takana n. 20 000.
Nyt sitten huomasin, että kun oikein kostealla kelillä ajoin radiota kuunnellen, niin tietokoneen näyttöön ilmestyi noin 3 sekunnin ajaksi ilmastoinnin valikko.
Sama tapahtui muutamaa päivää myöhemmin. Valikko on noin 3 sekuntia näkösällä ja palaa sitten siihen, minkä käyttäjä on valinnut.
Onko kyseessä vika, vai tekeekö ilmastointi huurteenpoistoa tms.?
Ilmastointivalikko itsestään
11
1645
Vastaukset
- alkup.
Sen verran vielä, että ko. ilmiö ei toistunut saman, noin 200 km. matkan aikana kertaakaan.
- voisiko olla lämpötilailmoi...
Omassani näytöllä oli taipumusta jumiintua aina joskus. 2003 mallin Primeraan vaihdettiin eri osia kolmeen kertaan, eikä vikaa saatu koskaan kuntoon. Vaihdoin pois kun takuu meni umpeen.
Ehkä siinä tuli ilmoitus lämpötilan laskusta, mutta kone näytti väärää sivua, tai joku vastaava yhtä typerä softavika?- Takuumiäs
Ratin johtosarjassa on maadoitusvika. Mulla se meni takuuseen.Niitä on ollut monessa p12 mallissa.Myös radio voi vaihdella kanavia itsestään.Kannattaa vaatia vaihtoon koko johtosarja ratille.Menee 4 tuntia.
- Ei ollut ratissa painikkeita
Takuumiäs kirjoitti:
Ratin johtosarjassa on maadoitusvika. Mulla se meni takuuseen.Niitä on ollut monessa p12 mallissa.Myös radio voi vaihdella kanavia itsestään.Kannattaa vaatia vaihtoon koko johtosarja ratille.Menee 4 tuntia.
Omani oli 2003 visia, eikä siinä ole ratissa painikkeita, silti infonäyttö teki ihme tempauksia.
- Takuumiäs
Ei ollut ratissa painikkeita kirjoitti:
Omani oli 2003 visia, eikä siinä ole ratissa painikkeita, silti infonäyttö teki ihme tempauksia.
Kyll 05 mallissa on ollut sitä vikaa.03 mallissa on sitä paitsi eri näyttö ja siinä on omat softasotkunsa.Mull oli ennen 03 ja sen koko näyttö män vaihtoon
- alkup.
Takuumiäs kirjoitti:
Ratin johtosarjassa on maadoitusvika. Mulla se meni takuuseen.Niitä on ollut monessa p12 mallissa.Myös radio voi vaihdella kanavia itsestään.Kannattaa vaatia vaihtoon koko johtosarja ratille.Menee 4 tuntia.
Vaihtavatko ilman rutinoita vai pitääkö tapella? Vika ei oo toistunut, mutta haluan kyllä asian kuntoon ennen takuun umpeutumista. Meinasin ajaa kärryllä kymmenkunta vuotta ennen vaihtoa.
- Takuumiäs
alkup. kirjoitti:
Vaihtavatko ilman rutinoita vai pitääkö tapella? Vika ei oo toistunut, mutta haluan kyllä asian kuntoon ennen takuun umpeutumista. Meinasin ajaa kärryllä kymmenkunta vuotta ennen vaihtoa.
Kyl ne sen mielellään vaihtaa kunhan ne ensin tarkistaa onko se niitä korisarjoja jossa on ollu tyyppivikaa.Kerro oireet niin ne tsekkaa.Tre hatanpää vaihto heti kun kerroin oireet.Ei o sen jälkeen ollu vikaa.Myös 10 v tavoitteena.
- Mutta ei tullut kuntoon
alkup. kirjoitti:
Vaihtavatko ilman rutinoita vai pitääkö tapella? Vika ei oo toistunut, mutta haluan kyllä asian kuntoon ennen takuun umpeutumista. Meinasin ajaa kärryllä kymmenkunta vuotta ennen vaihtoa.
Kyllähän niillä huollossa oli aina hyviä selityksiä ja vaihtoivat osia, mutta ei ne sitä kuntoon saaneet (yli 100 tonnia ja 3 vuotta). Takuu loppui ja kyllästyin huollon toimintaan ja vaihdoin eri mekkiseen autoon. Nyt on ajettu 13 tonnia eikä ensimmäistäkkän vikaa, vielä.
- vika
Takuumiäs kirjoitti:
Kyl ne sen mielellään vaihtaa kunhan ne ensin tarkistaa onko se niitä korisarjoja jossa on ollu tyyppivikaa.Kerro oireet niin ne tsekkaa.Tre hatanpää vaihto heti kun kerroin oireet.Ei o sen jälkeen ollu vikaa.Myös 10 v tavoitteena.
oli myös miun primussa. ajovalot päällä ratin kääntäminen vaikutti siihen mitä oli viimeksi tehnyt(volume, kanavat jne). oma tavote oli 5 vuotta,mutta 1,5v riitti. ei ollut mitään tyyppivikoja kummempaa, mutta ei jaksanut kokoajan ohjata autoa suoralla tiellä. varustelu ja tilat kohdallaan.
- ymmärrä
vika kirjoitti:
oli myös miun primussa. ajovalot päällä ratin kääntäminen vaikutti siihen mitä oli viimeksi tehnyt(volume, kanavat jne). oma tavote oli 5 vuotta,mutta 1,5v riitti. ei ollut mitään tyyppivikoja kummempaa, mutta ei jaksanut kokoajan ohjata autoa suoralla tiellä. varustelu ja tilat kohdallaan.
Mun primu p12 2005 kulkee suoraan. Ei sitä tarvitse "ohjata" suoralla tiellä. Ajoin kaverin passattia ja mun mielestä se vaeltaa, vaikka maine sanoo muuta.
- vaan
ymmärrä kirjoitti:
Mun primu p12 2005 kulkee suoraan. Ei sitä tarvitse "ohjata" suoralla tiellä. Ajoin kaverin passattia ja mun mielestä se vaeltaa, vaikka maine sanoo muuta.
huono yksilö mulla. hyvä jos muilla pelaa niin kuin auton pitää. nyt olen taas ranskanperunoitten parissa ja erittäin tyytyväinen. ainakin toistaiseksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412