Mielipiteitä ja apua kaivataan!!!

aLEksi``

Eli kannattaisko ostaa Pleikkari 2 ? Kertokaa mielipiteitä... --> Ja voiko pleikkarin liitää tavalliseen tietokoneen näyttöön ja voiko pleikkarin liittää telkkariin jos ei ole TV antennia?

8

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Termospullo.

Osta PS2, maksaa vaivaiset 100-120 €. PS2'sen saa liitettyä tietokoneeseen (ei näyttöön) hankkimalla TV-kortin. Ei pleikkarin pelaamiseen mitään antenneja tarvita!

• kysyit

Jätä Sonyn huono toosa ostamatta ja hanki sen sijaan XBOX, mielellään 360.

TV-antennia ei tarvita pelaamisen.

• se näin on..

Enää ei kannata tuhlata roposiaan jo vanhentuneeseen sonin ps2:seen. Röpö grafiikka kuninkaaseen kyllä pelejä löytyy, Mutta huonotasoisia ja röpöä. XBox tai XB360:lla nämä paljon mieluummin kuin sonin floppi toosat.

• aLEksi``
        se näin on.. kirjoitti:

Enää ei kannata tuhlata roposiaan jo vanhentuneeseen sonin ps2:seen. Röpö grafiikka kuninkaaseen kyllä pelejä löytyy, Mutta huonotasoisia ja röpöä. XBox tai XB360:lla nämä paljon mieluummin kuin sonin floppi toosat.

Olen ajatellutkin tota Xbox 360 pitää vaan pitempään säästää rahaa... minkä kokonen TV ois hyvä pelaamiseen koska se tulis vaan pelaamiseen ei TV:n katseluun? Luin netistä että Xbox 360 on kaikin puolin parempi ja tehokkaampi ku Playstation 3.

• ainakin jos..
        aLEksi`` kirjoitti:

Olen ajatellutkin tota Xbox 360 pitää vaan pitempään säästää rahaa... minkä kokonen TV ois hyvä pelaamiseen koska se tulis vaan pelaamiseen ei TV:n katseluun? Luin netistä että Xbox 360 on kaikin puolin parempi ja tehokkaampi ku Playstation 3.

Lukuisiin uutisiin on uskominen ja miksipä emme uskoisi.

Mitä TV:seen tulee on teräväpiirto television hankkiminen suotavaa jos haluaa kaiken irti XB360:sta.

Pelejäkin XB360:lle löytyy jo todella mukavasti ja tämä laite on tehoihinsa nähden todella halpa. Ps3 on taas huonompiin tehoihin nähden aivan liian kallis, Jollaista ei perus tallaajalla ole kyllä heti varaa ostaa. Varsinkaan kun rahoille ei saa vastinetta.

• edelliseen..
        ainakin jos.. kirjoitti:

Lukuisiin uutisiin on uskominen ja miksipä emme uskoisi.

Mitä TV:seen tulee on teräväpiirto television hankkiminen suotavaa jos haluaa kaiken irti XB360:sta.

Pelejäkin XB360:lle löytyy jo todella mukavasti ja tämä laite on tehoihinsa nähden todella halpa. Ps3 on taas huonompiin tehoihin nähden aivan liian kallis, Jollaista ei perus tallaajalla ole kyllä heti varaa ostaa. Varsinkaan kun rahoille ei saa vastinetta.

sen verran, Että kun hankit laitteen, Niin kannattaa ostaa tämä vähän kalliinpi PREMIUM jossa tulee kiintolevy mukana. Se on pakollinen jos haluat kaikkea mukavaa netistä hakea.

• aLEksi``
        edelliseen.. kirjoitti:

sen verran, Että kun hankit laitteen, Niin kannattaa ostaa tämä vähän kalliinpi PREMIUM jossa tulee kiintolevy mukana. Se on pakollinen jos haluat kaikkea mukavaa netistä hakea.

Miksi Xbox360 CORE on satasen halvempi ku normaali Xbox 360? kannattaako se core ostaa ku ostan sen ihan normipelien pelaamiseen eli ei netti juttuja...

• se halvempi..
        aLEksi`` kirjoitti:

Miksi Xbox360 CORE on satasen halvempi ku normaali Xbox 360? kannattaako se core ostaa ku ostan sen ihan normipelien pelaamiseen eli ei netti juttuja...

Joo voihan sen ostaakkin, Mutta kiintolevylle mahtuisi paljon enemmän peli tallennuksia, Mutta kaipa se muistikorttikin siinä hyvin toimii jos ei muuta kuin pelaa. Eli sitten muistikortti jos Coren ostat pelitilanteiden tallentamiseen. Saa myös toki sen kovalevyn erikseenkin ostettua jos sitä myöhemmin tarvitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe