Ajattelin,että tänne vois laittaa listaa ruuista mitkä on turvallisia. Siis muita kuin vihanneksia ja hedelmiä ja ehkä reseptejä mitkä on hyväksi koettuja. En tiedä onko tyhmä ajatus...
Itse rakastan jugurtteja niitä saa niin monina makuina ja riisikakut on hyviä...
Tämä on aika hyvä ohje
Strawberry Yogurt Drink
Ingredients:
1 cup sliced strawberries
1/2 c low fat yogurt
1/2 banana
3 ice cubes
Procedure:
1. mix in blender until smooth
2. Pour in glass and enjoy.
Nutritional Facts:
Serving Size: 1
Calories: 90
Löysin sen joltain Pro-ana sivulta...
Safe food
7
1260
Vastaukset
- Siiruskas
Aina ku mun iskee kova nälkä syön rasiallisen rasilaisen hapankaalii. Siin on 300g mut vaa 54 kcal koko rasiassa! Ja rasvaa vaa 0,3! just hyvää :) aluks se voi olla aika ällöä, mut sitä oppii rakastaa :) Sit tykkään myös napsii ihan vaa pakastemansikoita sillon ku iskee makeenhimo. hmm mitäs muuta, no nää perus: kahvi, funlight-mehut ja hedelmät. Muuten kaikist täyttävin hedelmä on mango eikä siin oo melkee mitää kaloreita, kuulemma terveellisempää ku omenaki :)
- tämä...
jos ajattelet terveellisyyttä, niin jätä FunLightit pois, ne sisältää älyttömästi elintarvikevärjeä, makeutusaineita ja säilöntäaineita jotka on kaikki ihan myrkkyjä. Itse ostan siksi luomumehuja, jotka on esim. pastöroitu. NAM! Karpalomehu lemppari.
- artemisia_absinthium
tämä... kirjoitti:
jos ajattelet terveellisyyttä, niin jätä FunLightit pois, ne sisältää älyttömästi elintarvikevärjeä, makeutusaineita ja säilöntäaineita jotka on kaikki ihan myrkkyjä. Itse ostan siksi luomumehuja, jotka on esim. pastöroitu. NAM! Karpalomehu lemppari.
Hedelmät on ihan super hyviä mä tykkään appelsiinistä...mehuja en kauheasti juo paitsi itse puristamia esim. lämmin mustikkamehu on ihanaa...
mutta greippi terveellisyydestään huolimatta maistuu kaamealta onko kukaan keksinyt mitä siihen vois lisätä ettei maistuis niin kaamealta?? - Suz
artemisia_absinthium kirjoitti:
Hedelmät on ihan super hyviä mä tykkään appelsiinistä...mehuja en kauheasti juo paitsi itse puristamia esim. lämmin mustikkamehu on ihanaa...
mutta greippi terveellisyydestään huolimatta maistuu kaamealta onko kukaan keksinyt mitä siihen vois lisätä ettei maistuis niin kaamealta??Tällainen, voi että, kattokaa:
[Negative Calorie Foods]
It burns more cals to digest these than there are in the foods themselves
apples ~ apricots ~ artichokes ~ asparagus ~ beet greens ~ beets ~ blackberries ~ blueberries ~ broccoli ~ Brussels sprouts ~ buffalo fish ~ cabbage ~ cantaloupe ~ carrots ~ cauliflower ~ celeriak ~ celery ~ cherries ~ chervil ~ chicory ~ Chinese cabbage ~ chives ~ clams ~ cod ~ corn ~ crabs ~ cranberries ~ cucumbers ~ currants ~ Damson plum ~ dandelion greens ~ eggplant ~ endive ~flounder ~ frogs legs ~ garlic ~ grapefruit ~ grapes ~ green beans ~ honeydew ~ huckleberries ~ kale ~ kohlrabi ~ kumquats ~ leeks ~ lemons ~ lettuce ~ limes ~ lobster ~ loganberries ~ mangoes ~ mushrooms ~ muskmelons ~ mussels ~ mustard greens ~ nectarines ~ okra ~ onions ~ oranges ~ oysters ~ papaya ~ parsley leaves ~ parsnips ~ peaches ~ pears ~ peas ~ peppers ~ pineapple ~ pomegranates ~ prunes ~ pumpkin ~ quince ~ radishes ~ raspberries ~ red cabbage ~ rhubarb ~ rutabagas ~ salsify ~ sauerkraut ~ scallions ~ sea bass ~ shrimps ~ sorrel ~ spinach ~ squash ~ strawberries ~ string beans ~ tangerines ~ terrapin ~ tomato ~ turnips ~ watercress ~ watermelon
Alkoikin heti tehdä mieli vesimelonia. :)
- nami nami
nam nam o.1 valion rasvattomat banskujukurtit
- .................
Joo, noi rasvattomat jugurtit on kyllä tosi hyviä! Mäkin syön niitä.
- hyviä on myös
................. kirjoitti:
Joo, noi rasvattomat jugurtit on kyllä tosi hyviä! Mäkin syön niitä.
valion kiisselit,,,, 8 kcal desissä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376