Olen innostunut katsomaan animea ja nyt katsottuani Hopeanuolet ja Weedit en enää tiedä mitä seuraavksi rupeaisi katsomaan. Lisäksi olen nähnyt Candy Candyja...
Nyt toivoisinkin ehdotuksia siitä mitä seuraavaksi voisin ruveta seuraamaan... Tykkäsin em. paljon! Eli jotain samantapaista olis tarkoitus etsiä. Tykkään kai sit tollasesta "dramaattisesta". Mielellään jotain jota sais suoraan kaupasta. Ja jos ei niin mistä?
Kiitos kaikille, jotka vaivaudutte vastaamaan. Olen hieman aloittelija näissä jutuissa... :0)
Animea?
6
549
Vastaukset
- neko_neko
minä ainakin lataan omat animeni DC:llä....
suosittelisin semmoista kuin Tactics, Utawarerumono, Elfen Lied, Inuyasha -----> kaikissa ainakin jotaki dramaattista, kahdesta ensimmäiseksi mainusta tykkään ihan hulluna! =)- XwayUP
minä taas en huutelisi vastaavaa, luitko postaus-säännöt (ehkä luit mutta et ymmärtänyt...), siinähän sanottiin:
Keskusteluissa ei saa:
* Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan...
* .......
ja tuon voi tulkita rikokseen yllyttämiseksi...
PS. Sori tämä pilkun nus....viilaaminen...
- Midori
No mä suosittelisin Elfen Liedii ja Inuyashaa. Mut Karin niminen anime on kans aika hyvä. Ite katon You Tubesta niitä, mut Inuyashaa pystyy tilaa netin kautta Blipon sivuilta. En oo iha 100 % varma, mut sitä Inuyashaa pystyy kans hesast ostaa yhest kaupast, albertinkadulta. Siel on anime/manga kauppa mutten oo käyny viel kattomas.
- Shiider
Eli suosittelen AINAKIN näitä: Full moon wo Sagashite. Kertoo Mitsuki nimisestä tytöstä, Muistaakseni ikä oli 12. Mitsuki sairastaa jotain tautia ettei voi puhua paljoa, eikä laulaa. Mitsukin isoin toive olisi tulla laulajaksi. Yksi päivä mitsukin seinän läpi tulee 2 kuolemansanansaattajaa Takuto ja Meroko, jotka kertovat Mitsukille että hänellä on 1 vuosi aikaa elää. Mitenköhän hänelle käy? Full moon wo Sagashiteä voit katsoa www.youtube.com Tai ostaa Fantasiapeleista 11e(Manga)(Episodeja noin 44)
Sitten Inuyasha