voisi siivota paskasta! Turhia viestiketjujen avauksia vaikka kuinka paljon! :((
EIKÖ NÄITÄ
10
478
Vastaukset
- siivousta odotteleva
Totta puhut. Eipä tätä palstaa enää jaksa paljoakaan lukea, kun häiriköiden ja roskapostittajien viestit hyppivät silmille.
Samaa aihetta koskevat viestit pitäisi kasata yhden ketjun alle, esim. Keskustelua Kissistä, Keskustelua Novasta jne. eikä availla viittäkymmentä viestiketjua, joissa kaikissa todetaan, että KISS ROXXX!!1!11!!!1! tai jotain muuta yhtä typerää.- yrityskuvan
ENIROSTA tällainen paskapalsta! Siivotkaa nyt hemmetissä tätä!
- Erggi
Kaikenmoisia turhia avauksia,"UUSI KISS ON UUDISTUNUT!!!"ja heti perään "Kiss rulettaa!" jne.jne.jne. ja sama juttu muistakin kanavista puhuttaessa(kuten NRJ,Nova),turhia aloituksia peräperään ja turhia aloitusviestejä tyyliin "Kiss jyrää","NRJ on paska","Nova on syvältä"...hemmetti vie tätä tekevät,älkää jatkuvasti availko uusia ketjuja,vaan jatkakaa niihin edellisiin!!!!
- jo tuollakin
lukekaa linkki kirjoitti:
äkkiä ennen kuin poistetaan
http://www.hukala.net/cgi/yabb2/YaBB.cgiHP_guru on valloittanut jo Hukalan keskustelufooruminkin! Jeesus miten ehtivä tyyppi mutta se 16-vuotiaan energia..
- ANTI-HP_guru
Ainakin noita HP_gurun viestejä on lähes joka toinen, se alkaa pikkuhiljaa kismittää yhtä jos toista.
- HP Fani
Mua ei ainakaan kismitä hänen viestinsä :-)
Hienoa että joku jaksaa fanittaa omaa suosikki kanavaansa.
Mua ei häiritsis yhtään jos tollaset mollaajat vetais ittensä narun jatkoks :D LOL - tuota noin...!
HP Fani kirjoitti:
Mua ei ainakaan kismitä hänen viestinsä :-)
Hienoa että joku jaksaa fanittaa omaa suosikki kanavaansa.
Mua ei häiritsis yhtään jos tollaset mollaajat vetais ittensä narun jatkoks :D LOL"Mua ei häiritsis yhtään jos tollaset mollaajat vetais ittensä narun jatkoks :D LOL"
Varo vähän mitä kirjoittelet tänne.Jos rohkaiset jotakuta hirttämään itsensä,IP:si voidaan jäljittää ja sitten siitä tuleekin poliisiasia.Et ole turvassa lain kouralta rekisteröimättömän nickin takana. - HP Fani
tuota noin...! kirjoitti:
"Mua ei häiritsis yhtään jos tollaset mollaajat vetais ittensä narun jatkoks :D LOL"
Varo vähän mitä kirjoittelet tänne.Jos rohkaiset jotakuta hirttämään itsensä,IP:si voidaan jäljittää ja sitten siitä tuleekin poliisiasia.Et ole turvassa lain kouralta rekisteröimättömän nickin takana.Ensinnäkin en kehoittanut ketään tekemään yhtään mitään :D
Toisekseen terkistappa mitä laki sanoo teletunniste tietojen käsittelystä.
Ai niin vielä sekin että kone saa IP:n DHCP:llä.
IP:n spuuffaus on sitäpaitsi helppoa, you know...
Oliko niin että itsemurha on laiton teko? - kettunen
tuota noin...! kirjoitti:
"Mua ei häiritsis yhtään jos tollaset mollaajat vetais ittensä narun jatkoks :D LOL"
Varo vähän mitä kirjoittelet tänne.Jos rohkaiset jotakuta hirttämään itsensä,IP:si voidaan jäljittää ja sitten siitä tuleekin poliisiasia.Et ole turvassa lain kouralta rekisteröimättömän nickin takana.LOL. Luuletko sinä että niin kehittynyt radionkuuntelija joka kuuntelee samaa, inhoamaansa, radiokanavaa vuodesta toiseen osaamatta etsiä parempaa vaihtoehtoa pystyisi niinkin vaativaan toimenpiteeseen kuin itsemurhaan :-]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954