Onko käynyt niin, ettei luomi lähdekkään pois, vaikka se jäädytetään, jolloin sen pitäisi piakkoin irrota.
Itseltäni vain luomenpinta irtosi. Onko kuinka pian mentävä uudellen lääkäriin näyttämään? Joutuuko uudelleen maksamaan saman hinnan, kuin ensimäisellä kerralla?
Luomen poisto
3
2171
Vastaukset
- os..
Minulta lääkäri poisti luomen kasvoista raaputtamalla jollain työkalulla. Se kävi nopeasti, eikä mitään arpea jäänyt. Se oli ilmaista terveyskeskuksessa(Ruotsissa).
- leikaten
Multa on poistettu muutama luomi (ehkä turhaan - olen luulotautinen) ja kyllä ne sen veitsellä pois ovat ottaneet. Ei se operaatio viittä minuuttia kauempaa kestä veitsellä leikatessa. Sen jälkeen luomi on kokonaan poissa ja lähettävät vielä tutkittavaksi patologille, jolloin mahd. syöpä-epäilykin tulee hoidetuksi.
- a.p.
Lähinnä itseäni kiinnostaa se, ettei jäädyttämällä luomi ole lähtenyt pois, vaan se on jouduttu operoimaan uudestaan jäädyttämällä, tai muulla tavoin. Onko tämä tavallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465891Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583376- 1862739
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122604mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132279- 302194
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/171961- 181735
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2771287