minulla oli 5 vuotta sitten aivoverenvuoto josta selvisin ja pari vuotta sitten todettiin uusi pullistuma.juha hernesniemi korjasi sen laittamalla klipsin ettei pääse puhkeamaan.leikkaus meni hyvin mutta ihmettelin jälkitarkastusta joka tapahtui 2 kk leikkauksen jälkeen.juri kivelev hoisi tämän puoli tuntia kestäneen "päivää ja näkemiin" keskustelun.odotin hieman tarkempaa ja pitempää keskustelua ja kokeiden ottamista.onko kokemuksia?onko tämä normaali käytäntö tällainen "jälkitarkastus"?
jälkitarkastus töölössä!
3
5254
Vastaukset
- ukldflhikf
Minun aivoverenvuodon (4 kk sitten) jälkitarkastus kesti varttitunnin Töölössä. Ei mitään kokeita. Halusivat vain nähdä jos tarvii lisäkeikkuksen. Ei muuta.
- Susu.
Samoin täällä. Kävin lääkärin kanssa läpi, miten klipsaaminen/koilaaminen oli mennyt, koska kyseessä oli useamman aneurysman "käsittely". Sain myös reseptin kolmoishermosäryn hoitoon. Muita lääkärissäkäyntejä ei sen jälkeen ole asian tiimoilta ollut. Ehkäpä voi sanoa että ONNEKSI :)!
- anneli anneli
Susu. kirjoitti:
Samoin täällä. Kävin lääkärin kanssa läpi, miten klipsaaminen/koilaaminen oli mennyt, koska kyseessä oli useamman aneurysman "käsittely". Sain myös reseptin kolmoishermosäryn hoitoon. Muita lääkärissäkäyntejä ei sen jälkeen ole asian tiimoilta ollut. Ehkäpä voi sanoa että ONNEKSI :)!
Niin oli jälkitarkastus 2kk jälkeenpäin.ninulla oli tyttö 13v mukana jotta YMMÄRTÄISI mikä on.sama lääkäri oli joka leikkasi,nimi unohtunut,leikkaus meni hyvin,vaikka toinen puoli tukossa.minä pyörin tuolissa pitäisi sanoa .mutta ei ossaa.tuli aivoinfakti,kavelyn opettelu ym.sellainen oli jälkitarkastus.nyt on vähan yli vuosi leikkauksesta,toinen puoli on tukossa,mutta suht koht hyvin menee.töihin kun sais mennä.tänään on lääkäri,neuroloogi¤¤¤¤¤¤¤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632