Tietääkö kukaan, onko Jonttu Virta Sleepy Sleepers-DVD:llä? Jonttuhan soitti 80-luvun lopulla Sleeppareissa, onko hän mukana jollakin keikkataltioinnilla?
Jonttu Sleepers-dvd:llä?
7
574
Vastaukset
- JJK90
..........kommetoi mutta Jonttu on se ainoa ja oikea Dingo-kitaristi,helvetin taitava,että PERKELE!!!
- .............
Erik Valkama myös aivan loistava!
Höpönlöpö ja huomenna lisää....
- kurko
eihän jonttu osaa edes soittaa!
- JJK90
.........osaa vai,mee kotiis
- Mary-Ann
JJK90 kirjoitti:
.........osaa vai,mee kotiis
Ainakin se Jonttu varmastikin soittaa paremmin kitaraa, kuin sinä JJK90! Onko sinust sit Erik Valkama jotenkin huono kitaristi? Mitä mieltä olet?
- JJK90
Mary-Ann kirjoitti:
Ainakin se Jonttu varmastikin soittaa paremmin kitaraa, kuin sinä JJK90! Onko sinust sit Erik Valkama jotenkin huono kitaristi? Mitä mieltä olet?
............kun en oo tätä uudempaa Dingoa kauheesti kuullut,paras suomalainen kitaristi on mun mielestä Pantse Syrjä ja paras ulkomaalainen Angus Young
Mitä,enkö mä ole hyvä kitaristi sun mielestä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760