mut jos olisit, mitä haluaisit muuta sanoa mulle kuin, että jätä rauhaan..
Tuskin oot netin
23
2442
Vastaukset
- vaiks et
tahtoisin sulta bukkakee
- tyystin
..Päivän pelastus (:
- bukkakee joku
ulkomaalainen kukkakeppi? Eikö?
Voi jujmankauta, kun mä ihan luulin niin..Terv. Plondi:) - pojat kertonu
sulle mitä se tarkoittaa??
- vääriä keinoja
saadaksesi minua.... en tajua miksei voi sanoa suoraan että tykkää toisesta. enkä usko että kukaan tosissaan on kenenkään kanssa... sillein sitä vaan ollaan muttei tosissaaan... mut kyl sen molemmat tietää...
- Mut kun
ehkä jos, tai sittenkin..
Mikset itse sano, jos tykkäät ihmisestä.
Mulla itellä sellanen tilanne, et tuun hulluksi ihmisen kanssa, joka antaa niin ristiriitaista viestiä, et jouduin huomaamaan tekeväni tosi omituisia asioita..
kaikki mussa huutaa sitä ihmistä, mut naamaa vasten sanosin just noin..Jätä mut rauhaan!!
Johtuen siitä etten jaksa tälläistäkään. - ......................
Mut kun kirjoitti:
ehkä jos, tai sittenkin..
Mikset itse sano, jos tykkäät ihmisestä.
Mulla itellä sellanen tilanne, et tuun hulluksi ihmisen kanssa, joka antaa niin ristiriitaista viestiä, et jouduin huomaamaan tekeväni tosi omituisia asioita..
kaikki mussa huutaa sitä ihmistä, mut naamaa vasten sanosin just noin..Jätä mut rauhaan!!
Johtuen siitä etten jaksa tälläistäkään.koska et saa mahdollisuutta, jos hiukankaan siltä näyttää.....
- nyt :)
sanoisin että kuulostipa oudolta??? Miksi tuollaisia ajattelet?
- sanoa että
mulla on kylmä ilman sua...
- lämmin sydän
lämmin käsi
lämmin syli
niin se menee.. - ja ikuinen .....
lämmin sydän kirjoitti:
lämmin käsi
lämmin syli
niin se menee..kylmyys...
- sanoo noin
ja ikuinen ..... kirjoitti:
kylmyys...
tosiasiassa toivoisit ihan muuta.
- tosiasiassa olen
sanoo noin kirjoitti:
tosiasiassa toivoisit ihan muuta.
ihan erilainen ihminen, enkä onneton ollenskaan... ne vaan tajua miks aina ajan päin seinää.
- seinään päin meno
tosiasiassa olen kirjoitti:
ihan erilainen ihminen, enkä onneton ollenskaan... ne vaan tajua miks aina ajan päin seinää.
helpottaa oloa. Ei muiden tarvi sitä tajutakaan.
Oma elämä on aina oma valinta.
- että..
kaipaisin sinua lähelleni.
- Haluaisin
kysyä lähtisitkö joskus vaikka treffeille tai jotain. Mutta sitä ennen sinun pitäisi soittaa.. tai odota.. juon eka yhden olusen, että uskallan vastata ;)
- Mää&Sää
Saisin imasta aika monta olusta ennen kuin uskaltaisin soittaa, et jos siitä lähdetään (:
- *M*
KIITOS! HALUAN SINUT!!!
- ala elää vihdoin
ihan omaa elämääsi ja jätä mut rauhaan ja jos jossain sattumalta tulisit vastaan ja nähdään niin haluan ettet tee elettäkään mun suuntaan vaan annat olla täysin rauhassa!!! TAJUATKO VIHDOIN ET EVVK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
- menny jotenkin
hermot, kun luulee kaikkien täällä kirjoittavien kirjottavan sulle. Nyhverö!!
- tän sanoa
mulle tosielämässä??että menis perillekin jotain. Tiedäthän millainen paksukallo olen!!
- jotain tunteita
tän sanoa kirjoitti:
mulle tosielämässä??että menis perillekin jotain. Tiedäthän millainen paksukallo olen!!
on joten en sano..... koska olet niin ihanan ihana.
- ysysra
kaikesta huolimatta haluun sut, vaikka oot tehnyt mun elämän vaikeaksi. Oot kunnioittanut mua, kiitos sinulle, oot ollut viisas, viisaampi kuin minä.Jos ei, toivon sulle hyvää jatkoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015