sydänäänet? Mulla menossa viikkoja 16 eikä vielä kuunneltu. Eikä neuvolaakaan ole ollut kuin yksi. Seuraava neuvola rv 20. Jos samaa tahtia mennään ni eihän neuvolakäyntejä ehi olla ku neljä ennen synnytystä, kun yleensä niitä ruukaa olla toistakymmentä. säästölinjako täällä meilläpäin...
milloin teillä
7
598
Vastaukset
- neuvolakäyntejä
on harvoin, lopussa tihenee, aivan lopussa kerran viikossa. Itselläni menossa viikko 17 ja sydänäänet on kuunneltu kaksi kertaa. Neuvolakäyntejä on ollut tähän mennesä kolme, joista yksi lääkärillä. Ainakin edellisessä raskaudessa sydänäänet kuunneltiin jokaisella neuvolakäynnillä sen jälkeen, kun ne oli ensimmäisen kerran kuunneltu.
- meillä
Rv 19 1, 3 neuvolakäyntiä takana, joista yksi lääkärineuvola.
Joka kerta kuunneltu sydänäänet, eka kerta rv 8 4.
Lisäksi ollut maksuton np-ultra. - Toukomami
ei oo vieläkään kuunneltu, vaikka raskausviikkoja 17, yks neuvola ja yks lääkäri takana... Luulisin että seuraavassa neuvolakäynnissä kuunnellaan.... vihdoinkin ;)
- Aa3
Mulla kuunneltiin ekalla neuvolakäynnillä rv10, toinen neuvola oli joskus rv17, mun mielestä jo mulla on ollut harvoin neuvola (rv28 mennessä 3 käyntiä), mutta sulla näyttäis olevan vielä harvemmin!:) Monesko lapsi sulla on tulossa?
- alkup.
odottelen ja ikääkin on jo yli 30, joten riskiryhnässä vielä...
- yhen-äiti-80
mulla oli eka neuvola n. rv 10 ja silloin yritettiin kuunnella mutta ei kuulunut, sitte rv 12 oli eka lääkäri ja silloin taas kuunneltiin. Neuvolassa käydään meidän kunnassa n. neljän viikon välein ja joka keralla kuunnellaan sydänäänet, sitte rv 30 alkaen käydään neuvolassa kahen viikon välein ja rv 36 lähtien kerran viikossa. On kyllä ihme että sulla raskaus jo noin pitkällä eikä vielä oo sydänääniä kuunneltu!
- äityli-82
meillä kuunneltiin sydänääniä viikolla 11 ja kuuluivatkin todella upeasti =) itselläni viikkoja takana nyt 18 ja neuvola käyntejä on ollut kolme joista yksi lääkärillä käynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671