nimenhuuto.

TIIKERI62

oli tapana näihin aikoihin armeijassa. #MURR#

37

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lemnaminor

      Paikalla ollaan ja teekannu on tyhjä :(. Täytyy keittää lisää..

      • TIIKERI62

        vanhanaikaisen sellaisen.
        tiedätkö miten sitä käytetään?


      • lemnaminor
        TIIKERI62 kirjoitti:

        vanhanaikaisen sellaisen.
        tiedätkö miten sitä käytetään?

        En ole kokeillut, mutta saan kai sen ajatuksen voimalla lämpimäksi? Tarvitsen sitten vielä venäläisen teeastiaston ja kaksi kannua. Kiitos! Olet ystävällinen :).


      • TIIKERI62
        lemnaminor kirjoitti:

        En ole kokeillut, mutta saan kai sen ajatuksen voimalla lämpimäksi? Tarvitsen sitten vielä venäläisen teeastiaston ja kaksi kannua. Kiitos! Olet ystävällinen :).

        onkin vaikeempi kuvailla.
        ei ajatuksen voimalla.
        jos sinullatakka, :=D
        (improvisoi)
        hopeiset pidikkeet ja lasinen muki :=D
        ja aivan järkyttävä määrä sokeria. :=D


      • lemnaminor
        TIIKERI62 kirjoitti:

        onkin vaikeempi kuvailla.
        ei ajatuksen voimalla.
        jos sinullatakka, :=D
        (improvisoi)
        hopeiset pidikkeet ja lasinen muki :=D
        ja aivan järkyttävä määrä sokeria. :=D

        Ajattelin sellaista verkkokuvioista, sinisävyistä. Löytyy muuttolaatikoista :).. No, kyllä se lasinenkin käy.. En muuten käytä sokeria..


    • ollaan...=))))

      • TIIKERI62

        mutta hyvä ihminen liiku välillä. :=D
        ettet puudu paikoillesi. #MURR#


      • TIIKERI62 kirjoitti:

        mutta hyvä ihminen liiku välillä. :=D
        ettet puudu paikoillesi. #MURR#

        senkös takia on pikkasen vaikea liikkua... lähtee tuoli mukaan ja näppis, kun meinaa irtaantua täältä...=))))


    • meriv

      ..ainakin nyt.

      Lapset laskettu, äiti tarkistettu, mies pussattu, glögi lasissa, joten tämän päivä sujunut melkoisen menopainotteisesti, mutta miellyttävästi.

      Pikkuinen Sofia on aivan yhtä hurmaavan iloinen ja tyytyväinen kuin aiemminkin*hymyilee*

      Kamerasta löytyy kymmeniä uusia kuvia, jotka juuri siirsin koneelle ja sitä kautta pikkuruisen tädeille, isomummille ja muille sukulaisille.

      Olipas mukavan päivä..*hymyilee*

      • TIIKERI62

        se jonka luulin tulleeksi äidiksi. #MURR#
        pahoittelen. :=D mutta en välttämättä niin tosissaan. #MURR#
        kaunista hymyäsi ei voi edes kulkuri vastustaa.


      • meriv
        TIIKERI62 kirjoitti:

        se jonka luulin tulleeksi äidiksi. #MURR#
        pahoittelen. :=D mutta en välttämättä niin tosissaan. #MURR#
        kaunista hymyäsi ei voi edes kulkuri vastustaa.

        äidiksi tullut. Vuosina-78, -80, -87 ja -90..*hymyilee*

        Noiden - lisäänny ja täytä maa - vuosien jälkeen olen tullut isoäidiksi vuosina -98, -00, 03 ja -06.

        Joten tavallaan lisäännyn edellen..vaikkakin enää vain välillisesti..onneksi.

