Kalamiehistä

neuvoa tarvitseva

Mitenkäs kalamies hurmataan? En nyt ole aivan varma niistä kalojen luonteenpiirteistä, mutta tää kiikarin päässä oleva on kyllä hyvin huumorintajuinen, mystinen ja herkkä. Ahh, hirvittävän salaperäinen ja sen vuoksi niin kiinnostava oinaan näkökulmasta. Toisaalta alkaa oman merkin kärsimättömyys ja mullenytjaheti -luonteenpiirteet vaivata, joten vaikka en neuvojen ottamisesta pidäkään, niin nyt jos koska ne on tarpeen :D

Eli, mitäs te kalamiehet arvostatte.

5

3769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ziggie

      Pidetään ensinnäkin siitä, että näytät että arvostat meitä. Vihjaile rohkeasti kiinnostuksestasi. Katso silmiin, osoita luottamusta ja ennen kaikkea luo keskustelun perusteet.

    • macomaco

      moi.!
      kalat tarvii "laidunmaita" reilusti ja jos viet syömään nii hyvä ruoka ja rapsuttelu ja hellyys on in.
      nimim.8.v kihloissa/kauriin kanssa kauris is the best.!

    • onyx

      hei.
      Itse olen ihan samanlaisessa veneessä. siis oinas parisuhde meressä kalan kanssa.
      Avain sana on dominointi ja kiintymys ja aika. Kala pähkäilee paljon vaikkei sitä sanokkaan eikä kyll puhu muutenkaan helposti tunteistaan mutta, anna sille aikaa aikaa ja aikaa tai vaihda jouskariin tai leijonaan tai vaakaan.Tämä merkki on kirjaimellisesti metsästettävä oveluudella. Päällepäin olet kiltti tyttö mutt, sisäinen kissasi pidä visusti piilossa ja vilauta sitä aina silloin tällöin kun kala rupeaa olemaan hermostunut.Mitään ei saa ylilyödä tai liioitella.Kokeilun haluinen kala jolle mikään ei ole mahdotonta tykkää ns. kilteistä tytöistä joten kaikki mainitseminen siitä kuinka reippaasti autoit vanhuksen tien yli yms.kilttiä kannattaa.Älä vaan näytä kaikkea heti sille koska, se haluaaa tutkia sinut ja löytää sinut omalla oudolla tavallaa itse.Älä anna sen myöskään muuttua vuoksesi koska, silloin se ahdistuu -sama reaktio jos liioittelet tai saa hirrrrrveen raivarin kala mykistyy moisen käytöksen edessä ja menee lukkoon (koska ei osaa pukea mutkikkaita ajatuksiaan sanoiksi) ja vaikenee kuin MUURI.Parempi jos olet hellä ja lämmin maan läheinen emo joka kun valot sammuu muuttuu yön kunigattareksi ja aina iloine ja leikkisä ja hauska -noista hyveistä olen kuullut kalojen meitä kehuneen -kun olemme niin ja niin leikkisiä ja aina valmiita kaikkeen hullutuksen. Ajoitus on kalaa metsästäessä myös tärkeää. Niin kuin nyt onkimisessa yleensäkkin tarvitaan hyvä syötti ja aikaa istuskeluun ongen kanssa.Ei mitään äkkinäistä raivoamista (tiedän se on vaikeaa).Kala on niin hellunen ettet kauaa jaksa sille olla kiukussa. jos kumminkin olet hyvinkin äkkipikaista sorttia se voi olla että, kanattaa katsella ja antaa liekaa sitä mukaa kun se sitä tarvitsee (ne on kotihiiriä ja äidin kultia mutta levottomia) ja olla ihan muissa maisemissa ja samalla kuitenkin osoitta kiihkeästi kuinka ihana ja kiltti ja kiva poika pieni kalasi on.ja näyttää kuinka totaalisesti hän hallitsee sinua
      pikkusormellaankin.Kala on klassinen hijainen haaveilija, boheemikko, hallitsija,romantikko.Mitä seksiin tulee tämä kala on pikku tuhmeliini.Tykkää kokeilla kaikkee missä vaan melkein milloin vaan.tai ainaki mun kala.
      ei sitte muuta kun happu HUNTTING.

    • Kalapakala

      Tämä kala pitää myös "kilteistä tytöistä".. Mikäli oot viettänyt yhden yön suhteita, älä missään nimessä paljasta sitä kalalle..itselle kyseiset suhteet ainakin täydellinen turn off.

    • Käärmekala

      Jeps...oinas naiset ovat olleet jostain syystä olleet suosikkejani, johtunee varmaan tosta avoimuudesta ja suoruudesta, joka sinänsä on puoleensa vetävää.

      Vaikka itse en oikein tahtoisi pistää ihmisten kohtaloita horoskooppimerkkien varaan.

      Itse kalaksi aivopestynä, voisin todeta oinaiden ensijaisia heikkouksia ja plussia, joiden takia suhdetta tulee tai ei.

      -Kalat eivät jaksa oinaan sotaisuutta/egoistisuutta, kaikki mulle aina ja heti, unohtaen samalla ne muut
      -Oinurin mahdollinen uskottomuus, jota itsekkyys ja ajoittainen empatiakyvyttömyys heijastaa
      -horoilu=kaikkien huomion hamuaminen, liiallinen flirtti tekee varmasti mustasukkaisesti romanttisen ja kiintyneen kalan=ei hyvä
      -ahneus
      -katkeruus ja viha

      kalan piiskuroiminen tekoihin, haaveilun sijast
      seksi
      tunteellisuus
      tasapainoisuus arjessa
      seikkailunhalu
      suoruus

      Vinkkinä vielä päälle, kala jolle valehdellaan tai kieroillaan muuttuu varmasti myrkylliseksi siipisimpuksi tai haikalaksi joka lähtee saalistamaan parempiin vesistöihin. Kalaa ei kannata kusettaa sanapeleillä tai olla liian "teennäinen", syvissä tietoisuuden vesissä kun uidaan, kaikenlaista näkee mitä muut eivät...

      Et sellasta. Kukaan ei kuitenkaan ole absoluuttisesti ranskalaisia viivoja tai horoskooppeja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      268
      3159
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      397
      1978
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      70
      1895
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1619
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1365
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      291
      1117
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1037
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      978
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      908
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      895
    Aihe