Hei!
Ja ihanaa iltaa kaikille!
Sub-tv:n sivulla näkyy olevan päivälaskurissa menossa päivä 104? Olen tosin ollut koiraani ulkoiluttamassa joten olen hieman "pihalla" talon tapahtumista! Onko siis mahdollista vielä äänestää talon asukkeja vai tarkoittaako tuo laskuri ensi vuoden tapahtumia?
Etukäteen vastauksista kiittäen!
Ihanaa iltaa kaikille!
toivoo Neitokainen19
Big Brother jatkuu? - päivä 104..
9
1712
Vastaukset
- subi on niin
Sekaisin kaikista niistä rahoista, mitä sai ettei enää tajuu ohjelman loppuneen.
Voi hyvinkin laittaa heti huomenissa uuden äänestyksen, että kuka oli mielestäsi paras hmmmmm
sellanen? ja äänestysaikaa on tasan vuorokausi. - Ootko vähän tyhmä?
Eiköhän se oo jo ihan selvää että Big Brother on loppunut jo ajat sitten, mutta sinulle ei varmaan ku olet koko ajn ulkoiluttamassa koiraasi, joten tässä sinulle vikki! OLE VÄLILLÄ SISÄLLÄKIN ÄLÄKÄ VAIN ULKOILUTA SITÄ HEMMETIN KOIRAASI!
- Juuuukka
Kirjoittaja toivotti vielä hyvää iltaakin. Sinä vain ilkut.
- Toi sama henkilö on..
Kirjottanu tänne palstalle monta tollasta että '' olin ulkoiluttamassa koiraani ja olen ihan pihalla jne.. '' Niin että meeppä lukee niin tiedät. ;D
- Leecu_
niin tosikkoja:DD Sehän on ihan hauska tyyppi tuo neitokainen19:)
Se on varmaan ulkoillut elokuun lopusta lähtien yhtäjaksoisesti kun on niin "pihalla". Nukkuukin varmaan koiransa kanssa pihalla koirankopissa. Eihän sitä silloin voi tietää näistä BB-asioista jos ei ole läppäriä siellä!:DDD - neitokainen joka
Leecu_ kirjoitti:
niin tosikkoja:DD Sehän on ihan hauska tyyppi tuo neitokainen19:)
Se on varmaan ulkoillut elokuun lopusta lähtien yhtäjaksoisesti kun on niin "pihalla". Nukkuukin varmaan koiransa kanssa pihalla koirankopissa. Eihän sitä silloin voi tietää näistä BB-asioista jos ei ole läppäriä siellä!:DDDulkoiluttaa koiraansa,niinkuin pitääkin ja molemmat saavat samalla liikuntaa,että jaksaa näissä arjen askareissa.
- Kiitos ja näkemiin
Mä täällä repeilen täysin noille sun jutuille. Ja vielä enemmän, kun jotkut tosikot viitsii dissata. Mikä sun koira on?
- .....
Urpo!!!
- löytuhän se
2.5% äänestäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872