sydänäänet? Mulla menossa viikkoja 16 eikä vielä kuunneltu. Eikä neuvolaakaan ole ollut kuin yksi. Seuraava neuvola rv 20. Jos samaa tahtia mennään ni eihän neuvolakäyntejä ehi olla ku neljä ennen synnytystä, kun yleensä niitä ruukaa olla toistakymmentä. säästölinjako täällä meilläpäin...
milloin teillä
7
597
Vastaukset
- neuvolakäyntejä
on harvoin, lopussa tihenee, aivan lopussa kerran viikossa. Itselläni menossa viikko 17 ja sydänäänet on kuunneltu kaksi kertaa. Neuvolakäyntejä on ollut tähän mennesä kolme, joista yksi lääkärillä. Ainakin edellisessä raskaudessa sydänäänet kuunneltiin jokaisella neuvolakäynnillä sen jälkeen, kun ne oli ensimmäisen kerran kuunneltu.
- meillä
Rv 19 1, 3 neuvolakäyntiä takana, joista yksi lääkärineuvola.
Joka kerta kuunneltu sydänäänet, eka kerta rv 8 4.
Lisäksi ollut maksuton np-ultra. - Toukomami
ei oo vieläkään kuunneltu, vaikka raskausviikkoja 17, yks neuvola ja yks lääkäri takana... Luulisin että seuraavassa neuvolakäynnissä kuunnellaan.... vihdoinkin ;)
- Aa3
Mulla kuunneltiin ekalla neuvolakäynnillä rv10, toinen neuvola oli joskus rv17, mun mielestä jo mulla on ollut harvoin neuvola (rv28 mennessä 3 käyntiä), mutta sulla näyttäis olevan vielä harvemmin!:) Monesko lapsi sulla on tulossa?
- alkup.
odottelen ja ikääkin on jo yli 30, joten riskiryhnässä vielä...
- yhen-äiti-80
mulla oli eka neuvola n. rv 10 ja silloin yritettiin kuunnella mutta ei kuulunut, sitte rv 12 oli eka lääkäri ja silloin taas kuunneltiin. Neuvolassa käydään meidän kunnassa n. neljän viikon välein ja joka keralla kuunnellaan sydänäänet, sitte rv 30 alkaen käydään neuvolassa kahen viikon välein ja rv 36 lähtien kerran viikossa. On kyllä ihme että sulla raskaus jo noin pitkällä eikä vielä oo sydänääniä kuunneltu!
- äityli-82
meillä kuunneltiin sydänääniä viikolla 11 ja kuuluivatkin todella upeasti =) itselläni viikkoja takana nyt 18 ja neuvola käyntejä on ollut kolme joista yksi lääkärillä käynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764