Siinä on että mersuja aletaan kasata ladan tehtailla? Ei niitä ladan huonolaatuisista osista ainakaan läjätä! Kyllä sakut tuo ihan omat osansa ja oppinsa.
Kasataanhan noita nokian puhelimiakin ties missä indokiinassa, halvan työvoiman takia. Moni muukin tehdas on siirtynyt/siirtymässä venäjälle halpatyövoiman takia.
Nyt nämä palstan kaksi urhoa kuvittelevat ett ladasta tulee mersu. Eli toisinsanoen kun sillä asialla täällä leveilevät, niin tunnustavat ladan huonouden. Vai kuvitteleeko nämä vajaa-älyiset että mersu siirtää tuotantonsa venäjälle sen taia koska ladalla on niin hyvät komponentit ja tietotaito. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Onhan muuten volgassakin bmw:n v12 moottori, mutta volga ei olekkaan mikään lada!
mitä ylpeilyä?
15
540
Vastaukset
- Kuskit
Ovat tunnetusti, hieman tyhmiä.
- Eläkeläis
Dementoitunutta eläkeläispapaa, siellä uhoaa.Suotakoon se heille.
- varmaan
superhessua ja ressuraasua?
varmaan kirjoitti:
superhessua ja ressuraasua?
täytyy täällä sarvikuonojen maassa näytää tietä oikeaan suuntaan,vai mitä Reiska
- Marsu
hessuliki kirjoitti:
täytyy täällä sarvikuonojen maassa näytää tietä oikeaan suuntaan,vai mitä Reiska
Todellinen klovni-parivaljakko. Kommentit heillä on kuin suoraan dementiakodin kahvipöydästä ja tekniikasta heillä ei ole harmainta hajua, mutta jos papat ovat tyytyväisiä eloonsa, suotakoon se heille.
- taisivat
Marsu kirjoitti:
Todellinen klovni-parivaljakko. Kommentit heillä on kuin suoraan dementiakodin kahvipöydästä ja tekniikasta heillä ei ole harmainta hajua, mutta jos papat ovat tyytyväisiä eloonsa, suotakoon se heille.
jutut mennä mersumiesten huumorintajun yli.
Täytyy sanoa, että huumorivedätys on ollut parina viime päivänä aika laadukasta. - mahtaa
Marsu kirjoitti:
nille tietokoneen avata, vai ovatko he jossain hoitolaitoksessa jossa valkoasuinen hoitsu sen heille tekee.
mahtaa kirjoitti:
nille tietokoneen avata, vai ovatko he jossain hoitolaitoksessa jossa valkoasuinen hoitsu sen heille tekee.
on niinpaljon tullu näillä pelailtua
hessuliki kirjoitti:
kuten Hessu kirjoittaa. Yritämme näyttää valoa eksyneille.
- Söder
ReiskaS kirjoitti:
kuten Hessu kirjoittaa. Yritämme näyttää valoa eksyneille.
Kuhahan toisi teille molemmille valon sinne pimeyteen?
Söder kirjoitti:
Kuhahan toisi teille molemmille valon sinne pimeyteen?
valon pimeyteen,sullekin jos vaan annat periksi
- Tuikitavalliset
hessuliki kirjoitti:
valon pimeyteen,sullekin jos vaan annat periksi
Hilavitkuttimet nimeltään ajovalot, ole paskana.
- Joon"s
hessuliki kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000021987333
Varsin asiallista PC tuntemusta.. Lisää tällaista asiantuntevuutta myös Latukka-palstalle, kiitos - sitten
Joon"s kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000301&posting=22000000021987333
Varsin asiallista PC tuntemusta.. Lisää tällaista asiantuntevuutta myös Latukka-palstalle, kiitossuperhese sotkemaan käyttöjärjestelmän ja selaimen WAU. On muuten hesen kirjoitus tossa alla. No tunnusta nyt kuka laittaa sulle tietokoneen päälle ja nettiin.
Niin ja latikka palstalle.
voisin opettaa sulle paljon pc koneista
Kirjoittanut: hessuliki 10.12.2006 klo 11.32
- nahui
Moi, se on Ilkka Seiskast.
Kysysin vaan siit tosiseikast
Ku olit hakannu akkas niin et silt peruuntu mallikeikat
Onks tää sulle tuttuu? Onks sattunu ennenki?
Voit puhuu tai olla puhumat, juttuu tulee kuitenki."
Ihme spedet jaksaa ahdistella, soitella
Ku tuli vihjet, ja vähän tiedustella
Olinks mä siel? Minne mä menin?
Olinks mä bileissä Kemis?
Heiluin alasti hotellis? Olin damissa bordellis?
Ja skideille jotka tonne paskaa koodaa jaksaa
Soittakaa mulle nii voin viikkorahaa alkaa maksaa
Ja pikkuräppärit jaksaa vaan valittaa aina
"Ezkimo ei osaa rhaimaa" ja muuta shaibaa
Vaikka kaikki tajuu et oikeesti mieltäs painaa
Vaan se et kukaan ei tuu sua koskaan sainaa
Ei voi vakavasti ottaa, voi vaa nauraa
Jauhakaa vaa rauhas koska Eezau sanoo vaa et
Blaa, bla bla bla bla bla bla bla bla bla blaa!
Kai sä tajuut että mä sanoon vaan et
Kaikki ketkä tajuu sanoo vaa et
Ja oot varmaa kuullu kaupungilla juoruu
Kusi noussu päähän nii et korvist ulos kuohuu
Ku sillon kerran istuin nurkkapöydäs ihan naamat
Eikä kiinnostanu mitä joku tuntematon paasaa
Ai olinks mä niin sekasin ku tein sen etnisen?
Hetkinen, entisen.. vaahtoot ku epileptinen!
Ja oot vähän skeptinen suhteen mun tekstien
En oo tarpeeks tekninen, vähän liian hektinen
"Ehän vedä kamaa, ei, enkä jaksas nyt jutella.
Joo ihan sama ku en jaksas nyt kuunnella.
Levy tulee joskus joo, mut voisit sä ny siirtyy siitä?
Levyy tulee heti joo jos et lähe nyt jo kiitää!"
"No moi, se on Ile taas tässä
Olit ollu lauantaina vähän bilettämässä?
Ja oliks sellanen nyt sitte asian laita
Et olit uhkaillu siel syyttä muita asiakkaita?"
Kai sä tajuut että mä sanoon vaan et
Kaikki ketkä tajuu sanoo vaa et
Ihan sama mitä jauhat
E vaa nauraa maitopartaa
Sul ei oo taitoo dusaa musaa
Tai skabaa munkaa missää muuskaa
Sä tiput taas puusta ja tunget pääs puskaa
Kun mä alan bustaa mun ei tarvi ees rustaa
Nyt riittii, no ei, lisää settii sitteki
Ois ollu iisii jäädä jauhaa nettiin itekki
"Se on sitä, se on tätä, se on tota, joo" C'mon!
Ens kerran ku avaudut kaikki tietää mitä sanoo
Blaa, bla bla bla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774