        Yksi hymy vähemmän on yksi hymy liian vähän..*hymyilee*


      • TIIKERI62
        meriv kirjoitti:

        äidiksi tullut. Vuosina-78, -80, -87 ja -90..*hymyilee*

        Noiden - lisäänny ja täytä maa - vuosien jälkeen olen tullut isoäidiksi vuosina -98, -00, 03 ja -06.

        Joten tavallaan lisäännyn edellen..vaikkakin enää vain välillisesti..onneksi.

        Yksi hymy vähemmän on yksi hymy liian vähän..*hymyilee*

        epäillyt. :=D
        jos sinä olet kaunis, niin miten eivät lastesi jälkeläiset olisi. :=D #MURR#


      • meriv
        TIIKERI62 kirjoitti:

        epäillyt. :=D
        jos sinä olet kaunis, niin miten eivät lastesi jälkeläiset olisi. :=D #MURR#

        heidän jälkeläisensä ovat kaikki onneksi itsensä näköisiä.

        *hymyilee*


    • Mysteriet

      Joudunko nyt arestiin?

      • TIIKERI62

        sitä voi päättää. #MURR#
        mutta joudunko minä?


      • Mysteriet
        TIIKERI62 kirjoitti:

        sitä voi päättää. #MURR#
        mutta joudunko minä?

        Jos vain löytäisin hänet, joka voi siitä asiasta päättää... se kisuli - kis kis... ;D


      • TIIKERI62
        Mysteriet kirjoitti:

        Jos vain löytäisin hänet, joka voi siitä asiasta päättää... se kisuli - kis kis... ;D

        postimerkit vanhenee?
        hän voisi löytä nopeastikin. #MURR#


      • Mysteriet
        TIIKERI62 kirjoitti:

        postimerkit vanhenee?
        hän voisi löytä nopeastikin. #MURR#

        Kuin hyvä viini paranee vanhetessa, niin myös sähköpostimerkit paranevat käytössä - varsinkin se dollarimerkki [♥] ;D


      • Katoava
        Mysteriet kirjoitti:

        Kuin hyvä viini paranee vanhetessa, niin myös sähköpostimerkit paranevat käytössä - varsinkin se dollarimerkki [♥] ;D

        nimimerkki.


    • blackwomans

      Tultiin eikä olemaan,käymään vaan täältä lähden pois aikanaan.

      Eli käymässä täällä:)

      • TIIKERI62

        lainaat minua. :=D
        tai irviniä.
        toisille se pois lähtö on kummajainen,
        jos tarkoitat tätä niin minua. #MURR#
        koskaan ole ollut aikaa näin paljoa kirjoitella.
        eikä varmaan toiste tule. :=D


      • blackwomans
        TIIKERI62 kirjoitti:

        lainaat minua. :=D
        tai irviniä.
        toisille se pois lähtö on kummajainen,
        jos tarkoitat tätä niin minua. #MURR#
        koskaan ole ollut aikaa näin paljoa kirjoitella.
        eikä varmaan toiste tule. :=D

        Välillä täällä, välillä pois.

        But show must go on:))


    • Tok-Fia

      tiällä ollaan...peffa on liimautunut tähän tuoliin kii:))

      • blackwomans

        Meil on vielä kana kynittävänä..vartu vaan:))


      • Tok-Fia
        blackwomans kirjoitti:

        Meil on vielä kana kynittävänä..vartu vaan:))

        nyt mua pelottaa...mitä mä nyt oon tehny:((( *pukkaa itkua*


      • TIIKERI62

        jos ei irtoa niin ammattiin liittyvää aniittia. #MURR#
        mutta varo, lähtö voi olla nopee. :=D
        siis irtautuminen tuolista. :=D


      • Tok-Fia
        TIIKERI62 kirjoitti:

        jos ei irtoa niin ammattiin liittyvää aniittia. #MURR#
        mutta varo, lähtö voi olla nopee. :=D
        siis irtautuminen tuolista. :=D

        persnahkat jää tuoliin kiinni?


