kun sanotaan että abortintekijät voisivat synnyttää ja antaa lapsen adoptioon... miksei kenellekään "kelpaa" ulkomailta adoptoitu lapsi? afrikassa ja aasiassa on miljoonia nälkää ja todellista kurjuutta näkeviä lapsia... anteeksi vaan mutta vielä enemmän säälin heitä kuin muutaman viikon vanhaa alkiota/sikiötä... ja olen itse äiti enkä itse tekisi aborttia, joten henk.koht. syitä kysymykseeni ei ole. tässä vain näkee tekopyhyyttä kerrakseen; lapsi on ihana kun se on valkoihoinen. järkyttävää.
kysymys
4
306
Vastaukset
- epäröisin
Joo, rasismia on, mutta jos minä olisin adoptoimassa lasta, niin adoptoisin mieluummin valkoihoisen siksi, ettei tummaihoinen lapsi joutuisi kokemaan syrjintää ym. muiden taholta ihonvärinsä takia, en siksi, ettäkö lapsi olisi mielestäni jotenkin vähemmän söpö.
Mutta en ole adoptoimassa, enkä myöskään ole ehdotomasti sitä mieltä, että adoptioon antaminen olisi aina aborttia parempi vaihtoehto. Luulen, että minulle olisi henkisesti raskaampaa tietää, että lapseni on jossain jonkun toisen hoivissa. Ainakin minä kiinnyn vauvaan niin syvästi, kun raskaus etenee pitemmälle, että adoptio...eijei. Raskauden alussa sikiötä ei vielä tunne niin "omakseen". Tämä siis itsekkään äidin kannalta. Lapsen näkökulmaa en ala pohtia, kun menee muutenkin jo ihan tarpeeksi ot:ksi.- sen
tummaihoisen lapsen tulevaisuus siellä kotimaassaankaan kauhean ruusuinen olisi. Itse ehkä kestäisin mieluummin ihonvärin vuoksi syrjimisen kuin elämän lastenkodissa vailla vanhempia, rakkautta ja edes riittävästi ruokaa...
- CaroLuna
*kun sanotaan että abortintekijät voisivat synnyttää ja antaa lapsen adoptioon... miksei kenellekään "kelpaa" ulkomailta adoptoitu lapsi?*
Mielestäni tää kysymys kuuluu enemmänkin tuonne adoptio osioon kuin tänne, mutta silti vastaan.
Kyllä osa haluaakin ulkomaisen lapsen. Eikä siinä mielestäni ole mitään outoa. Mutta jos asiaa ajatellaan niin ettei kaikkien haluta tietävän jotta lapsi on perheeseen adoptoitu, niin kyllä siinä vaiheessa kellekkään tule mieleen ottaa väriltään poikkeavaa lasta, koska sehän ns. Rikkoisi illuusion.
Niin ja miksi emme samantien adoptoisi kaikki ulkomaalaisia näkää näkeviä lapsukaisia, ja olisimme itse tekemättä lapsia..?- mennäkään
kuin tuonne itärajan taakse, niin alkaa ulkomaalisia kodittomia lapsia löytymään. Vai olisiko slaavilaisetkin piirteet meille suomalaisille liian illuusioita rikkovia?
Suoraan sanoen, jos ihminen ei ulkonäön perusteella halua adoptoida lasta ulkomailta, niin minusta silloin ei tosiaan ansaitsisi lasta lainkaan. Ja sitten abortintekijät ovat muka itsekkäitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928