Olemme kolmekymppinen pari ja takana on yksi IVF, josta neljä alkiota meni pakkaseen. Tammikuussa olisi sitten edessä PAS. Kysyisinkin teiltä jotka olette PAS:sta onnistuneet, että montako alkiota teillä siirrettiin ja kuinka monella on kaksoisraskaus alkanut?
PAS, alkioiden määrä ja alkanut raskaus?
5
1111
Vastaukset
- elmeri77
siirrettiin pas hoidossa, joka oli meidän eka, niin kaksi alkiota. Vielä ei varmuutta onko yksi vai kaksi kiinnittynyt, mutta hcg arvojen perusteella arvelivat, että yksi.
- hämmästynyt2
mikä sun hcg arvo/t ovat olleet? Osaatko muuten sanoa mihin nuo arviot 1/2 alkion kiinnittymisestä perustuvat??
Olen itse rv5 ja nämä asiat askarruttavat aika lailla... - elmeri77
hämmästynyt2 kirjoitti:
mikä sun hcg arvo/t ovat olleet? Osaatko muuten sanoa mihin nuo arviot 1/2 alkion kiinnittymisestä perustuvat??
Olen itse rv5 ja nämä asiat askarruttavat aika lailla...arvoni oli pp14 67 ja kun sen pitäisi kuulemma olla pass siirrossa tuolloin n. 100. Sitten otettiin verikoe pp16 ja se oli 127. Se oli jo kuulemma hyvä kun oli lähes kaksinkertaistunut, muttä hoitaja halusi tehdä vielä varmistuksen varmistuken pp21 ja arvo oli 1040. Eli sit oli jo hyvä. Hcg arvoja katsotaan tietyn taulukon mukaan, milloin kuuluisi olla tiettyjen arvojen sisällä. Jos on kaksoisraskaus, niin sitten ne ovat niitä korkeammat. Hoitaja kylläkin sanoi, että ei voi olla satavarma, että onko siellä yksi vai kaksi kiinnittynyt, vaikka arvot näyttäisivätkin siltä, että olisi yksi. Aina voi tulla yllätyksiä. Me olemme kuitenkin jokainen oma yksilö.
Rv 6
- nkp1
Mulle siirrettiin ekassa passissa yksi koska toinen oli huono laatunen. Ja nyt olen raskaana 9 1.
- Yllättynyt
Meillä siirrettiin kaksi pakastettua alkiota, toinen kolme ja toinen neljäsoluinen. Viimeiset alkiot pakasteesta ja mieliala oli sellainen että tammikuussa uusi IVF... Mutta testi näyttikin positiivista ja yllätys oli melkoinen kun ultrassa rv 7 2 näkyi kahden pienen sydämen syke! Mielettömän ihana joululahja meille!
Iloista joulua ja Onnekasta uutta vuotta jokaiselle, toivotaan että niille joilla ei vielä vauva ole tulossa, iloinen uutinen odottaisi ensi vuonna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637