www.leonardnimoyphotography.com/7bodybot.htm.
taidan olla tosi suvaitsematon mut nuo on todella OFF kuvia...ei tee mieli syödä mitään IKINÄ...
inhottavaa
10
1119
Vastaukset
- semmosta....
Turha tänne tulla tuputtaa sun ana-juttujas, ellei joku asiasta kysy ääliö!
- chipppie
hoikka kaunis nainen tuossa kuvassa oli niin kuvottava? liian lihavako kenties? voi helvetti.
- _ötökkä_
Niin... tietyllä tavalla nuo kuvat on ihan yhtä sairaita, kuin thinspiration-kuvat... Liika ylipaino on yhtä vaarallista kuin liika alipainokin... Joten ihmisten EI pitäisi olla ylpeitä kummastakaan.
Kyllä mustakin taitaa löytyä samaa suvaitsemattomuutta... En ymmärrä, miten ihminen voi päästää itsensä sellaiseen tilaan... Kuinka monta vuotta pitää ahmia? Ja eikö pää missään vaiheessa kerro, että nyt alat olla epäterveellisen iso. Ja sitten pitää vielä ylpeillä sillä ja ottaa asenne "lihavilla on hauskaa". Sitä on vaikea ymmärtää kaikkien niiden terveysriskien vuoksi...
Nyt on turha sanoa, että onko ne anorektikot muka sitten niin kauniita. No ei ole. Tämä ei olekaan mikään anorektisuuden tai edes laihuuden ylistys. Kunhan vaan kummastelen kaikkea epäterveellistä.- artemisia_absinthium
Sitä tarkoitin ja pakko sanoa,että mieluummin olen alipainoinen kuin noin lihava. Ja jos ei ole kiinnostunut puhumaan noista kuvista niin ei ole pakko katsoa...
- nuo
artemisia_absinthium kirjoitti:
Sitä tarkoitin ja pakko sanoa,että mieluummin olen alipainoinen kuin noin lihava. Ja jos ei ole kiinnostunut puhumaan noista kuvista niin ei ole pakko katsoa...
...ole yhtään mitään muuta, kuin thinspiration kuvia!
- ihminenvain.
nuo kirjoitti:
...ole yhtään mitään muuta, kuin thinspiration kuvia!
kuka täysjärkinen edes haluaa kuvata noin läskejä ihmisiä? Sairasta..
- Työterkkari
>asenne "lihavilla on hauskaa". Sitä on vaikea
>ymmärtää kaikkien niiden terveysriskien vuoksi...
Anoreksia on sairaus. Ylipaino ei sitä usein ole. Anoreksia on vakava mielenterveyden häiriö. Ylipaino ei sitä ole. Ylipainoon ei yleensä kuolla (tai jouduta pakkohoitoon), kuten anoreksiassa. - HALOOOOOO!!!
Työterkkari kirjoitti:
>asenne "lihavilla on hauskaa". Sitä on vaikea
>ymmärtää kaikkien niiden terveysriskien vuoksi...
Anoreksia on sairaus. Ylipaino ei sitä usein ole. Anoreksia on vakava mielenterveyden häiriö. Ylipaino ei sitä ole. Ylipainoon ei yleensä kuolla (tai jouduta pakkohoitoon), kuten anoreksiassa....vaan itelles.
Työterkkari, sulta löytää melko ristiriitasia kommentteja tältä foorumilta!
Olen kyllä samaa mieltä,että ei liiallisesti ylipainoinen henkilö on yhtä vastenmielinen kuin liian laiha ihminen.
Anoreksia on vakava sairaus joka voi johtaa kuolemaan aliravitsemuksen seurauksista,mutta on myös henkilöitä jotka ovat kuolleet liikalihavuuden aiheuttamiin seurauksiin.
Ihmiset menee aina äärimmäisyyksiin. - Suz
HALOOOOOO!!! kirjoitti:
...vaan itelles.
Olen kyllä samaa mieltä,että ei liiallisesti ylipainoinen henkilö on yhtä vastenmielinen kuin liian laiha ihminen.
Anoreksia on vakava sairaus joka voi johtaa kuolemaan aliravitsemuksen seurauksista,mutta on myös henkilöitä jotka ovat kuolleet liikalihavuuden aiheuttamiin seurauksiin.
Ihmiset menee aina äärimmäisyyksiin.Ihanan inspiroivaa ja inhottavaa.
Tällä hetkellä olen normaalipainoinen, mutta keijumaisuus alkaa kummasti kiehtoa taas kun noita kuvia vilkuilee. Kiitos kun laitoit linkin, älä välitä valittajista. :) - ihminenvain.
HALOOOOOO!!! kirjoitti:
...vaan itelles.
Ihmiset menee aina äärimmäisyyksiin.Kyllä ylipainokin on sairaus, ainakin noin huomattava ylipaino!
Että haloo vaan..
Ja läskit on _aina_ karseamman näköisiä kuin alipainoiset, siis ihan aina. Ei välttämättä rumempia kasvoiltaan, mutta vastenmielisemmän näköisiä muuten vain. YÄK.
Sitä paitsi, ylipainoon voi todellakin kuolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606541Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483866Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava221415Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981061
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,165940- 52920
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17889- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847