      • blackwomans
        Tok-Fia kirjoitti:

        nyt mua pelottaa...mitä mä nyt oon tehny:((( *pukkaa itkua*

        Tossa 6.12, ja mä jouduin pitää mainetta yllä.

        nooh maine meni,mut kunnia säily:))

        **ojentaa paketin nessua ja tarjoo tassua**


      • TIIKERI62
        Tok-Fia kirjoitti:

        persnahkat jää tuoliin kiinni?

        mut haittaako tuo?
        varsinkin jos liiat läskit lähtee samalla. :=D


      • Tok-Fia
        blackwomans kirjoitti:

        Tossa 6.12, ja mä jouduin pitää mainetta yllä.

        nooh maine meni,mut kunnia säily:))

        **ojentaa paketin nessua ja tarjoo tassua**

        ihan tutisin tässä tuolissa jotta nyt sä oot vihanen...no,nyt en tärise ennää..

        kato siinä kävi niin että...että...mie löysin yhen miehen ja kii...kiinnostuin..

        Me lähettiin sitten nu...nukkumaan melko äkkiä ku mä en ollut nu...nukkunu pitkiin aikoihin niin ei passannu jättää käyttämättä tilaisuutta hyväkseen....huh,huh...tulipa pitkä selitys:))

        *ottaa nessun ja tassun vastaan*


      • Tok-Fia
        TIIKERI62 kirjoitti:

        mut haittaako tuo?
        varsinkin jos liiat läskit lähtee samalla. :=D

        luuletko että mulla on ahterissa niin paljon läskiä että pitäis saada osa pois:(( *murisee ja pahasti*


      • TIIKERI62
        Tok-Fia kirjoitti:

        luuletko että mulla on ahterissa niin paljon läskiä että pitäis saada osa pois:(( *murisee ja pahasti*

        se tuli vain automaattisesti. #MURR#
        tarkoitus ei ollut mitenkään pahoittaa mieltäsi.


      • Tok-Fia
        TIIKERI62 kirjoitti:

        se tuli vain automaattisesti. #MURR#
        tarkoitus ei ollut mitenkään pahoittaa mieltäsi.

        mun mieltä pahoittanut...siihen tarvitsee paljon pahemmin sanoa:))kyllä mä leikkiä ymmärrän...puhun itsekkin niinkuin lehmä veteen paskantais:))


      • blackwomans
        Tok-Fia kirjoitti:

        ihan tutisin tässä tuolissa jotta nyt sä oot vihanen...no,nyt en tärise ennää..

        kato siinä kävi niin että...että...mie löysin yhen miehen ja kii...kiinnostuin..

        Me lähettiin sitten nu...nukkumaan melko äkkiä ku mä en ollut nu...nukkunu pitkiin aikoihin niin ei passannu jättää käyttämättä tilaisuutta hyväkseen....huh,huh...tulipa pitkä selitys:))

        *ottaa nessun ja tassun vastaan*

        Voi jestas,mikäs nainen sä oot jos pelkästään kuorsata rötkötät jos kiih,,kiinni punkaan miehen kanssa jäät:))

        Miehille on paljon parempaa käyttöä,vaikka yhd..yhteinen iltasatu.

        Jota voi myös aamulla jatkaa:)))


        lepposaa lauantai ehtoota sulle,pidä lippu korkealla.


      • Tokis
        blackwomans kirjoitti:

        Voi jestas,mikäs nainen sä oot jos pelkästään kuorsata rötkötät jos kiih,,kiinni punkaan miehen kanssa jäät:))

        Miehille on paljon parempaa käyttöä,vaikka yhd..yhteinen iltasatu.

        Jota voi myös aamulla jatkaa:)))


        lepposaa lauantai ehtoota sulle,pidä lippu korkealla.

        nyt tämä täti lähtee kylpyyn:))


    • Päästä se pingpong portista! Soon miun asialla.

    • Rollerska

      paikalla...juuri täällä ja nyt...iltani iloksi:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe