Konepyörä-foorumin pääpalvelin vaihtuu, siitä katkos toiminnassa, ei kannata maalata piruja seinille !!
Kannattaa käydä aina välillä vilkaisemassa milloin se taas pelittää, saadaan unohtaa noitten "pussihousumiesten" touhut,ja keskittyä moottoripyöräilyn harrastamieen !
KONEPYÖRÄ-Foorumin katkos !!!
7
3002
Vastaukset
- hiton
pussihousumiesten, selitä hieman enemmän?
- repesivät
Pussihousumiesten housut repesivät.
He ovat sulkeneet VMPK:n foorumi.
Tällä menolla tulee VMPK:lla käymään jäsenkato.
Minä taidan tyytyä tästä lähtien SMOTO:n kannatusjäsenyyteen. Siellä jäsenmaksullani on jotain painoarvoa ei VMPK:ssa.
Kommentteja! - V**listo
repesivät kirjoitti:
Pussihousumiesten housut repesivät.
He ovat sulkeneet VMPK:n foorumi.
Tällä menolla tulee VMPK:lla käymään jäsenkato.
Minä taidan tyytyä tästä lähtien SMOTO:n kannatusjäsenyyteen. Siellä jäsenmaksullani on jotain painoarvoa ei VMPK:ssa.
Kommentteja!Älä jää tuleen makaamaan!
Nyt vastaisku ja pussihousut ovat VMPK:ssa historiaa.
Tämä oli kuulemma laskettu homma, pitkäaikainen arvostettu puheenjohtaja vaihtui uuteen viime lauantaina, jolloin pussihousujen kannatti toimia juuri nyt.
Provokaation käsikassarana on moderaattorina toimiva pussihousu, joka vetosi lauantain Syyskokouksen yhteen puheenvuoroon, jossa ehdotettiin kyseistä provoa.
Tämän revisionistisen puheen piti moderaattori itse, joten eläköön stalinismi, Kim Il Sung ja kaiken maailman kommarit. Ja Jawa tietysti.
- R80/7
Meinaan se konepyöräfoorumi on jo taas toiminnassa.
- vemppa
Mistä osoitteesta löytyy?
- R80/7
vemppa kirjoitti:
Mistä osoitteesta löytyy?
www.foorumi.info/konepyora/
- foorumi
R80/7 kirjoitti:
www.foorumi.info/konepyora/
Konepyörän foorumiin ei pääse kirjautumaan.
Miksikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293