MOI!
Mulla olis nyt tosi hölmö kysymys. Muula on 166 l akvaariossa tietty tehokas suodatin, mutta sit on myös ilmapumppu, Kysyisinkin et pitääkö/ kannattaako ilmastinkiveä vaihtaa?
ilmastinkivi
4
1211
Vastaukset
- fish KING
Siis onks sun ilmakivessä vika vai minkä takia tuota kiveä haluaisit vaihtaa??
Kiven mallillahan ei kauheesti oo väliä paitsi jos haluaa kuplia yhdestä kohdasta tai sitten pitkän omaisena seinänä... ilmastimen jälkeenhän kuuluu asentaa letkun jatkeeksi sekä takaisku venttiili että kuristin jolla säädetään kuplan määrää.
Mitä enemmän laitat ilmakiven tielle materiaalia, sitä suurempaa kuplaa se tuottaa.
Mulla on tossa isossa akvassa lattamainen kivi joka on upotettu hiekkaan ja päällä on kasveja sekä juurakoita, kuplat on niinkuin lähteestä pulppuaisi kun oon säätänyt tuota kuplan tuottoa vielä hieman pienemmälle kuristimella.
Toisessa akvassa mulla on sellanen sauvamainen kivi kannon sisässä joka antaa aikas hieneon efektin kun kuplatu valuu kannon sisältä joka puolelle puuta...
En tiä osasinko vastata kysymykseesi, itestä tuntuu etten, mutta kait tästäkin höpöttelystä jotain hyötyä jollekin on???- jjnm
Kiitos vastauksesta! Takaiskuventtili siinä kyllä on mut mistään kuristimesta en kyl tiedä mitään..
Tuntuu vaan et siittä kivestä tulee nukyään pienempiä kuplia!
Voiko se mennä tukkoon?
Kiitos kun autatte tyhmää.. - fish KING
jjnm kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Takaiskuventtili siinä kyllä on mut mistään kuristimesta en kyl tiedä mitään..
Tuntuu vaan et siittä kivestä tulee nukyään pienempiä kuplia!
Voiko se mennä tukkoon?
Kiitos kun autatte tyhmää..Siis voi mennä tukkoon... ne sellaset valkoset lattamaiset ilmakivet ainakin tukkiutuu hiekan sisässä. mulla tais edellinen kestää viitisen vuotta ja tää uus on nyt ollu kymmenisen vuotta. Kantsii valita sellanen kivi missä on mahdollisimman tiivis tuo kiven huokoisuus aste.... monen laatuista roinaa liikkeellä. Se surkee kivi on sellasta niinku saippua kuplaa mutta hyvä kivo on kovaa ja tiivistä eikä lähde kynnellä raaputtamalla pois alustastaan.
Joo, yleensä kauppias kyllä tajuu kaupata sellasta ruuvattavaa kuristinta mukaan kun tollasta kokonaisuutta hankkii. - se____
takaiskuventtiili mihin kohtaa letkua? Siis haittaako jos on vedenpinnan alapuolella vai pitäisikö olla kokonaan akvaarion ulkopuolella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185473MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192846- 142748
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6052088Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1401897Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701382Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421355Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31148Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4041096Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077