Olen innostunut katsomaan animea ja nyt katsottuani Hopeanuolet ja Weedit en enää tiedä mitä seuraavksi rupeaisi katsomaan. Lisäksi olen nähnyt Candy Candyja...
Nyt toivoisinkin ehdotuksia siitä mitä seuraavaksi voisin ruveta seuraamaan... Tykkäsin em. paljon! Eli jotain samantapaista olis tarkoitus etsiä. Tykkään kai sit tollasesta "dramaattisesta". Mielellään jotain jota sais suoraan kaupasta. Ja jos ei niin mistä?
Kiitos kaikille, jotka vaivaudutte vastaamaan. Olen hieman aloittelija näissä jutuissa... :0)
Animea?
6
549
Vastaukset
- neko_neko
minä ainakin lataan omat animeni DC:llä....
suosittelisin semmoista kuin Tactics, Utawarerumono, Elfen Lied, Inuyasha -----> kaikissa ainakin jotaki dramaattista, kahdesta ensimmäiseksi mainusta tykkään ihan hulluna! =)- XwayUP
minä taas en huutelisi vastaavaa, luitko postaus-säännöt (ehkä luit mutta et ymmärtänyt...), siinähän sanottiin:
Keskusteluissa ei saa:
* Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan...
* .......
ja tuon voi tulkita rikokseen yllyttämiseksi...
PS. Sori tämä pilkun nus....viilaaminen...
- Midori
No mä suosittelisin Elfen Liedii ja Inuyashaa. Mut Karin niminen anime on kans aika hyvä. Ite katon You Tubesta niitä, mut Inuyashaa pystyy tilaa netin kautta Blipon sivuilta. En oo iha 100 % varma, mut sitä Inuyashaa pystyy kans hesast ostaa yhest kaupast, albertinkadulta. Siel on anime/manga kauppa mutten oo käyny viel kattomas.
- Shiider
Eli suosittelen AINAKIN näitä: Full moon wo Sagashite. Kertoo Mitsuki nimisestä tytöstä, Muistaakseni ikä oli 12. Mitsuki sairastaa jotain tautia ettei voi puhua paljoa, eikä laulaa. Mitsukin isoin toive olisi tulla laulajaksi. Yksi päivä mitsukin seinän läpi tulee 2 kuolemansanansaattajaa Takuto ja Meroko, jotka kertovat Mitsukille että hänellä on 1 vuosi aikaa elää. Mitenköhän hänelle käy? Full moon wo Sagashiteä voit katsoa www.youtube.com Tai ostaa Fantasiapeleista 11e(Manga)(Episodeja noin 44)
Sitten Inuyasha
Kertoo Kagome nimisestä tytöstä joka putoaa kaivoon ja pääsee sieltä Tokyoon mutta 500 vuotta aikaisemmin. Hän tapaa siellä mm. Inuyashan, puoliverisen koirademonin. Kettu yookai Shippoon, Pervomunkki Mirokun ja Yookai metsästäjä Sangon. Luvassa paljon hyvää animea. Tätäkin voi katsoa www.youtube.com Mangaa saa suomenkielisenä R-kioskeilta ainakin. Tällä hetkelää ollaan manga 13:ssa. (Jaksoja on 167 sarja loppunut kesken)
Tokyo Mew Mew
Kertoo pääosin Ichigo tytöstä. Eräänä päivänä hän on Masayan, ihastuksensa kanssa ulkona ja tulee maanjäristys. Hän saa kissan geenejä itseensä ja 4 muuhun. Hän saa tietää että alienit aikovat vallata mailman (XD) Niinpä siis Ichigo etsii 4 muuta ja pelastaa Tokyon. (Episodeja noin 52) Kattoa voi www.youtube.com
Fruits Basket
Kertoo Honda Tohru nimisestä tytöstä. Eräänä päivänä hän on menossa kouluun ja eksyy kauniin talon pihaan, Sohman talon pihaan. Pian Honda saa selville että Sohman perhe kantaa ylläään kirousta, he muuttuvat halauksesta eläimiksi!
Katso Fruits Basket Osta TopTen myymälöistä tai katso www.youtube.com
Kamikaze kaitou Jeanne
Maron näyttää tavalliselta koulutytöltä, mutta oikesti hän on taidevaras kaitou jeanne, joka taistelee pimeyden voimia vastaan tuhoamalla tauluja valtaamia demoneja. Maronilla on ihailiansa sekä Jeannena että omana itsenään, mutta aiheuttavatko ihailiat sittenkin vihollisiakin enemmänpäänvaivaa ja sydän surua?
Katsoa voi www.youtube.com (Mangaa on 4 pokkaria ja nyt ollaan 6 pokkarissa) (Episodeja noin 40)
Siinä kaikki. Jos youtubesta katsotte niin muistakaa aina laittaa hakuun näin: *Animen nimi* episode *Haluamasi episode* part *Haluamasi part 1-3* - siinä on
synkkyyttä ja draamaa, kannattaa lukea manganaki, se on parempi ja paljon pitempi
- Anonyymi
My hero academia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768