mitä toivoisin joululahjaksi? olen 13v norm poika...Mulla on mopo,ps2,telkkari iha ok .ja se sais maksaa joku max 130e
mitä toivoisin
4
528
Vastaukset
- ...
JOS HARRASTAT JOTAIN..SIIHEN LIITTYVÄÄ TAI LUETKO MITÄÄN..JOKU KIRJA TAI LEHDEN TILAUS...TAI OSA RAHANA JA SÄÄSTÖÖN SE...
- ...... ..
- joku fiksunnäkönen paita
- uus ps2-peli
- joku leffa dvd:nä
- karkkia
- uus puhelin
- digikamera - Nimetön
vois vaik pyytää esim:
-käyttötili pankkii ja sin vähä rahaa.
-jtn astioita. niit on hyvä olla olemas ku muuttaa kotoo pois...
-lahjakortti johonki peli/vaateliikkeeseen
ei mitään turhaa kannata pyytää - prinsessamenninkäinen
tai miksei ihan muutenkin, vaikka kouluun jos tykkää.
itse sain juuri synttäri lahjaksi vanhemmiltani rannekellon jota toivoin.
onhan se vähän niin että kännykkä aikana tulee katsottua aina vain kännykästä se kellon aika mutta jos maks. 130€ saisi lahja maksaa niin sillä saa aika näyttävän kellon jota voisi pitää joissain juhlissa tms. siis jos ei tykkää pitää kelloa muuten jatkuvasti kädessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 552889
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12975- 88974
- 49876
- 84834
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 94720
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86605- 48575