Ajeltiin akan kans tuuriin siksi olin eilen selevinpäin, nyt ostettii keskiseltä halapaa siideriä ja maistuvaa, ei helevetti alkoholiveljet mulla on sukset takapaksissa, kuinka ylös täsä täytyy ajella että pääsis hiihtään?? No enivei huomena katotaan olisko posiolla lunta, nyt meinaan vetassa akkaa kunnolla viikseen takkaapäi, sitte syömään ja nukkumaan. ihan kohtuuvella täälä on matkailukalustoa , naapuriparkissa on ylen nystävällinen tampereen mies joka tarjos taskumatista oikeaa kuusen kyyneltä mistälie saatu oonko alkoholisti???
terveisiä taas ja anteeksi häiriö
6
387
Vastaukset
- tenkane(oikea)
ootteko hyvät alkoholivelijet aatellu mitä meijän tavaroile tapahtuu ku mailit tullee täyteen eli kuolo korijaa?? mulla oli akan kans notaarilla vakava keskustelu asista kask ku tuo akka on tullu valamiile pöyvälle eli otin sen perseaukisena mutta hyväperseisenä oman katon alle, yhteisiä mukuloita meilä ei oo, mulla etellisestä harvinaisen seksittömästä liitosta 3 kappaletta. TEhtii paperit että kaik muua mennee mun lapsille mutta akalle jää ikäänkun palaveluksista yks yksiö errään eteläsuomen kaupunkin keskustasta arvo enemmän ku hymeri. on kuulunu soraääniä kakaroilta jo. AKka kyllä väittää että se on seksipalvelusta sille palkka muttei se oo kyllä se on työihiminen ollu eikä mikkään koriste ja jotenkiha siihenki akkaan on kiintyny matkan varrella. ei viiti ihan iliman jättää ku se on köyhää sukua muuten, siellä on kaikki pistetty käestä suuhun.eihän se hänen vika oo jos vanhemmat eioo mitään osannu säilyttää. MUtta muuten hyvä nainen ja plussana sillä on tuo rietasteleva sisko.ONko muilla alkoholisteila tullu tämmösiä ropleemia etteen?
- Karjalan Sissi
Ennemminki on semmosia propleemia tullu eteen että mitä sitä tekis että sais velkasa maksettua ennenku mailit on täynnä. Ja oot alkoholisti ja kohta sulla ei oo ropleemia sen hymeris eikä muunkaa omaisuutes kanssa kun ne on ryypätty.
- U-Ö.
Lakisääteiset oikeudet ne on nykyakallakin, vaikka ei niiden kakaroiden äiti olekaan.
On siinä varmaan urakkaa piisannut akalla, kun on saanut kaikki mielihalusi tyydyttää syömisestä alkaen. Laki ei kyllä perinnönjaossa tunne seksipalveluja ja se on sinun tulevan perikunnan onni, koska muutoin se akan sisko äitinsä kanssa myös tulisivat jaolle, ja kakarat pitäisivät vielä enemmän ääntä.
Tässä vaan kahta asiaa ihmettelen, että kun se edellinen liitto oli harvinaisen seksitön, niin jäikö se seksipuoli tasan siihen kolmeen kertaan?
Ja se kummastuttaa eniten, että mistä se veivin heitto on mieleen hiipinyt, vai onko tenkane niin materialisti, että miettii vaan tavaroidensa kohtaloa?
Voin vakuuttaa kolleegalle, että veivin heitosta ei tarvitse huolehtia ollenkaan, se kun tulee ikäänkuin automaattisesti kuitenkin. Ja tavaroista kannattaa huolehtia vielä vähemmän, kun itse et kuoppaasi saa mitään mukaan, et edes hymeriä, ja kakarat, entiset ja nykyiset akat ja niiden siskot ja anopit tappelevat keskenään jaon ihan eri tavalla kuitenkin, kuin mitä olisit halunnut.
Kannattaisiko pistää elämä risaiseksi, niin sitten kenelläkään ei olisi mitään tapeltavaa, kuin ei jäisi mitään jaettavaakaan?
Ota muutama terävä paukku, niin veivin heitto siirtyy taustalle, ja voit aloittaa etukäteen omatoimisen perinnön jaon lompsa levällään joka suunnassa.
- aahoohoo
Mistä sinä oot sitä rahaa vääntäny? Ei suinkaan sinuu kukaan oo ikinä töihin ottanu kun vaikutat aika epävakaalta persoonalta.
- renttu.fi
Pitääkö olla vakaa jos tekee töitä?
- tenkane(oikea)
Jaa että mitenko?? Kyllä se onnii että meikäläinen alko pätäkän keruun jo poikasena, 18 kesäsenä olin kahessa työpaikassa pitkät ajat, muut kaverit ku rälläs kapakeissa huorien perässä mie poika puskin töitä!! ei kiinnostanu meikäläistä vielä naiset eikä viina. Nyt ne samaset kaverit kääriskelee sätkää vuokramurjun parvekkeella ja miettii huomisen puuroa!! KYllähän mulla on tuuriaki ollu matkasa, ostelin kössipoikana jonku verran nokiaa ja siitä se lähti asuntosijoituksia ja metsää tuli myöhemmin oikeestaan miinukselle lähti meneen kun aloin 35 ikäsenä touhuilla naikkosten kans ja sitte ikäänku löysin tämän alkkoholin, ujona maalaismiehenä hoksasin mikä pukki sitä naisten kanssa onkaan ku yhisti naimisen ja alkoholin. muut ku terveytensä takia joutuu lopetteleen niin mie vasta tätä touhua alottelen mutta parempi myöhään ku ei millonkaan ja mitäpä väliä sitä enää on ku kuuveskymppi on menosa hyvää matkaa, sukua on jatkettu ja taivaspaikka siltäosin varmistettu, nyt vaan nautitan elämästä ja aikaansaannoksista, onko se väärin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827