haluun tommin

014

Mä haluan sut Tommi! Miks oot sen sun naises kanssa? Tehän ootte ihan eri maailmoista eikä se arvosta sua niinkuin ansaitsisit. Tää sun naises vaan irkkaa muiden miehien kans ja kiehnää niihin baareissa, vinkuu sun kaikki rahat ja kuitenkaan ei mikään riitä. Säälittävää!

Jätä se, sä ansaitset jotain niin paljon parempaa. Ootko sen kans onnellinen? Onko se sun elämäs nainen? Se ei ees ymmärrä miten ihana oot. Vaikken sua koskaan saisikaan, toivon että löydät arvoisesi naisen!

13

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat

mut koska haluun sut enkä ketään muuta haluiskaan. tiedän koko jutun oot oikeessa mut en lähde muuta kuin sun kanssa. en ole onnellinen ennenkuin sä olet mun kainalossa. jätän sen heti kun oon voinut jutella sun kanssa selväksi pari asiaa. oon tehnyt sille selväksi kaiken jo kauan sitte. meidän täytyy tavata sun kanssa ihan pakko ja pian.

• 014

Olisitpa se sinä oikeesti!
        Meidän välillä on aina ollut kipinää, vaikka se ollaan kielletty ja peitetty. Tuu koputtaa mun ovea, avaan ihan varmasti:)

• onnistuu
        014 kirjoitti:

Olisitpa se sinä oikeesti!
        Meidän välillä on aina ollut kipinää, vaikka se ollaan kielletty ja peitetty. Tuu koputtaa mun ovea, avaan ihan varmasti:)

ehkä joskus..ei ainakaan nyt. etkä avaiskaan..sä vaan kieltelisit ja peittelisit..

• en usko
        onnistuu kirjoitti:

ehkä joskus..ei ainakaan nyt. etkä avaiskaan..sä vaan kieltelisit ja peittelisit..

palaan takaisin entiseen!

• se on virhe....
        en usko kirjoitti:

palaan takaisin entiseen!

elämän täytyy jatkua niinkuin itse sanoit......... et kä edes palaa tiedän sen... aina valehtelet... vaan... kaiken...

• en hyväksy!
        se on virhe.... kirjoitti:

elämän täytyy jatkua niinkuin itse sanoit......... et kä edes palaa tiedän sen... aina valehtelet... vaan... kaiken...

Pettämistä en fyysistä enkä henkistä. Paha olo painaa.

• niin että mä en
        en hyväksy! kirjoitti:

Pettämistä en fyysistä enkä henkistä. Paha olo painaa.

edes oo pettänyt sua oikeasti koska me ei oltu puhuttu mistään yhdessäolosta, se oli vasta toiveissa... tän tiedät kyllä, että periaatteessa oot vähän heikoilla jäillä, mutta haluaisin kyllä ja vapaa oon.

• sitten??
        niin että mä en kirjoitti:

edes oo pettänyt sua oikeasti koska me ei oltu puhuttu mistään yhdessäolosta, se oli vasta toiveissa... tän tiedät kyllä, että periaatteessa oot vähän heikoilla jäillä, mutta haluaisin kyllä ja vapaa oon.

huomioitko minun tilani?

• tilaas... enkä
        sitten?? kirjoitti:

huomioitko minun tilani?

usko että mitään hyvää haluat sanoakaan.

• henkisesti
        niin että mä en kirjoitti:

en halua olla petollinen ja halpa! nyt nukkumaan ja huomenna oman kullan kainaloon.

• ehkä mäkin
        henkisesti kirjoitti:

en halua olla petollinen ja halpa! nyt nukkumaan ja huomenna oman kullan kainaloon.

sit pyydän markuksen tänne... mut huomaa markus ei ollut lauantaina mun kanssa... no enivei.... toivoisin että voitais sopia kuitenkin, sä oot sen kans seksin takia no niin oon mäkin... en oo rakastunu saati ihastunu...

• odotan..

kyllä kohtalo meidät vielä yhteen tuo.Rakkaus on niin vahva että ei sen yli mennä;)

• sekoiluja

vaihteeks :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe