muiden merkkien "hyökkäys" Bemaristeja kohtaan ?
Vai tuntuuko vain siltä ?
Kun katselee ylhäältäpäin...:)
Mistähän johtuu
11
1353
Vastaukset
- hyökkää
Minkä sille voi että BMW on auto isolla A:lla!
- tietysti
On kateellisten panettelua ja niiden jotka uskoo vain Esson Baarin juttuja ei muuta.
- liikennettä
kaikki pöntöimmät kuskit liikenteessä ajaa vanhalla Bemarilla sumarit päällä ja lippis väärinpäin.Ennen Bemuja arvostettiin aivan eritavoin,niillä ajoi varakkaat herrasmiehet eikä 20räkänokat tuonti romuilla
- eroja löytyy
Hieman varakkaammat ajelevat uusilla bemareilla. Nuoremmat ajavat tuontipeleillä koska ne ovat halpoja ja niissä on sitä ajamisen iloa.
Tavallisten ihmisten merkeillä ajeleekin taas aivan tavalliset varattomat usein aikuisetkin ihmiset.
Kateuttahan tästä maasta kyllä löytyy. - liikennettä 2
eroja löytyy kirjoitti:
Hieman varakkaammat ajelevat uusilla bemareilla. Nuoremmat ajavat tuontipeleillä koska ne ovat halpoja ja niissä on sitä ajamisen iloa.
Tavallisten ihmisten merkeillä ajeleekin taas aivan tavalliset varattomat usein aikuisetkin ihmiset.
Kateuttahan tästä maasta kyllä löytyy.kateutta löytyy,itse olen tavallinen kuolevainen autona 2v vanha Bemari enkä pidä sitä sen parempana kuin Volvoa tai Meseä yms sattunut vai omistamaan Bemareita reilut 20vuotta siis jonkinlainen tapojen orja
tämän palstan kirjoitukset ovat. Käväisepä Audin palstalla, lue, hämmästy...
- katse.
liikoja Bemarin "laadusta". Työkaverini vieraili sattumoisin Bemarin tehtaalla ja insinöörit siellä vakuuttivat laadun olevan selkeästi huonompaa kuin Toyotan tehtailla Turkissa. Uusi tuotantolinja takaa osien millintarkat sovitukset sekä kustannustehokkaan tuotannon. On vain ajan kysymys milloin Bemarin tehtailla pannaan lappu luukulle. Toyota saattaa ostaa tehtaan kattiloiden valmistamista varten. Sellaiseen käyttöön Bemarinkin tehtaan robottilinjat saattavat kelvata.
- hehehehehehe
sun tojon tähtitieteellisillä lukemilla.
Herkisty siitä.... - Olly
Kumminkin, BMW yrityksenä on nykyään ohittanut IBM:n Kauppakorkeakoulun esimerkkinä. Jos se tarkoittaa, että tulevaisuudessa tuotantolinjoja siirretään, aika viisaat sen päättävät.
- niin...
"On vain ajan kysymys milloin Bemarin tehtailla pannaan lappu luukulle."
Voi pyhä sylvi, noita tojota-uskovaisia. Minulla ei ainakaan ole mitään antipatioita Toyotaa kohtaan, se on ihan kelpo kulkine hintaluokassaan ja olen jopa muutaman Toyotan omistanutkin, mutta silti ihmetyttää toyota-evankeliumia levittävät tojo-terot.
"Maailmassa on vain yksi auto: Toyota! Älä turhaan lausu Toyotan nimeä!". Hoh-hoijaa!
- centocinque sei
"Mistähän johtuu muiden merkkien "hyökkäys" Bemaristeja kohtaan?"
Mä olen aina pitänyt bemaria jonkinlaisena "herrasmiehen autona". Auto jolla ajetaan arvokkaasti, enkä tarkoita että kuskilla pitäisi olla Armanin puku päällä.
Vihaksi siis pistää se finninen Jani-Petteri jolla on vanha Bmw jossa on takaspoileri, levikkeet, vanteet jotka maksavat enemmän kuin auto jne. Mahdollisesti myös t-paita joka ilmoittaa "takaveto on yliveto". Kaiken kruunaa se renkaiden vingutus jostain Shellin pihalta lähtiessä.
Eli ajoitpa millä merkillä tahansa, jos päässä on lippalakki ja renkaat sutii joka helvetin tilanteessa, niin sopii miettiä katseleeko muut sinua ihaillen, tai "alhaaltapäin" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713