eli,poika kävi tytön selässä PIKASESTI 2KERTAA ERI PÄIVINÄ! voiko tyttöni olla raskaana,vaikka
näytti kovin siltä että' tyttö meni vaa karkuun tätä:
EIKÄ NE RUMMUTANU TOISILLEEN!!!
HELPP,EN LÖYDÄ MISTÄÄN TIETOA!
raskaana vai ei??? gerbuliini
3
216
Vastaukset
- suski87
Astuminen voi tapahtua sekunneissa, eli vaikka tilanteet ovat näyttäneet menneen ohi nopeaan, voi naaraasi olla kantavana. Yhtä hyvin voi myös olla että se ei ole. Joskus gerbiilipariskunta voi asua pitkäänkin yhdessä eikä useista astumiskerroista huolimatta jälkikasvua vain tule. Syinä tähän voi olla esim. uroksen ikä, etenkin isokokoisilla naarailla esiintyvät tiinehtymisvaikeudet yms.
Täysin varmasti asian voi todeta osilla naarailla vasta poikasten syntyessä. Toisilla merkit lähestyvästä synntyksestä näkyvät selvemmin päällepäin, etenkin jos tulossa on suurempikin poikue.- että se on...
eli kun kävin eläinkaupassa kysymässä tästä NIIN
se myyjä sanpo että joos 16.päivää menee ja se pyöristyy ni ODOTTAA !
MUTTA:
NAARAANI EI NÄY OLEVAN EDES KIIMASSA NYT
KOSKA EI RUMMUTTANU UROKSELLE?
vai tarviiko sen rummuttaa??
nyt menny 3pv eikä kiimaa..
ti ois kiima jankohta JOS se 4.päivää JUTTU pitää paikkansa!! :)
elikannattaako mun laittaa se humenna vielä sinne pojan luo??
- gerbut<3
jos se vaan kahesti kävi en usko usein nuoret gerbiilit astuvat useita kymmeniä kertoja tunnissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818